Ja, er werd zeker een hoop nieuws verteld maar nu weet ik de helft al niet meer, dat moet ik altijd meteen intikken anders vergeet ik het.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees het wel graag even hoor, als er iets interessants over SV wordt gezegd.
Hier word ik dus even niet goed van Gert. Slaaajjjj Radio heeft toch niks te maken met de COS?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Gert het volgende:
Is ook wel een btje maar toch wel lekker om naar te luisterenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb in het begin wel even geluisterd maar ik vind hem zo'n slechte stem hebben, hij moet echt moeite voor volume doen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, er werd zeker een hoop nieuws verteld maar nu weet ik de helft al niet meer, dat moet ik altijd meteen intikken anders vergeet ik het.
Doei.quote:[
b]Op maandag 18 januari 2010 21:17 schreef beequeen het volgende:[/b]
[..]
Hier word ik dus even niet goed van Gert. Slaaajjjj Radio heeft toch niks te maken met de COS?
Ik ben wrs van het padje. Dit mag wel dat mag niet. Zoals copypasten van de chat.
Ik heb het wel gezien hier.
Puty helpt met de chat en de website, nou als je kan tellen, 1 en 1 is 2 dus hij trekt de hele boel naar zich toe.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, er werd zeker een hoop nieuws verteld maar nu weet ik de helft al niet meer, dat moet ik altijd meteen intikken anders vergeet ik het.
Ik gaf je vorige week toch een linkje van de radioshow van Sly, heb je dat nog kunnen naluisteren?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik weet niet of het na te luisteren is, ik luister alleen live. Maar thanks TFquote:Op maandag 18 januari 2010 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik gaf je vorige week toch een linkje van de radioshow van Sly, heb je dat nog kunnen naluisteren?
Dan kan dat misschien wel weer.
Heb jij al verbinding Disana?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:34 schreef Disana het volgende:
Ik krijg geen verbinding meer met
http://streams.servehttp.com/sv.asp
na een crash van Firefox.
Nee, ik kom er bij Heidi niet meer in. Wel opquote:
Bedankt,quote:Op maandag 18 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
Nee, ik kom er bij Heidi niet meer in. Wel op
http://www.onlinetvkijken.nl/popup.html
Het gaat over geloven, christen geweest zijn... een beetje vroeg want het spirituele uur komt straks pas
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik gaf je vorige week toch een linkje van de radioshow van Sly, heb je dat nog kunnen naluisteren?
Dan kan dat misschien wel weer.
Voor windows: http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx
Anders: http://home.nowlive.eu:8000/listen.pls
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik kom er bij Heidi niet meer in. Wel op
Met mijn voorbinddildo... Heidi ziet me aankomenquote:
Slim bruggetje, het is wachten op Johan die inhaakt.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:46 schreef Disana het volgende:
Harry stoort zich aan de leugens in de huidige politiek.
Het gaat dus over geloof en politiek.
De trein der treinen hij komt eraan!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Slim bruggetje, het is wachten op Johan die inhaakt.
Ik mis Johan bijna johquote:Op maandag 18 januari 2010 21:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Slim bruggetje, het is wachten op Johan die inhaakt.
De Monorail!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
De trein der treinen hij komt eraan!
Ik vind hem echt leuk.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
De trein der treinen hij komt eraan!
We komen er wel!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef Gert het volgende:
Ze hebben geen mening over de monorail! Maar er is notie van gemaakt!
Wie zwijgt stemt toe!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef Gert het volgende:
Ze hebben geen mening over de monorail! Maar er is notie van gemaakt!
Ze dachten dat het een hot item in Eindhoven was of zo, en zouden er een standpunt over gaan bepalen.quote:
Het is allemaal een beetje veel ja. Ik ga NOVA kijken.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Loopt die Piet Citroen nog steeds op dat jammerhout te rammen? Ik heb vandaag een spontane gitaarallergie opgedaan.
Don't push it bitch !quote:Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Loopt die Piet Citroen nog steeds op dat jammerhout te rammen? Ik heb vandaag een spontane gitaarallergie opgedaan.
+1quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
ja!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje veel ja. Ik ga NOVA kijken.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pfff de kleurenuitleg van de aura, er moet ff uitleg gevraagd worden bij de chatters.
't Is een lange zit dit, maar des te leuker is het als er straks weer echte artiesten op de stream komen.quote:
Lees jij je eigen zin nog es drie keer na.....quote:Op maandag 18 januari 2010 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is een lange zit dit, maar des te leuker is het als er straks weer echte artiesten op de stream komen.![]()
[ afbeelding ]
Ironie, mop. Hier, voor dadelijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lees jij je eigen zin nog es drie keer na.....
Zucht... na twee dagen pacifisme en spiritualiteit kan ik niet eens meer ironie herkennen..quote:Op maandag 18 januari 2010 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ironie, mop. Hier, voor dadelijk.![]()
[ afbeelding ]
Zat net lekker weg te doezelen en nu ditquote:Op maandag 18 januari 2010 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is een lange zit dit, maar des te leuker is het als er straks weer echte artiesten op de stream komen.![]()
[ afbeelding ]
Huh? Dit is even te diep voor me.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
je aura groeit met alles wat je aanraakt.
Je hóórt 'm weer hè, die lach.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zat net lekker weg te doezelen en nu dit
Ja dat werd daar vertelt, snap er niks meer van, nu is Harry ook al een keer uitgetreden?? als ik het goed volg, ach arme arme Harry hij maakt van alles meequote:Op maandag 18 januari 2010 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huh? Dit is even te diep voor me.
Ik zit hier met een goedgevulde bestekbak op mijn schoot, maar zweven ho maar, komt natuurlijk door die dozenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:45 schreef Jian het volgende:
OMFG, wat een stelletje dozen op dat bed zeg ........
m'n horloge loopt nog steeds nietquote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zit hier met een goedgevulde bestekbak op mijn schoot, maar zweven ho maar, komt natuurlijk door die dozen
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is Hans Klok ook goed?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
m'n horloge loopt nog steeds nietik wil Uri
Liesje, wat Harry vertelt is allemaal waar hoor, geloof je dat niet pppffttt Harry weet echt alles, van de bloemetjes en de bijtjes, van god, geloof en vrede in de mens, gewoon van alles, alleen kan hij geen fietsband plakken want dat is te moeilijk voor hem.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik trek het niet meer.![]()
Het spirutele uurtje, wat erg is dat.
Plat gezegd; tegen een boompje aan piesenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:56 schreef Toverheks het volgende:
Je leeg te laten lopen en dan genieten van het bos, echt hij geeft nog leuke zondaguitjestips
Ja dat was hetquote:Op maandag 18 januari 2010 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Plat gezegd; tegen een boompje aan piesen
Neen, ik lees 80% sarcasme hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:58 schreef Toverheks het volgende:
Toch als ik zo de chat lees dan zijn er veel mensen die *baat* bij dat alles hebben, vind ik ook erg mooi eigenlijk als je ergens troost uit kan halen. (en dit meen ik)
Echt niet, een groot deel van de mensen die nu op de chat zitten gaat er naar mijn beleving behoorlijk in op. Ik snap echt niet waarom, stelletje domme mutsen op dat bed, maar tis echt zoquote:
Nee wijnneus, dit meen ik echt, vind het wel mooi als mensen hier troost bij hebben, geloven kost niks zei mijn oma altijd en als het je helpt bij verdriet enzo dan vind ik zoiets wel mooi.quote:
Waarom zou je met je voetjes van de vloer gaan als je prima stevig op je benen staat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee wijnneus, dit meen ik echt, vind het wel mooi als mensen hier troost bij hebben, geloven kost niks zei mijn oma altijd en als het je helpt bij verdriet enzo dan vind ik zoiets wel mooi.
Alleen mij krijg je niet warm voor zulke dingen, misschien omdat ik onbewust bang er voor ben, dat weet ik niet maar wil me gewoon niet met die dingen bezig houden.
Mooi verwoord Disana, ja ik verdiep me niet in die dingen, maar ken ook mensen uit mijn omgeving die van alles geloven en die lach ik echt niet uit, maar hou wel van een geintje tussendoor maar doe dat bewust niet op die chat want ga ook niet onnodig mensen kwetsen, en wat ik lees op die chat mensen hebben veel aan elkaar daarzo als zulke onderwerpen voorbij komen. en dat vind ik gewoon mooi.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou je met je voetjes van de vloer gaan als je prima stevig op je benen staat?
Dat ben ik met je eens. Maar ik zie gewoon veel overtrokken vragen ertussen, veel gegeit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee wijnneus, dit meen ik echt, vind het wel mooi als mensen hier troost bij hebben, geloven kost niks zei mijn oma altijd en als het je helpt bij verdriet enzo dan vind ik zoiets wel mooi.
Alleen mij krijg je niet warm voor zulke dingen, misschien omdat ik onbewust bang er voor ben, dat weet ik niet maar wil me gewoon niet met die dingen bezig houden.
Neuh, de jaren dat ik ertegenin ging liggen ook achter mij. Het is toch zinloos en het is vermoeiend bovendien. Maar ik vind zelf dus die strohalmen nogal zielig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooi verwoord Disana, ja ik verdiep me niet in die dingen, maar ken ook mensen uit mijn omgeving die van alles geloven en die lach ik echt niet uit, maar hou wel van een geintje tussendoor maar doe dat bewust niet op die chat want ga ook niet onnodig mensen kwetsen, en wat ik lees op die chat mensen hebben veel aan elkaar daarzo als zulke onderwerpen voorbij komen. en dat vind ik gewoon mooi.
Misschien omdat je je grenzen wil verleggen, misschien omdat je eens verder wil kijken dan je neus lang is, misschien omdat het wellicht arrogant is om altijd te denken dat je de wijsheid in pacht hebt, misschien omdat er wellicht iets meer is dan de beperkte wereld die je als beperkt organisme/entiteit waarneemt ??quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou je met je voetjes van de vloer gaan als je prima stevig op je benen staat?
Van 10.00 - 24.00 en dat drie dagen is wel een beetje veel van het goede.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad met Harry en zijn selectieve manier van lezen.
Even iets anders.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van 10.00 - 24.00 en dat drie dagen is wel een beetje veel van het goede.![]()
Tnx!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Even iets anders.
Misschien nu niet nodig, maar je vroeg eens om een flash recorder.
deze werkt perfect (firefox) en geheel gratis.
http://download.cnet.com/(...)2071_4-10600926.html
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad met Harry en zijn selectieve manier van lezen.
Goedemorgen fluiter. Ik ben er niet rouwig om en ik hoop dat we dan weer streams op de bedrijvigheid in de rest van het gebouw krijgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Nog vier uurtjes en dan zitten drie dagen in bed met Harry erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |