Yup. En de autoradio, ipod... en de rest doorgesneden/geknipt.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:11 schreef ynuhh het volgende:
Airbags gestolen?
Foto van een mooie dag?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:12 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Yup. En de autoradio, ipod... en de rest doorgesneden/geknipt.
De Frank Boeien cd hebben ze laten liggen![]()
Ja weet ik veel. Misschien dacht je vriend dat ie handige Henkie is en dat ie wel ff een stereoinstallatie voor je zou inbouwen.quote:
Dát is enige hetgeen je opvalt?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:16 schreef Garisson72 het volgende:
Je mag wel eens stofzuigen bij die pedalen. Ziet er niet uit zo.
Jammer, dat er nog steeds mensen zijn die niet met hun poten van andermans spullen afkunnen blijven.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:12 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Yup. En de autoradio, ipod... en de rest doorgesneden/geknipt.
De Frank Boeien cd hebben ze laten liggen![]()
Het zijn proffesionals geweest.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef mime_negert het volgende:
Is het rendabel om het te laten maken of is de auto afgeschreven?
Trouwens, hoe kun je zonder al te veel herrie dit voor elkaar krijgen?
Begrijpelijk. Wat een kutzooi.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:23 schreef jack4ya het volgende:
Ik schreeuwde/gilde van schrik idd behoorlijk hard.
Mijn vriend die heeft het alfabet gescholden denk ik,
Nou ja, door al die meuk die je op je dashboard laat slingeren zie je je snelheidsmeter en aanverwante artikelen niet meer, dat is natuurlijk niet veilig. Maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel doorhebt.quote:
Kennelijk wel. Toch een paar honderd per stuk.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef BasementDweller het volgende:
Waarom zou je airbags stelen... zijn die luchtzakken zoveel waard dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |