haha, das een nieuwe autoquote:
Heb je gelijk in.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:58 schreef Stekelbees het volgende:
Jezus, ZO erg is het ook weer niet hoor. Je hebt nou al 25+ keer aangegeven dat je 'er niet goed van bent'. Overdrijven is ook een kunst.
Het is klote. Meer niet.
Dat is alvast mooi danquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:48 schreef jack4ya het volgende:
Hehe... de kogel is door de kerk. De beste man, ziek en wel heeft ons gebeld.
(Wel heel vervelend, voor hem én ons, dat zijn collega's nooit kunnen inspringen zo.)
Driewerf total loss. Bod op restant was te hoog. Dat verbaasde me niets, maar helaas dus.
We hebben een bod voor de dagwaarde gehad en nu moeten we even goed gaan kijken of we daarmee kunnen uitkomen. Het ligt toch wat uit de buurt van wat wij echt noodzakelijk achten, dus ik hoop dat we eruit gaan komen.Vast wel.
![]()
Alvast opluchting dat we nu weten hoe of wat. Nu nog de punten op de i.
quote:
Werkelijk waar ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Godver, ze moeten je wel hebben.
Is een flinke schade..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:37 schreef jack4ya het volgende:
Dus....
![]()
![]()
![]()
We hebben deze auto net 4 weken nav de vorige total loss. We hebben het laatste verzekeringsgeld vorige week gehad. Ik ben er écht zo klaar mee.
[ afbeelding ]
Ik heb rondgebeld. 500,- tot 800,- schade.![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:58 schreef Stekelbees het volgende:
Jezus, ZO erg is het ook weer niet hoor. Je hebt nou al 25+ keer aangegeven dat je 'er niet goed van bent'. Overdrijven is ook een kunst.
Het is klote. Meer niet.
Zo te zien van rechts naar links. De dader kwam dus van rechts.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef zuigmarmot het volgende:
Dat ziet eruit als sleutelwerk ?
Blijkbaar een jaloerse buurtbewoner ?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 03:14 schreef klusfoobje het volgende:
Ach, ik heb ook ene auto met een dergelijke streep erop.
Ik had wel de mazzel dat mijn toenmalige ex graag orde en zo wilde scheppen en dus de andere kant gelijk mee pakte.![]()
Ik heb het laten zitten onder het motto... staat best sportief , zo'n sport striping. Als ik het erop had willen hebben had het me geld gekost, nu was het kostenloos![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |