Je krijgt dan een hele hoop mensen tegen je en Harry peacet en lovet het weer helemaal weg.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef Gert het volgende:
Mag je dan helemáál geen kritiek meer hebben op die chat?
Als je zegt dat je Loco in z'n bed je begint te vervelen, krijg je dan al meteen een waarschuwing of zo?
Valt op het moment reuze mee, zie best kritiek, smeuige vragen en Cc haar inbreng is er ook nog dussssquote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef Gert het volgende:
Mag je dan helemáál geen kritiek meer hebben op die chat?
Als je zegt dat je Loco in z'n bed je begint te vervelen, krijg je dan al meteen een waarschuwing of zo?
En die felicitaties deed André!quote:
Oh is het weer radio? Ff luisteren, vind t wel leuk.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Sly op de radio: Studio VlemmiNx gaat echt leuk worden. En om alle geruchten uit de wereld te helpen: ik word geen mod op hun chat.
Tis natuurlijk wel zo, dat als er 2/3 man op NL een ban krijgen zonder reden, zonder dat hij zou kunnen weten wie het zijn, de pleuris uitbreekt. Zou geen goede publiciteit voor SV zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Sly op de radio: Studio VlemmiNx gaat echt leuk worden. En om alle geruchten uit de wereld te helpen: ik word geen mod op hun chat.
Dat hele uurtje niet er achter gezeten hier,vind dat niets.Maar die er wel voor open staan inderdaad niets mis mee.Ga nu lekker even tv kijken tot later misschienquote:Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb Harry nu maar ff uitgezet, misschien kom ik vanavond om 11 uur met mijn bestekbak aanzetten![]()
Maar zoals gister met spiritueel uurtje heb ik maar uitgelogd want het werd gewoon heel dramatisch want er zitten ook mensen op de chat die heilig geloven in die dingen, en niks mis mee hoor maar is gewoon niet mijn ding.
Nee, Radio Utopia (nl). Maar dat kan ik niet vinden.quote:
Voor windows: http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asxquote:
Mera Vieselevosa.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voor windows: http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx
Anders: http://home.nowlive.eu:8000/listen.pls
Vergeleken met wat Johan zelf produceert is het natuurlijk al snel beter.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:39 schreef mootie het volgende:
Ergens is het ook wel schattig dat de chatters het allemaal zo allemachtig prachtig vinden, maar zeggen ze dat niet gewoon omdat ze denken dat ze met een 'beroemdheid' praten?
Ik bedoel, als je de tekst van dit eigengeschreven nummer goed beluisterd, gewoon te grappig.
Maar dat vinden ze ook al heul leuk!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Vergeleken met wat Johan zelf produceert is het natuurlijk al snel beter.
Ik lag eigenlijk in een scheur toen hij dat voor het eerst zeiquote:Op maandag 18 januari 2010 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Sly: "Mera Vieze la Vooza is ook weer aanwezig"
Wat een humor heeft die man toch.....
Ik vind het eigenlijk van weinig respect getuigen dat hij de namen van medewerkers niet even noteert zodat hij ze netjes uit kan spreken.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik lag eigenlijk in een scheur toen hij dat voor het eerst zei
waar kun je die radio horen?? Linkje?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Was inmiddels al geplaatst, effe naar boven scrollenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
waar kun je die radio horen?? Linkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |