Ik vraag me echt af wat daar nou zo grappig aan is.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik lag eigenlijk in een scheur toen hij dat voor het eerst zei
Ik mag geloof ik niet luisteren van ome Slaai. Krijg bij beide linken een foutmeldingquote:Op maandag 18 januari 2010 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Mera Vieselevosa.
Niveautje. Gelijk weer uitgezet.
Ik wíl niet eens luisteren. Dit is precies wat Sly wil, maar wat mij betreft heeft het nog steeds niets met de stream te maken.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik mag geloof ik niet luisteren van ome Slaai. Krijg bij beide linken een foutmelding
Mwa, Johan kan het ook pas sinds een week of tweequote:Op maandag 18 januari 2010 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk van weinig respect getuigen dat hij de namen van medewerkers niet even noteert zodat hij ze netjes uit kan spreken.
Nee, nog niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Was inmiddels al geplaatst, effe naar boven scrollen
Is Peter N al gebeld?
Oeps, dan maar weer terug naar Ed Citroen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Ik wíl niet eens luisteren. Dit is precies wat Sly wil, maar wat mij betreft heeft het nog steeds niets met de stream te maken.
Ik spreek alleen voor mezelf hoor, maar die Sly zit zichzelf er gewoon in te wurmen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, dan maar weer terug naar Ed Citroen.
Weet ik meis, ik kan die vent ook niet luchten of zien en het is idd niet stream releated.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:58 schreef Disana het volgende:
Ik spreek alleen voor mezelf hoor, maar die Sly zit zichzelf er gewoon in te wurmen.
Wat ben jij een bikkel!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:09 schreef Toverheks het volgende:
Nu ed als Bob Marley, en Harry zit erbij te joehoeen
Jawel ik kon me toch niet bedwingen dus klikte ik ff en ja hoor, Harry blert weer met de volgende artiest mee, die Harry kan het niet laten he, geen 1 solonummertje mag de artiest zingen, feel the lovequote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef Disana het volgende:
Ik schat zo in dat niemand hier de stream nog volgt met geluid, klopt dat?
Ik vind dat heel irritant van Harry en daarom had ik een paar uur geleden ook een solonummer van Jacques gevraagd.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jawel ik kon me toch niet bedwingen dus klikte ik ff en ja hoor, Harry blert weer met de volgende artiest mee, die Harry kan het niet laten he, geen 1 solonummertje mag de artiest zingen, feel the love![]()
hahaha ik ga er zelf engels van lullen terwijl ik niet eens een talenknobbel heb.
Ik lees het wel graag even hoor, als er iets interessants over SV wordt gezegd.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Sorryyyy![]()
Maar het gáát over de streams dus ik dacht..![]()
+1quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees het wel graag even hoor, als er iets interessants over SV wordt gezegd.
Ik luister naar Ed en dat is de moeite waard, nu Stingquote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef Disana het volgende:
Ik schat zo in dat niemand hier de stream nog volgt met geluid, klopt dat?
Ja echt he, zei ik gister al, ook als een gast wat vertelt betrekt hij het op zich zelf, en hij heeft van alles al meegemaakt in zijn leven, Harry is gewoon van alle markten thuis, nog ff en hij wordt door de meeste *heilig* verklaard.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat heel irritant van Harry en daarom had ik een paar uur geleden ook een solonummer van Jacques gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |