quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:37 schreef Noek het volgende:![]()
Je hebt toch ook geen streams nodig. Dit is al voldoende.
Ik heb er even bij gezegd dat Noek het bedacht had.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Modje Pietje: Je bent gewoon prettig gestoord en je brengt leven in de brouwerij.
Harry: Marian komt naast Harry liggen, kom lekker tegen me aan leunen.
Marian: ik ben meer van het nuchtere, ik ben niet zo spiritueel, ik heb wel een bijna dood ervaring gehad.
Harry: kom je daar vanavond over vertellen.
Marian: Liesje noemt mij waterkoker, in het begin wist ze mijn naam niet en was ik met water koken bezig.
Verhongerende kinderen omdat mama zich niet van de pc naar het fornuis weet te slepen??quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:26 schreef mootie het volgende:
Hele gezinnen lopen vast door Harry en de chat!! Echt!
Oh shit, ik maar denken dat het getal onder de chatters het aantal kijkers was, is het gewoon het aantal landen wat kijktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:39 schreef mootie het volgende:
De stream is te zien in 134 landen!
En Harry denkt ook dat er mensen kijken uit al die landen..?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh shit, ik maar denken dat het getal onder de chatters het aantal kijkers was, is het gewoon het aantal landen wat kijkt
Ah gossie, het is bijna schattig om zo naïef te zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
Harry dacht gister dat er meer dan 100000de mensen hem volgde, wie durft er te zeggen dat hij niet in een droomwereld moet leven
Is die gozer serieus? Of serieus van lotje getikt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
Harry dacht gister dat er meer dan 100000de mensen hem volgde, wie durft er te zeggen dat hij niet in een droomwereld moet leven
Het is toch ook een overjarige hippie wiens repertoire stamt uit de periode dat hij geboren werd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is die gozer serieus? Of serieus van lotje getikt?
En weer naar een visie! Op de helft!
zij heeft meegedaan aan songfestival in 1981 met het liedje *het is een wonder*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:15 schreef Wijnneus het volgende:
Er is nu een zangeres, die stelt zich voor: ''ik ben ook een dochter van mijn moeder.''
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:17 schreef Toverheks het volgende:
Alsido heeft iets extra`s gedaan dat het gitaargeluid dubbel of zoiets klinkt, nou zolang de batterijen in die mondharmonica niet ververst worden vind ik alles best.
Linda Williams dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:19 schreef Toverheks het volgende:
zij heeft meegedaan aan songfestival in 1981 met het liedje *het is een wonder*
Nou mannetje John Lennon pakt al zijn gitaar, ben benieuwd hoelang Harry zich in kan houden om niet mee te tokkellen en te gaan joehoeenquote:
+1?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:28 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie er AUB voor zorgen dat er van elk persoon dat bij Harry in bed komt, minstens 1 cap wordt gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |