Yup. En de autoradio, ipod... en de rest doorgesneden/geknipt.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:11 schreef ynuhh het volgende:
Airbags gestolen?
Foto van een mooie dag?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:12 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Yup. En de autoradio, ipod... en de rest doorgesneden/geknipt.
De Frank Boeien cd hebben ze laten liggen![]()
Ja weet ik veel. Misschien dacht je vriend dat ie handige Henkie is en dat ie wel ff een stereoinstallatie voor je zou inbouwen.quote:
Dát is enige hetgeen je opvalt?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:16 schreef Garisson72 het volgende:
Je mag wel eens stofzuigen bij die pedalen. Ziet er niet uit zo.
Jammer, dat er nog steeds mensen zijn die niet met hun poten van andermans spullen afkunnen blijven.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:12 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Yup. En de autoradio, ipod... en de rest doorgesneden/geknipt.
De Frank Boeien cd hebben ze laten liggen![]()
Het zijn proffesionals geweest.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef mime_negert het volgende:
Is het rendabel om het te laten maken of is de auto afgeschreven?
Trouwens, hoe kun je zonder al te veel herrie dit voor elkaar krijgen?
Begrijpelijk. Wat een kutzooi.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:23 schreef jack4ya het volgende:
Ik schreeuwde/gilde van schrik idd behoorlijk hard.
Mijn vriend die heeft het alfabet gescholden denk ik,
Nou ja, door al die meuk die je op je dashboard laat slingeren zie je je snelheidsmeter en aanverwante artikelen niet meer, dat is natuurlijk niet veilig. Maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel doorhebt.quote:
Kennelijk wel. Toch een paar honderd per stuk.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef BasementDweller het volgende:
Waarom zou je airbags stelen... zijn die luchtzakken zoveel waard dan?
Vroegen ze dat nádat je die foto had laten zien? Zeg alsjeblieft 'ja'.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:28 schreef jack4ya het volgende:
Vraag van de maatschappij
- Kunt u er nog mee rijden?
- Wat is de km stand?
hehe....
Dit soort zaken worden idd meestal wel door pro's gedaan. Veel te ingewikkeld voor een junkie die een autoradio wil stelen.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:25 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Het zijn proffesionals geweest.
Ze hebben de motorkap kunnen ontgrendelen, hebben de accu losgetrokken, hebben een ontgrendelmechanisme gehad voor de deuren.
Zijn/is in de auto gaan zitten (ramen zijn toch bevroren) en hebben alles losgehaald. Het dashboard (hehe) kastje lag op de achterbank en de luchtfilteruitlaatjes ook.
De rest is geroofd.
Ja... we zeiden: "alles boven de knie is weggeroofd"quote:Op maandag 18 januari 2010 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vroegen ze dat nádat je die foto had laten zien? Zeg alsjeblieft 'ja'.
Auto staat stond pál voor de deur.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:32 schreef -En4Cer- het volgende:
Waar stond de auto geparkeerd? Afgelegen plek?
Ik las laatst nog dat airbags steeds goedkoper worden. Dit kwam ten goede aan het aantal diefstallen dat erg gedaald is omdat het nauwelijks rendabel was om ze nog te stelen. Blijkbaar dachten deze gasten er anders over
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:28 schreef jack4ya het volgende:
Vraag van de maatschappij
- Kunt u er nog mee rijden?
- Wat is de km stand?
hehe....
Dan heb je nog geluk dat die kratjes leegwaren. Bavariaquote:Op maandag 18 januari 2010 11:43 schreef Opkloter het volgende:
bij een vriend van me hadden ze alle 4 de wielen van de auto gestolen/ lagen net nieuwe banden op van 200 per stuk en er zaten lekkere velgen in.
De auto stond op 4 lege bavaria kratjes
Bavariaquote:Op maandag 18 januari 2010 11:43 schreef Opkloter het volgende:
bij een vriend van me hadden ze alle 4 de wielen van de auto gestolen/ lagen net nieuwe banden op van 200 per stuk en er zaten lekkere velgen in.
De auto stond op 4 lege bavaria kratjes
"Brabant = gezellig" etc etc.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:52 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Fuck joe, ik vind bavaria.....brabant
Eigenlijk was het gewoon een slechte tvp om ze uit hun kratjes te lokken, ik drink niet eens bierquote:Op maandag 18 januari 2010 11:57 schreef mime_negert het volgende:
De online bierdrinkhelden hebben dit topic ook weer gevonden...
Ik zie een stuur, pedalen, versnellingspook en contactslot. Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:39 schreef jack4ya het volgende:
Ja... we zeiden: "alles boven de knie is weggeroofd"
Kunt u nog rijden?
euh... nee.
Looks like a case of the blue mondays.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
Kut eens een eind op met dat biergewauwel.
Verre van zelfs! Zat me net toevallig af te vragen of men zich dat depri gevoel vandaag ook niet gewoon aanpraat, want het ís Blue Monday.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
Looks like a case of the blue mondays.
I know, check mijn onnavolgbare topic.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:01 schreef Copycat het volgende:
Verre van zelfs! Zat me net toevallig af te vragen of men zich dat depri gevoel vandaag ook niet gewoon aanpraat, want het ís Blue Monday.
Criminelen gebruiken onverkoopbare spullen vaak als onderpand.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf.
Wat ik me dan afvraag: wat moeten ze met die rommel? Herstellen van een schade-auto ofzo?
o.a.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf.
Wat ik me dan afvraag: wat moeten ze met die rommel? Herstellen van een schade-auto ofzo?
Heb je mij anders niet horen zeggen, maar boeiend,maak je niet druk met je Pisswasserquote:Op maandag 18 januari 2010 11:58 schreef fathank het volgende:
[..]
"Brabant = gezellig" etc etc.
Nee, dat is Brabant niet.
Als het echt gezellig zou zijn zouden ze het niet continu hoeven melden dat het er zo gezellig is.
Reken er maar op dat er meer van dit soort type auto's gaan sneuvelen de komende tijd. Allemaal aangifte doen, misschien start de politie dan een onderzoek en pakken ze die klerelijers. Ook al is die kans natuurlijk nihilquote:Op maandag 18 januari 2010 13:54 schreef jack4ya het volgende:
Mogelijk total loss...
Daar sta je dan. K*R)#$.
Want? Je wilt de rest ook nog leegroven?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef Pas259 het volgende:
Welk model is het eigenlijk en welk jaar?
Tja, ik begrijp je reactie.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Want? Je wilt de rest ook nog leegroven?
sorry
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |