quote:Op maandag 18 januari 2010 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pfff de kleurenuitleg van de aura, er moet ff uitleg gevraagd worden bij de chatters.
't Is een lange zit dit, maar des te leuker is het als er straks weer echte artiesten op de stream komen.quote:
Lees jij je eigen zin nog es drie keer na.....quote:Op maandag 18 januari 2010 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is een lange zit dit, maar des te leuker is het als er straks weer echte artiesten op de stream komen.![]()
[ afbeelding ]
Ironie, mop. Hier, voor dadelijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lees jij je eigen zin nog es drie keer na.....
Zucht... na twee dagen pacifisme en spiritualiteit kan ik niet eens meer ironie herkennen..quote:Op maandag 18 januari 2010 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ironie, mop. Hier, voor dadelijk.![]()
[ afbeelding ]
Zat net lekker weg te doezelen en nu ditquote:Op maandag 18 januari 2010 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is een lange zit dit, maar des te leuker is het als er straks weer echte artiesten op de stream komen.![]()
[ afbeelding ]
Huh? Dit is even te diep voor me.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
je aura groeit met alles wat je aanraakt.
Je hóórt 'm weer hè, die lach.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zat net lekker weg te doezelen en nu dit
Ja dat werd daar vertelt, snap er niks meer van, nu is Harry ook al een keer uitgetreden?? als ik het goed volg, ach arme arme Harry hij maakt van alles meequote:Op maandag 18 januari 2010 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huh? Dit is even te diep voor me.
Ik zit hier met een goedgevulde bestekbak op mijn schoot, maar zweven ho maar, komt natuurlijk door die dozenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:45 schreef Jian het volgende:
OMFG, wat een stelletje dozen op dat bed zeg ........
m'n horloge loopt nog steeds nietquote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zit hier met een goedgevulde bestekbak op mijn schoot, maar zweven ho maar, komt natuurlijk door die dozen
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is Hans Klok ook goed?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
m'n horloge loopt nog steeds nietik wil Uri
Liesje, wat Harry vertelt is allemaal waar hoor, geloof je dat niet pppffttt Harry weet echt alles, van de bloemetjes en de bijtjes, van god, geloof en vrede in de mens, gewoon van alles, alleen kan hij geen fietsband plakken want dat is te moeilijk voor hem.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik trek het niet meer.![]()
Het spirutele uurtje, wat erg is dat.
Plat gezegd; tegen een boompje aan piesenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:56 schreef Toverheks het volgende:
Je leeg te laten lopen en dan genieten van het bos, echt hij geeft nog leuke zondaguitjestips
Ja dat was hetquote:Op maandag 18 januari 2010 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Plat gezegd; tegen een boompje aan piesen
Neen, ik lees 80% sarcasme hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:58 schreef Toverheks het volgende:
Toch als ik zo de chat lees dan zijn er veel mensen die *baat* bij dat alles hebben, vind ik ook erg mooi eigenlijk als je ergens troost uit kan halen. (en dit meen ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |