De trein der treinen hij komt eraan!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Slim bruggetje, het is wachten op Johan die inhaakt.
Ik mis Johan bijna johquote:Op maandag 18 januari 2010 21:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Slim bruggetje, het is wachten op Johan die inhaakt.
De Monorail!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
De trein der treinen hij komt eraan!
Ik vind hem echt leuk.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
De trein der treinen hij komt eraan!
We komen er wel!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef Gert het volgende:
Ze hebben geen mening over de monorail! Maar er is notie van gemaakt!
Wie zwijgt stemt toe!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef Gert het volgende:
Ze hebben geen mening over de monorail! Maar er is notie van gemaakt!
Ze dachten dat het een hot item in Eindhoven was of zo, en zouden er een standpunt over gaan bepalen.quote:
Het is allemaal een beetje veel ja. Ik ga NOVA kijken.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Loopt die Piet Citroen nog steeds op dat jammerhout te rammen? Ik heb vandaag een spontane gitaarallergie opgedaan.
Don't push it bitch !quote:Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Loopt die Piet Citroen nog steeds op dat jammerhout te rammen? Ik heb vandaag een spontane gitaarallergie opgedaan.
+1quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees het wel graag even hoor, als er iets interessants over SV wordt gezegd.
ja!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje veel ja. Ik ga NOVA kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |