Waarom haal je de naam weg terwijl je de bron eronder plaktquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:02 schreef jack4ya het volgende:
Bendes strippen auto's; Gooiers vaker dupe
Bla bla..
Ben je nu al eens gaan rondkijken wat het tweedehands zou kosten?quote:
Nou even zonder gekheid (en echt niet om te katten) maar ik wil graag even van je weten hoe ernstig die kabelboom beschadigd is. Het lijkt me sterk dat er meer dan de aansluitingen voor de teller enzo vanafliggen. In zo'n boom zitten diverse kleuren kabeltjes die met een beetje zoekwerk volgens mij best wel met een beetje soldeerwerk eraan te hangen zijn. Voor 2500 euro zou ik 't op z'n minst proberen. Ik heb zelf al eens de bekabeling van de motorruimte van mijn auto (nee, niet de DAF, dat zou nog eenvoudiger geweest zijn) moeten vervangen wegens uitgefikt. Gewoon al die plakbandzooi erafpeuteren en 1 voor 1 de kabels vervangen, daarna weer omwikkeld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:44 schreef jack4ya het volgende:
Kabelboom is niet tweedehands te doen. Er zijn 18 types voor deze specifieke auto. Die kost al 2500,- en diw 100% de juiste zijn. Garagehouder is ook op zoek naar een tweedehands kabelboom. Als dat lukt is er een ieniemienie kans....
Ik heb een teller klok voor 100,- kunnen vinden op een duitse eBay. Scheelt 500,- Toegegeven.
Airbaglinks, airbagrechts met plaat zijn niet te vinden. (Vandaar dat die dingen geroofd worden. En het geroofde plaatst men niet zo snel op MP) En kosten 650,- p.s (dus pak'm beet 2000,-) Dus daar zit weinig marge in: dat is bijelkaar al ca 4500,-.ex BTW Ik heb er geen kunnen vinden via internet, bij schade auto's zijn ze of geploft, of de hele auto is te duur.
Nog geen loon gerekend.
Schade aan de deur greep nog niet gerekend.
Al zouden het schade bedrag van 8500 naar beneden kunnen krijgen. We krijgen het nooit zó ver naar beneden dat het dan wel lukt. Ik zou het graag willen, maar hoe!? We hebben het niet over een paar 100 verschil.
Ik ook.. Maar ik draag dan ook de Biostabil.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En die airbags... Ach. IK (ja, ik) zou er best mee kunnen leven dat ze er niet meer inzitten.
quote:
Kabelboom is gewoon doorgeknipt. Op de foto zie je achter het stuur een zwart stompje, dat is het restje krimpkous wat daar zat. 2 kleuren kabeltjes. wit en blauw. En ca 20-25 draadjes. Ze zijn met opzet zo gekleurd zodat dieven niet weten welk draadje ze moeten hebben om dingen onklaar te maken. (Nice he)quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou even zonder gekheid (en echt niet om te katten) maar ik wil graag even van je weten hoe ernstig die kabelboom beschadigd is. Het lijkt me sterk dat er meer dan de aansluitingen voor de teller enzo vanafliggen. In zo'n boom zitten diverse kleuren kabeltjes die met een beetje zoekwerk volgens mij best wel met een beetje soldeerwerk eraan te hangen zijn. Voor 2500 euro zou ik 't op z'n minst proberen. Ik heb zelf al eens de bekabeling van de motorruimte van mijn auto (nee, niet de DAF, dat zou nog eenvoudiger geweest zijn) moeten vervangen wegens uitgefikt. Gewoon al die plakbandzooi erafpeuteren en 1 voor 1 de kabels vervangen, daarna weer omwikkeld.
En die airbags... Ach. IK (ja, ik) zou er best mee kunnen leven dat ze er niet meer inzitten.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:16 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Kabelboom is gewoon doorgeknipt. Op de foto zie je achter het stuur een zwart stompje, dat is het restje krimpkous wat daar zat. 2 kleuren kabeltjes. wit en blauw. En ca 20-25 draadjes. Ze zijn met opzet zo gekleurd zodat dieven niet weten welk draadje ze moeten hebben om dingen onklaar te maken. (Nice he)
Kopen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:55 schreef Equites het volgende:
Ik zou gewoon je auto zo laten, het heeft wel iets speciaals
Dat zou wel echt zuur zijn voor TSquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:15 schreef zuigmarmot het volgende:
Erg stom van ze dat ze alles lomp hebben doorgeknipt, als ze alles netjes hadden gedemonteerd hadden ze nl veel meer kunnen verdienen.
Als de auto economisch total loss is wordt die door de verzekeringsmaatschappij verkocht om nog wat op te leveren, als die dieven deze dan (legaal) opkopen kunnen ze alle onderdelen weer netjes terugzetten en voila,
dan hebben ze een complete auto spotgoedkoop en legaal
Toch aardig van de dieven, krijg je nog statiegeld... Ik had ze gewoon op wat houtblokken gezet.....quote:Op maandag 18 januari 2010 11:43 schreef Opkloter het volgende:
bij een vriend van me hadden ze alle 4 de wielen van de auto gestolen/ lagen net nieuwe banden op van 200 per stuk en er zaten lekkere velgen in.
De auto stond op 4 lege bavaria kratjes
Ik meende het me te herinneren, en dat klopt dus ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:48 schreef jack4ya het volgende:
Ja... we zijn kampioen met autogezeik gok ik zo. Ik wilde het verder niet ophalen. Kan je je het herinneren of heb je in de historie gekeken?
schijnbaar is de trein soms echt zo gek nog nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:48 schreef jack4ya het volgende:
Ja... we zijn kampioen met autogezeik gok ik zo. Ik wilde het verder niet ophalen. Kan je je het herinneren of heb je in de historie gekeken?
Uiteraard niet... Wat moeten ze hiermee?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:40 schreef fyah het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder richting de editvoor de gejatte onderdelen te gaan. Hoe kundig het ook is gedaan, het blijft een achterlijk laag bedrag voor het risico dat ze nemen. Althans het risico om op heterdaad betrapt te worden, want no way in hell dat de politie hier iets mee doet.
Heel goed joh. Lekker frauderen. En maar vreemd vinden dat de premies elk jaar hoger worden. Chapeau!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef ouderejongere het volgende:
Misschien was je beter af geweest als je hele auto gestolen was. Als het mij was overkomen had ik mijn buurman hem naar een afgelegen terreintje laten slepen, om vervolgens een ruit van mijn eigen voordeur in te slaan. Daarna zeg ik bij de verzekering dat er is ingebroken en mijn autosleutel+auto is gejat.
Heel veel sterkte in deze zware tijd
Hmmm... even denken...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef Garisson72 het volgende:
Jaja, nu weten we het wel met dat uitpuilende-ingewanden-dashboard van je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |