Foutje.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Nog vier uurtjes en dan zitten drie dagen in bed met Harry erop.
Oh dank je Disana knal gelijk de stream aan, stel je voor ik mis de laatste dagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:42 schreef Disana het volgende:
Het licht gaat aan, en daarmee gaat onze laatste dag met Harry in.
Knal niet te snel, hij heeft de gitaar alweer ter hand genomen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh dank je Disana knal gelijk de stream aan, stel je voor ik mis de laatste dag![]()
Goedenmorgen all
Ja zag het, knal het geluid dan weer uit want als hij gaat zingen, ligt niet aan hem maar alles bibbert en klinkt vals etc. hoor nu hazesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Knal niet te snel, hij heeft de gitaar alweer ter hand genomen.
Ja klinkt niet altijd even goed, maar eerlijk gezegd komen die gitaren me na twee dagen wel de neus uit hoor. En nou pakt hij zijn mondharmonica ook alweer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja zag het, knal het geluid dan weer uit want als hij gaat zingen, ligt niet aan hem maar alles bibbert en klinkt vals etc. hoop nu hazes
Ja maar hij wil zijn c.d. verkopen he, je kan hem bestellen voor 6 euroquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klinkt niet altijd even goed, maar eerlijk gezegd komen die gitaren me na twee dagen wel de neus uit hoor. En nou pakt hij zijn mondharmonica ook alweer.
Ook de vrede wordt duur betaald. De poseur.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
Ja maar hij wil zijn c.d. verkopen he, je kan hem bestellen voor 6 euro
Een ketting van mensen met vlaggen op de Afsluitdijk. Ideetje van een chatter, en de heren springen erop alsof het de ultieme weg naar wereldvrede is.quote:
Daar kan je donder op zeggen. En vergeet Liesbeth niet, die zich behoorlijk bekeken zal hebben gevoeld bij het verrichten van haar noeste arbeid.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Er was transparantie beloofd. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit deels aan het geklaag en de obstructie van Peter ligt.
Gisteren was ze anders vaak en graag in beeld met Harry op bed. Maar ja, toen had ze ook wat mailtjes uitgeprint ofzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar kan je donder op zeggen. En vergeet Liesbeth niet, die zich behoorlijk bekeken zal hebben gevoeld bij het verrichten van haar noeste arbeid.
Als ik z'n hele voorraad in één keer afneem, zout ie dan gelijk op?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar hij wil zijn c.d. verkopen he, je kan hem bestellen voor 6 euro
Het is geluktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
Heeft Johan de benodigde verklaringen binnen? Of probeert hij die nu via Harry's propaganda alsnog te bemachtigen?
Zou me niks verbazen wanneer mensen op die chat zonder blikken, blozen of kennis zo'n verklaring willen tekenen.
MONORAIL!!!
Johan: 15 kilometer van iedere kant, vergis je niet, vind het wel een heel ambitieus project,quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:08 schreef Disana het volgende:
Een ketting van mensen met vlaggen op de Afsluitdijk. Ideetje van een chatter, en de heren springen erop alsof het de ultieme weg naar wereldvrede is.
Echt of Johan-echt?quote:
Hou hem svp in die waan!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:31 schreef Disana het volgende:
Zou Harry geen computer hebben? Hij schijnt er niet aan te denken dat hij anders thuis ook kan chatten.
Geef hem die tip alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:31 schreef Disana het volgende:
Zou Harry geen computer hebben? Hij schijnt er niet aan te denken dat hij anders thuis ook kan chatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |