Yup. En de autoradio, ipod... en de rest doorgesneden/geknipt.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:11 schreef ynuhh het volgende:
Airbags gestolen?
Foto van een mooie dag?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:12 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Yup. En de autoradio, ipod... en de rest doorgesneden/geknipt.
De Frank Boeien cd hebben ze laten liggen![]()
Ja weet ik veel. Misschien dacht je vriend dat ie handige Henkie is en dat ie wel ff een stereoinstallatie voor je zou inbouwen.quote:
Dát is enige hetgeen je opvalt?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:16 schreef Garisson72 het volgende:
Je mag wel eens stofzuigen bij die pedalen. Ziet er niet uit zo.
Jammer, dat er nog steeds mensen zijn die niet met hun poten van andermans spullen afkunnen blijven.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:12 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Yup. En de autoradio, ipod... en de rest doorgesneden/geknipt.
De Frank Boeien cd hebben ze laten liggen![]()
Het zijn proffesionals geweest.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef mime_negert het volgende:
Is het rendabel om het te laten maken of is de auto afgeschreven?
Trouwens, hoe kun je zonder al te veel herrie dit voor elkaar krijgen?
Begrijpelijk. Wat een kutzooi.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:23 schreef jack4ya het volgende:
Ik schreeuwde/gilde van schrik idd behoorlijk hard.
Mijn vriend die heeft het alfabet gescholden denk ik,
Nou ja, door al die meuk die je op je dashboard laat slingeren zie je je snelheidsmeter en aanverwante artikelen niet meer, dat is natuurlijk niet veilig. Maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel doorhebt.quote:
Kennelijk wel. Toch een paar honderd per stuk.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef BasementDweller het volgende:
Waarom zou je airbags stelen... zijn die luchtzakken zoveel waard dan?
Vroegen ze dat nádat je die foto had laten zien? Zeg alsjeblieft 'ja'.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:28 schreef jack4ya het volgende:
Vraag van de maatschappij
- Kunt u er nog mee rijden?
- Wat is de km stand?
hehe....
Dit soort zaken worden idd meestal wel door pro's gedaan. Veel te ingewikkeld voor een junkie die een autoradio wil stelen.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:25 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Het zijn proffesionals geweest.
Ze hebben de motorkap kunnen ontgrendelen, hebben de accu losgetrokken, hebben een ontgrendelmechanisme gehad voor de deuren.
Zijn/is in de auto gaan zitten (ramen zijn toch bevroren) en hebben alles losgehaald. Het dashboard (hehe) kastje lag op de achterbank en de luchtfilteruitlaatjes ook.
De rest is geroofd.
Ja... we zeiden: "alles boven de knie is weggeroofd"quote:Op maandag 18 januari 2010 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vroegen ze dat nádat je die foto had laten zien? Zeg alsjeblieft 'ja'.
Auto staat stond pál voor de deur.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:32 schreef -En4Cer- het volgende:
Waar stond de auto geparkeerd? Afgelegen plek?
Ik las laatst nog dat airbags steeds goedkoper worden. Dit kwam ten goede aan het aantal diefstallen dat erg gedaald is omdat het nauwelijks rendabel was om ze nog te stelen. Blijkbaar dachten deze gasten er anders over
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:28 schreef jack4ya het volgende:
Vraag van de maatschappij
- Kunt u er nog mee rijden?
- Wat is de km stand?
hehe....
Dan heb je nog geluk dat die kratjes leegwaren. Bavariaquote:Op maandag 18 januari 2010 11:43 schreef Opkloter het volgende:
bij een vriend van me hadden ze alle 4 de wielen van de auto gestolen/ lagen net nieuwe banden op van 200 per stuk en er zaten lekkere velgen in.
De auto stond op 4 lege bavaria kratjes
Bavariaquote:Op maandag 18 januari 2010 11:43 schreef Opkloter het volgende:
bij een vriend van me hadden ze alle 4 de wielen van de auto gestolen/ lagen net nieuwe banden op van 200 per stuk en er zaten lekkere velgen in.
"Brabant = gezellig" etc etc.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:52 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Fuck joe, ik vind bavaria.....brabant
Eigenlijk was het gewoon een slechte tvp om ze uit hun kratjes te lokken, ik drink niet eens bierquote:Op maandag 18 januari 2010 11:57 schreef mime_negert het volgende:
De online bierdrinkhelden hebben dit topic ook weer gevonden...
Ik zie een stuur, pedalen, versnellingspook en contactslot. Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:39 schreef jack4ya het volgende:
Ja... we zeiden: "alles boven de knie is weggeroofd"
Kunt u nog rijden?
euh... nee.
Looks like a case of the blue mondays.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
Kut eens een eind op met dat biergewauwel.
Verre van zelfs! Zat me net toevallig af te vragen of men zich dat depri gevoel vandaag ook niet gewoon aanpraat, want het ís Blue Monday.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
Looks like a case of the blue mondays.
I know, check mijn onnavolgbare topic.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:01 schreef Copycat het volgende:
Verre van zelfs! Zat me net toevallig af te vragen of men zich dat depri gevoel vandaag ook niet gewoon aanpraat, want het ís Blue Monday.
Criminelen gebruiken onverkoopbare spullen vaak als onderpand.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf.
Wat ik me dan afvraag: wat moeten ze met die rommel? Herstellen van een schade-auto ofzo?
o.a.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf.
Wat ik me dan afvraag: wat moeten ze met die rommel? Herstellen van een schade-auto ofzo?
Heb je mij anders niet horen zeggen, maar boeiend,maak je niet druk met je Pisswasserquote:Op maandag 18 januari 2010 11:58 schreef fathank het volgende:
[..]
"Brabant = gezellig" etc etc.
Nee, dat is Brabant niet.
Als het echt gezellig zou zijn zouden ze het niet continu hoeven melden dat het er zo gezellig is.
Reken er maar op dat er meer van dit soort type auto's gaan sneuvelen de komende tijd. Allemaal aangifte doen, misschien start de politie dan een onderzoek en pakken ze die klerelijers. Ook al is die kans natuurlijk nihilquote:Op maandag 18 januari 2010 13:54 schreef jack4ya het volgende:
Mogelijk total loss...
Daar sta je dan. K*R)#$.
Want? Je wilt de rest ook nog leegroven?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef Pas259 het volgende:
Welk model is het eigenlijk en welk jaar?
Tja, ik begrijp je reactie.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Want? Je wilt de rest ook nog leegroven?
sorry
Als je hem laat repareren zou ik het een paar garages verder doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:25 schreef jack4ya het volgende:
Het zijn proffesionals geweest.
Ze hebben de motorkap kunnen ontgrendelen, hebben de accu losgetrokken, hebben een ontgrendelmechanisme gehad voor de deuren.
Zijn/is in de auto gaan zitten (ramen zijn toch bevroren) en hebben alles losgehaald. Het dashboard (hehe) kastje lag op de achterbank en de luchtfilteruitlaatjes ook.
De rest is geroofd.
Ik heb laatst gelezen dat die experts over het algemeen wel meevallen, en niet proberen je aan alle kanten te naaien.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef jack4ya het volgende:
Corolla van 2002, dagwaarde volgens Bovag 7000,-
Maar ik begreep al dat de verzekering mag gaan bepalen wat zij de dagwaarde vinden.![]()
(Niet letterlijk maar het kan wel, en als de expert ten faveure van de verzekeraar is,...)
Verzekering naait je sowieso, daar kun je vanuit gaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef jack4ya het volgende:
Corolla van 2002, dagwaarde volgens Bovag 7000,-
Maar ik begreep al dat de verzekering mag gaan bepalen wat zij de dagwaarde vinden.![]()
(Niet letterlijk maar het kan wel, en als de expert ten faveure van de verzekeraar is,...)
Zal ik mijn historie eens opdiepen? Je krijgt prompt medelijden gok ik zo.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Verzekering naait je sowieso, daar kun je vanuit gaan.
Zelf zou ik een oudere auto voor terug kopen.
Toen ik een andere auto kocht was mijn budget 15.000 en heb uiteindelijk een auto gekocht voor 7500.
Waarom? je gaat toch altijd schade rijden, en doe je het zelf niet dan doet een ander het, om nog maar te zwijgen over diefstal.
Jij had dus nog niet eens zo'n rare post.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef mime_negert het volgende:
Is het rendabel om het te laten maken of is de auto afgeschreven?
Trouwens, hoe kun je zonder al te veel herrie dit voor elkaar krijgen?
WT???quote:Op maandag 18 januari 2010 11:09 schreef jack4ya het volgende:
[ afbeelding ]
We hadden natuurlijk al enige tijd (6maanden) geen gezeik met de auto's meer gehad.
Wrakken verkopen ze zelf weer door.. Dus die willen ze wel houden ja...quote:Op maandag 18 januari 2010 17:47 schreef jack4ya het volgende:
Verzekeraar kan de auto opeisen bij total loss. Dat is bij hen eigenlijk standaard procedure, omdat men geen gezeik wil.
Misschien mag in overleg/ bij coulance het 'wrak' behouden worden, maar bij een vergelijkbare zaak kwamen daar redelijk stevige voorwaarden op tafel te liggen:
- het wrak mag men niet zelf verkopen
- het wrak moet binnen 2 maanden hersteld worden op vertoon van van originele reparatienota.
De inhoud wordt gebruikt voor:quote:Op maandag 18 januari 2010 18:31 schreef jack4ya het volgende:
Misschien maar de autoradio, ipod, de uitlaatfilters, de converter en de carkit maar niet claimen. Als dat zal helpen. Is nog altijd voordeliger dan total loss laten gaan.
Ik ben momenteel gruwelijk chagerijnig.
Als ze hem total loss verklaren en de dagwaarde is op dat moment 5000 euro. Dan krijg je ook 5000 euro. 3500 euro aan schade + 1500 verkoop wrak.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:47 schreef jack4ya het volgende:
Verzekeraar kan de auto opeisen bij total loss. Dat is bij hen eigenlijk standaard procedure, omdat men geen gezeik wil.
Misschien mag in overleg/ bij coulance het 'wrak' behouden worden, maar bij een vergelijkbare zaak kwamen daar redelijk stevige voorwaarden op tafel te liggen:
- het wrak mag men niet zelf verkopen
- het wrak moet binnen 2 maanden hersteld worden op vertoon van van originele reparatienota.
Wees blij, want de moed zakt je in de schoenen hierbij.quote:
Tja, een radio kost nieuw nog maar 100 euro. Een airbag al snel 600 euro dus dat is simpel....quote:Op maandag 18 januari 2010 21:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben wel altijd benieuwd watvoor types erachter zitten en waarom ze het doen. Houden ze het? Verkopen ze het? Is het in opdracht van iemand? En bij wie komt de hele handel.
Ja, maar aan wie verkoop je zoiets? Als ik morgen de Renault van de buren leegsloop zou ik niet weten aan wie het te verkopen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Tja, een radio kost nieuw nog maar 100 euro. Een airbag al snel 600 euro dus dat is simpel....
In 90% in opdracht van...quote:Op maandag 18 januari 2010 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar aan wie verkoop je zoiets? Als ik morgen de Renault van de buren leegsloop zou ik niet weten aan wie het te verkopen.
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De inhoud wordt gebruikt voor:
www.schadeautos.nl
Je auto word na totall loss geplaatst op:
www.schadeautos.nl
1 + 1 = 2
Waarmee ik bedoelde als ik die items NIET claim dan gaat het schade bedrag omlaag, waardoor de auto dan mogelijk NIET total loss gaat.quote:Misschien maar de autoradio, ipod, de uitlaatfilters, de converter en de carkit maar niet claimen. Als dat zal helpen. Is nog altijd voordeliger dan total loss laten gaan.
De losse dingen(ipod,radio,carkit etc) hebben geef invloed op de dagwaarde van de auto. Wat hij bedoelt is dat vraag en aanbod elkaar vinden op schadeauto.nl...quote:Op maandag 18 januari 2010 21:31 schreef jack4ya het volgende:
Sorry hoor... laten we het erop houden dat ik dom ben. Go easy on me 2day, please.
Dus leg het me maar uit.
Dat was namelijk een reactie op:
[..]
Waarmee ik bedoelde als ik die items NIET claim dan gaat het schade bedrag omlaag, waardoor de auto dan mogelijk NIET total loss gaat.
Dus niet claimen van genoemde items, betekent mijn inziens dan ook dat ik ze niet afsta aan de verzekeraar en dat ze dus dan niet op "De inhoud wordt gebruikt voor: www.schadeautos.nl" terecht komen.
Vandaar dat ik het niet snap.
Het was meer een optie wat er gebeurt met je auto als deze totall loss verklaart wordt en jij die auto dus afstaat.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:31 schreef jack4ya het volgende:
Sorry hoor... laten we het erop houden dat ik dom ben. Go easy on me 2day, please.
Dus leg het me maar uit.
Dat was namelijk een reactie op:
[..]
Waarmee ik bedoelde als ik die items NIET claim dan gaat het schade bedrag omlaag, waardoor de auto dan mogelijk NIET total loss gaat.
Dus niet claimen van genoemde items, betekent mijn inziens dan ook dat ik ze niet afsta aan de verzekeraar en dat ze dus dan niet op "De inhoud wordt gebruikt voor: www.schadeautos.nl" terecht komen.
Vandaar dat ik het niet snap.
ff bellen ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:12 schreef jack4ya het volgende:
Blij dat we niet de enige zijn die erg onder de indruk waren/zijn.![]()
Ik heb nog niets gehoord van de experts...
Ik mag lijden dat de dieven dood neer vallen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:14 schreef Dartanion het volgende:
Ik hoop dat er productiefoutjes zaten in de airbags die gestolen zijn
En nu ben ik er dus niet bijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:14 schreef jack4ya het volgende:
Ze bellen mij, als het goed is, want ik wil er graag bij zijn.
Ja hoor, dat is goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:14 schreef jack4ya het volgende:
Ze bellen mij, als het goed is, want ik wil er graag bij zijn.
Bedankt voor je bemoedigende woorden....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:39 schreef Lesley-91 het volgende:
Reken er maar op dat je auto total loss.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef jack4ya het volgende:
Meer foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
t Is prima te maken, alleen tegen welke kosten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:33 schreef Metro2005 het volgende:
Op zich is het allemaal nog wel te maken lijkt me, bel eens wat sloperijen af of zet een oproep op www.onderdelenlijn.nl
Misschien ben je dan beter af dan dat je de verzekering het werk laat doen.
Blik of niet, maar een auto is meer dan blik. Ik zou helemaal gek worden. Mijn auto rijdt maar 6000 per jaar, maar hij rijdt wel elke dag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:40 schreef jack4ya het volgende:
Ik weet... het is allemaal niet zo erg, het is maar blik, het is maar geld.
Ik mag niet klagen, ik ben gezond, familie en vrienden zijn gezond, het kan allemaal nog veel erger, ik weet niet wat 'pas echt erg is', ik moet niet zo klagen...
Echt... Ik wéét het allemaal.
En toch... ben ik er bijna letterlijk ziek van. (misselijk/hoofdpijn) en ben erg verdrietig.
TS kan er niet mee omgaan.
Het lijkt me eerder richting de editquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef depsycholoog het volgende:
wat zou dat nou opbrengen..een paar tientjes? moet je toch wat aardig voor riskeren als dief.
OT: arme TS
Waarom haal je de naam weg terwijl je de bron eronder plaktquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:02 schreef jack4ya het volgende:
Bendes strippen auto's; Gooiers vaker dupe
Bla bla..
Ben je nu al eens gaan rondkijken wat het tweedehands zou kosten?quote:
Nou even zonder gekheid (en echt niet om te katten) maar ik wil graag even van je weten hoe ernstig die kabelboom beschadigd is. Het lijkt me sterk dat er meer dan de aansluitingen voor de teller enzo vanafliggen. In zo'n boom zitten diverse kleuren kabeltjes die met een beetje zoekwerk volgens mij best wel met een beetje soldeerwerk eraan te hangen zijn. Voor 2500 euro zou ik 't op z'n minst proberen. Ik heb zelf al eens de bekabeling van de motorruimte van mijn auto (nee, niet de DAF, dat zou nog eenvoudiger geweest zijn) moeten vervangen wegens uitgefikt. Gewoon al die plakbandzooi erafpeuteren en 1 voor 1 de kabels vervangen, daarna weer omwikkeld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:44 schreef jack4ya het volgende:
Kabelboom is niet tweedehands te doen. Er zijn 18 types voor deze specifieke auto. Die kost al 2500,- en diw 100% de juiste zijn. Garagehouder is ook op zoek naar een tweedehands kabelboom. Als dat lukt is er een ieniemienie kans....
Ik heb een teller klok voor 100,- kunnen vinden op een duitse eBay. Scheelt 500,- Toegegeven.
Airbaglinks, airbagrechts met plaat zijn niet te vinden. (Vandaar dat die dingen geroofd worden. En het geroofde plaatst men niet zo snel op MP) En kosten 650,- p.s (dus pak'm beet 2000,-) Dus daar zit weinig marge in: dat is bijelkaar al ca 4500,-.ex BTW Ik heb er geen kunnen vinden via internet, bij schade auto's zijn ze of geploft, of de hele auto is te duur.
Nog geen loon gerekend.
Schade aan de deur greep nog niet gerekend.
Al zouden het schade bedrag van 8500 naar beneden kunnen krijgen. We krijgen het nooit zó ver naar beneden dat het dan wel lukt. Ik zou het graag willen, maar hoe!? We hebben het niet over een paar 100 verschil.
Ik ook.. Maar ik draag dan ook de Biostabil.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En die airbags... Ach. IK (ja, ik) zou er best mee kunnen leven dat ze er niet meer inzitten.
quote:
Kabelboom is gewoon doorgeknipt. Op de foto zie je achter het stuur een zwart stompje, dat is het restje krimpkous wat daar zat. 2 kleuren kabeltjes. wit en blauw. En ca 20-25 draadjes. Ze zijn met opzet zo gekleurd zodat dieven niet weten welk draadje ze moeten hebben om dingen onklaar te maken. (Nice he)quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou even zonder gekheid (en echt niet om te katten) maar ik wil graag even van je weten hoe ernstig die kabelboom beschadigd is. Het lijkt me sterk dat er meer dan de aansluitingen voor de teller enzo vanafliggen. In zo'n boom zitten diverse kleuren kabeltjes die met een beetje zoekwerk volgens mij best wel met een beetje soldeerwerk eraan te hangen zijn. Voor 2500 euro zou ik 't op z'n minst proberen. Ik heb zelf al eens de bekabeling van de motorruimte van mijn auto (nee, niet de DAF, dat zou nog eenvoudiger geweest zijn) moeten vervangen wegens uitgefikt. Gewoon al die plakbandzooi erafpeuteren en 1 voor 1 de kabels vervangen, daarna weer omwikkeld.
En die airbags... Ach. IK (ja, ik) zou er best mee kunnen leven dat ze er niet meer inzitten.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:16 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Kabelboom is gewoon doorgeknipt. Op de foto zie je achter het stuur een zwart stompje, dat is het restje krimpkous wat daar zat. 2 kleuren kabeltjes. wit en blauw. En ca 20-25 draadjes. Ze zijn met opzet zo gekleurd zodat dieven niet weten welk draadje ze moeten hebben om dingen onklaar te maken. (Nice he)
Kopen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:55 schreef Equites het volgende:
Ik zou gewoon je auto zo laten, het heeft wel iets speciaals
Dat zou wel echt zuur zijn voor TSquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:15 schreef zuigmarmot het volgende:
Erg stom van ze dat ze alles lomp hebben doorgeknipt, als ze alles netjes hadden gedemonteerd hadden ze nl veel meer kunnen verdienen.
Als de auto economisch total loss is wordt die door de verzekeringsmaatschappij verkocht om nog wat op te leveren, als die dieven deze dan (legaal) opkopen kunnen ze alle onderdelen weer netjes terugzetten en voila,
dan hebben ze een complete auto spotgoedkoop en legaal
Toch aardig van de dieven, krijg je nog statiegeld... Ik had ze gewoon op wat houtblokken gezet.....quote:Op maandag 18 januari 2010 11:43 schreef Opkloter het volgende:
Ik meende het me te herinneren, en dat klopt dus ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:48 schreef jack4ya het volgende:
Ja... we zijn kampioen met autogezeik gok ik zo. Ik wilde het verder niet ophalen. Kan je je het herinneren of heb je in de historie gekeken?
schijnbaar is de trein soms echt zo gek nog nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:48 schreef jack4ya het volgende:
Ja... we zijn kampioen met autogezeik gok ik zo. Ik wilde het verder niet ophalen. Kan je je het herinneren of heb je in de historie gekeken?
Uiteraard niet... Wat moeten ze hiermee?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:40 schreef fyah het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder richting de editvoor de gejatte onderdelen te gaan. Hoe kundig het ook is gedaan, het blijft een achterlijk laag bedrag voor het risico dat ze nemen. Althans het risico om op heterdaad betrapt te worden, want no way in hell dat de politie hier iets mee doet.
Heel goed joh. Lekker frauderen. En maar vreemd vinden dat de premies elk jaar hoger worden. Chapeau!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef ouderejongere het volgende:
Misschien was je beter af geweest als je hele auto gestolen was. Als het mij was overkomen had ik mijn buurman hem naar een afgelegen terreintje laten slepen, om vervolgens een ruit van mijn eigen voordeur in te slaan. Daarna zeg ik bij de verzekering dat er is ingebroken en mijn autosleutel+auto is gejat.
Heel veel sterkte in deze zware tijd
Hmmm... even denken...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef Garisson72 het volgende:
Jaja, nu weten we het wel met dat uitpuilende-ingewanden-dashboard van je.
haha, das een nieuwe autoquote:
Heb je gelijk in.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:58 schreef Stekelbees het volgende:
Jezus, ZO erg is het ook weer niet hoor. Je hebt nou al 25+ keer aangegeven dat je 'er niet goed van bent'. Overdrijven is ook een kunst.
Het is klote. Meer niet.
Dat is alvast mooi danquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:48 schreef jack4ya het volgende:
Hehe... de kogel is door de kerk. De beste man, ziek en wel heeft ons gebeld.
(Wel heel vervelend, voor hem én ons, dat zijn collega's nooit kunnen inspringen zo.)
Driewerf total loss. Bod op restant was te hoog. Dat verbaasde me niets, maar helaas dus.
We hebben een bod voor de dagwaarde gehad en nu moeten we even goed gaan kijken of we daarmee kunnen uitkomen. Het ligt toch wat uit de buurt van wat wij echt noodzakelijk achten, dus ik hoop dat we eruit gaan komen.Vast wel.
![]()
Alvast opluchting dat we nu weten hoe of wat. Nu nog de punten op de i.
quote:
Werkelijk waar ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Godver, ze moeten je wel hebben.
Is een flinke schade..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:37 schreef jack4ya het volgende:
Dus....
![]()
![]()
![]()
We hebben deze auto net 4 weken nav de vorige total loss. We hebben het laatste verzekeringsgeld vorige week gehad. Ik ben er écht zo klaar mee.
[ afbeelding ]
Ik heb rondgebeld. 500,- tot 800,- schade.![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:58 schreef Stekelbees het volgende:
Jezus, ZO erg is het ook weer niet hoor. Je hebt nou al 25+ keer aangegeven dat je 'er niet goed van bent'. Overdrijven is ook een kunst.
Het is klote. Meer niet.
Zo te zien van rechts naar links. De dader kwam dus van rechts.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef zuigmarmot het volgende:
Dat ziet eruit als sleutelwerk ?
Blijkbaar een jaloerse buurtbewoner ?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 03:14 schreef klusfoobje het volgende:
Ach, ik heb ook ene auto met een dergelijke streep erop.
Ik had wel de mazzel dat mijn toenmalige ex graag orde en zo wilde scheppen en dus de andere kant gelijk mee pakte.![]()
Ik heb het laten zitten onder het motto... staat best sportief , zo'n sport striping. Als ik het erop had willen hebben had het me geld gekost, nu was het kostenloos![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |