Wat ben jij een bikkel!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:09 schreef Toverheks het volgende:
Nu ed als Bob Marley, en Harry zit erbij te joehoeen
Jawel ik kon me toch niet bedwingen dus klikte ik ff en ja hoor, Harry blert weer met de volgende artiest mee, die Harry kan het niet laten he, geen 1 solonummertje mag de artiest zingen, feel the lovequote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef Disana het volgende:
Ik schat zo in dat niemand hier de stream nog volgt met geluid, klopt dat?
Ik vind dat heel irritant van Harry en daarom had ik een paar uur geleden ook een solonummer van Jacques gevraagd.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jawel ik kon me toch niet bedwingen dus klikte ik ff en ja hoor, Harry blert weer met de volgende artiest mee, die Harry kan het niet laten he, geen 1 solonummertje mag de artiest zingen, feel the love![]()
hahaha ik ga er zelf engels van lullen terwijl ik niet eens een talenknobbel heb.
Ik lees het wel graag even hoor, als er iets interessants over SV wordt gezegd.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Sorryyyy![]()
Maar het gáát over de streams dus ik dacht..![]()
+1quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees het wel graag even hoor, als er iets interessants over SV wordt gezegd.
Ik luister naar Ed en dat is de moeite waard, nu Stingquote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef Disana het volgende:
Ik schat zo in dat niemand hier de stream nog volgt met geluid, klopt dat?
Ja echt he, zei ik gister al, ook als een gast wat vertelt betrekt hij het op zich zelf, en hij heeft van alles al meegemaakt in zijn leven, Harry is gewoon van alle markten thuis, nog ff en hij wordt door de meeste *heilig* verklaard.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat heel irritant van Harry en daarom had ik een paar uur geleden ook een solonummer van Jacques gevraagd.
Ik heb in het begin wel even geluisterd maar ik vind hem zo'n slechte stem hebben, hij moet echt moeite voor volume doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik luister naar Ed en dat is de moeite waard, nu Sting
Ja, er werd zeker een hoop nieuws verteld maar nu weet ik de helft al niet meer, dat moet ik altijd meteen intikken anders vergeet ik het.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier word ik dus even niet goed van Gert. Slaaajjjj Radio heeft toch niks te maken met de COS?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Gert het volgende:
Is ook wel een btje maar toch wel lekker om naar te luisterenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb in het begin wel even geluisterd maar ik vind hem zo'n slechte stem hebben, hij moet echt moeite voor volume doen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, er werd zeker een hoop nieuws verteld maar nu weet ik de helft al niet meer, dat moet ik altijd meteen intikken anders vergeet ik het.
Doei.quote:[
b]Op maandag 18 januari 2010 21:17 schreef beequeen het volgende:[/b]
[..]
Hier word ik dus even niet goed van Gert. Slaaajjjj Radio heeft toch niks te maken met de COS?
Ik ben wrs van het padje. Dit mag wel dat mag niet. Zoals copypasten van de chat.
Ik heb het wel gezien hier.
Puty helpt met de chat en de website, nou als je kan tellen, 1 en 1 is 2 dus hij trekt de hele boel naar zich toe.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, er werd zeker een hoop nieuws verteld maar nu weet ik de helft al niet meer, dat moet ik altijd meteen intikken anders vergeet ik het.
Ik gaf je vorige week toch een linkje van de radioshow van Sly, heb je dat nog kunnen naluisteren?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik weet niet of het na te luisteren is, ik luister alleen live. Maar thanks TFquote:Op maandag 18 januari 2010 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik gaf je vorige week toch een linkje van de radioshow van Sly, heb je dat nog kunnen naluisteren?
Dan kan dat misschien wel weer.
Heb jij al verbinding Disana?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:34 schreef Disana het volgende:
Ik krijg geen verbinding meer met
http://streams.servehttp.com/sv.asp
na een crash van Firefox.
Nee, ik kom er bij Heidi niet meer in. Wel opquote:
Bedankt,quote:Op maandag 18 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
Nee, ik kom er bij Heidi niet meer in. Wel op
http://www.onlinetvkijken.nl/popup.html
Het gaat over geloven, christen geweest zijn... een beetje vroeg want het spirituele uur komt straks pas
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik gaf je vorige week toch een linkje van de radioshow van Sly, heb je dat nog kunnen naluisteren?
Dan kan dat misschien wel weer.
Voor windows: http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx
Anders: http://home.nowlive.eu:8000/listen.pls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |