Wat bedoel je hier eigenlijk mee?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De inhoud wordt gebruikt voor:
www.schadeautos.nl
Je auto word na totall loss geplaatst op:
www.schadeautos.nl
1 + 1 = 2
Waarmee ik bedoelde als ik die items NIET claim dan gaat het schade bedrag omlaag, waardoor de auto dan mogelijk NIET total loss gaat.quote:Misschien maar de autoradio, ipod, de uitlaatfilters, de converter en de carkit maar niet claimen. Als dat zal helpen. Is nog altijd voordeliger dan total loss laten gaan.
De losse dingen(ipod,radio,carkit etc) hebben geef invloed op de dagwaarde van de auto. Wat hij bedoelt is dat vraag en aanbod elkaar vinden op schadeauto.nl...quote:Op maandag 18 januari 2010 21:31 schreef jack4ya het volgende:
Sorry hoor... laten we het erop houden dat ik dom ben. Go easy on me 2day, please.
Dus leg het me maar uit.
Dat was namelijk een reactie op:
[..]
Waarmee ik bedoelde als ik die items NIET claim dan gaat het schade bedrag omlaag, waardoor de auto dan mogelijk NIET total loss gaat.
Dus niet claimen van genoemde items, betekent mijn inziens dan ook dat ik ze niet afsta aan de verzekeraar en dat ze dus dan niet op "De inhoud wordt gebruikt voor: www.schadeautos.nl" terecht komen.
Vandaar dat ik het niet snap.
Het was meer een optie wat er gebeurt met je auto als deze totall loss verklaart wordt en jij die auto dus afstaat.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:31 schreef jack4ya het volgende:
Sorry hoor... laten we het erop houden dat ik dom ben. Go easy on me 2day, please.
Dus leg het me maar uit.
Dat was namelijk een reactie op:
[..]
Waarmee ik bedoelde als ik die items NIET claim dan gaat het schade bedrag omlaag, waardoor de auto dan mogelijk NIET total loss gaat.
Dus niet claimen van genoemde items, betekent mijn inziens dan ook dat ik ze niet afsta aan de verzekeraar en dat ze dus dan niet op "De inhoud wordt gebruikt voor: www.schadeautos.nl" terecht komen.
Vandaar dat ik het niet snap.
ff bellen ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:12 schreef jack4ya het volgende:
Blij dat we niet de enige zijn die erg onder de indruk waren/zijn.![]()
Ik heb nog niets gehoord van de experts...
Ik mag lijden dat de dieven dood neer vallen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:14 schreef Dartanion het volgende:
Ik hoop dat er productiefoutjes zaten in de airbags die gestolen zijn
En nu ben ik er dus niet bijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:14 schreef jack4ya het volgende:
Ze bellen mij, als het goed is, want ik wil er graag bij zijn.
Ja hoor, dat is goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:14 schreef jack4ya het volgende:
Ze bellen mij, als het goed is, want ik wil er graag bij zijn.
Bedankt voor je bemoedigende woorden....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:39 schreef Lesley-91 het volgende:
Reken er maar op dat je auto total loss.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |