Echt niet, een groot deel van de mensen die nu op de chat zitten gaat er naar mijn beleving behoorlijk in op. Ik snap echt niet waarom, stelletje domme mutsen op dat bed, maar tis echt zoquote:
Nee wijnneus, dit meen ik echt, vind het wel mooi als mensen hier troost bij hebben, geloven kost niks zei mijn oma altijd en als het je helpt bij verdriet enzo dan vind ik zoiets wel mooi.quote:
Waarom zou je met je voetjes van de vloer gaan als je prima stevig op je benen staat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee wijnneus, dit meen ik echt, vind het wel mooi als mensen hier troost bij hebben, geloven kost niks zei mijn oma altijd en als het je helpt bij verdriet enzo dan vind ik zoiets wel mooi.
Alleen mij krijg je niet warm voor zulke dingen, misschien omdat ik onbewust bang er voor ben, dat weet ik niet maar wil me gewoon niet met die dingen bezig houden.
Mooi verwoord Disana, ja ik verdiep me niet in die dingen, maar ken ook mensen uit mijn omgeving die van alles geloven en die lach ik echt niet uit, maar hou wel van een geintje tussendoor maar doe dat bewust niet op die chat want ga ook niet onnodig mensen kwetsen, en wat ik lees op die chat mensen hebben veel aan elkaar daarzo als zulke onderwerpen voorbij komen. en dat vind ik gewoon mooi.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou je met je voetjes van de vloer gaan als je prima stevig op je benen staat?
Dat ben ik met je eens. Maar ik zie gewoon veel overtrokken vragen ertussen, veel gegeit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee wijnneus, dit meen ik echt, vind het wel mooi als mensen hier troost bij hebben, geloven kost niks zei mijn oma altijd en als het je helpt bij verdriet enzo dan vind ik zoiets wel mooi.
Alleen mij krijg je niet warm voor zulke dingen, misschien omdat ik onbewust bang er voor ben, dat weet ik niet maar wil me gewoon niet met die dingen bezig houden.
Neuh, de jaren dat ik ertegenin ging liggen ook achter mij. Het is toch zinloos en het is vermoeiend bovendien. Maar ik vind zelf dus die strohalmen nogal zielig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooi verwoord Disana, ja ik verdiep me niet in die dingen, maar ken ook mensen uit mijn omgeving die van alles geloven en die lach ik echt niet uit, maar hou wel van een geintje tussendoor maar doe dat bewust niet op die chat want ga ook niet onnodig mensen kwetsen, en wat ik lees op die chat mensen hebben veel aan elkaar daarzo als zulke onderwerpen voorbij komen. en dat vind ik gewoon mooi.
Misschien omdat je je grenzen wil verleggen, misschien omdat je eens verder wil kijken dan je neus lang is, misschien omdat het wellicht arrogant is om altijd te denken dat je de wijsheid in pacht hebt, misschien omdat er wellicht iets meer is dan de beperkte wereld die je als beperkt organisme/entiteit waarneemt ??quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou je met je voetjes van de vloer gaan als je prima stevig op je benen staat?
Van 10.00 - 24.00 en dat drie dagen is wel een beetje veel van het goede.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad met Harry en zijn selectieve manier van lezen.
Even iets anders.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van 10.00 - 24.00 en dat drie dagen is wel een beetje veel van het goede.![]()
Tnx!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Even iets anders.
Misschien nu niet nodig, maar je vroeg eens om een flash recorder.
deze werkt perfect (firefox) en geheel gratis.
http://download.cnet.com/(...)2071_4-10600926.html
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad met Harry en zijn selectieve manier van lezen.
Goedemorgen fluiter. Ik ben er niet rouwig om en ik hoop dat we dan weer streams op de bedrijvigheid in de rest van het gebouw krijgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Nog vier uurtjes en dan zitten drie dagen in bed met Harry erop.
Goedemorgen. Hoop vanmiddag weer wat andere beelden te zien .quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:15 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen fluiter. Ik ben er niet rouwig om en ik hoop dat we dan weer streams op de bedrijvigheid in de rest van het gebouw krijgen.
quote:8:04 hvdkleij: er komen straks stukjes uitzending gemist
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:17 schreef snetje het volgende:
ze staan iig open voor goede ideeën!
na een oproep van mij of er ook een 4de knop op de tv mocht met "uitzendingen gemist" nu het verlossende antwoord!
[..]
![]()
![]()
Ik vrees ervoor. Liesbeth vertelde gisteren dat ze in een ander gedeelte van PS2 nu een kantoor ingericht hebben en dat ze niet meer vanuit de bar zouden werken. Daarbij kreeg ik het idee dat ze alles een beetje aan het oog van de streamer willen onttrekken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen fluiter. Ik ben er niet rouwig om en ik hoop dat we dan weer streams op de bedrijvigheid in de rest van het gebouw krijgen.
Het is voorbij gevlogen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Nog vier uurtjes en dan zitten drie dagen in bed met Harry erop.
Dat klinkt niet goed. Er was transparantie beloofd. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit deels aan het geklaag en de obstructie van Peter ligt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor. Liesbeth vertelde gisteren dat ze in een ander gedeelte van PS2 nu een kantoor ingericht hebben en dat ze niet meer vanuit de bar zouden werken. Daarbij kreeg ik het idee dat ze alles een beetje aan het oog van de streamer willen onttrekken.
Ik vrees ervoor dat na 10 weken "achter de schermen met studioVlemmix"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vrees ervoor. Liesbeth vertelde gisteren dat ze in een ander gedeelte van PS2 nu een kantoor ingericht hebben en dat ze niet meer vanuit de bar zouden werken. Daarbij kreeg ik het idee dat ze alles een beetje aan het oog van de streamer willen onttrekken.
Zouden ze gewoon die twee dagen in bed van Harry hebben gebruikt om als een malle programma's te gaan bedenken en daar ook nog eens invulling aan te geven?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik vrees ervoor dat na 10 weken "achter de schermen met studioVlemmix"
de programma's nu echt gaan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |