quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Zoals ik eind vorig topic al zei: 15.000¤ als je een beetje zuunig aan doet.. en dan doe je dus alles zelf.. en dat is alleen de race zelf.. paar maanden serieus naar de sportschool, en alle trainingsuren en materiaal e.d. komen daar nog bij, het is ook aan te raden om 2 redelijk identieke motoren te hebben; eentje om te trainen en eentje om de rally mee te rijden; het zou nogal lullig zijn als je je fiets total loss rijdt net voor de rally, of je blok kapot ofzo..'quote:Op maandag 18 januari 2010 00:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Die Heroes Legend lijkt me wel ongelooflijk gaaf.. En iig perfect voor low experience, hoe het qua low budget zit weet ik niet
Ik was ruim 4x zo veel kwijt.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:00 schreef Dingest het volgende:
Ach, een verre kennis heeft zoiets gedaan met in totaal 2000 euro aan kosten (auto aan het einde achtergelaten voor het goede doel). Wat ik vrij schappelijk vind
En wat is goed aanpakken? Beetje afhankelijk van de rally is deel van de charme is toch ook wel dat je het op de bonnefooi doet
Jij bent dan ook niet die verre vriend van mijquote:
Yez, in februari begin ik met m'n stage, dan heb ik nog één keer zomervakantie, daarna afstuderen en als 't goed is ben ik in januari 2011 eindelijk eens klaar...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:50 schreef Anne het volgende:
En zit je nou nog steeds in Arnhem?
Ja, ze willen mij nog maar 1 maand verzekeren vanaf het moment van uitschrijving in Nederland.
En aangezien ik ben uitgeschreven per 1 januari, moet ik dus per 1 februari eigenlijk iets anders hebben.
Gaat om een gare Polo.
Het was ook zo'n budget rally hoor... Go For Africa om precies te zijn. Maar we waren met z'n 3en en we wilde het goed aanpakken. Dus we hebben niet te veel bezuinigd... We zijn met een '89 Patrol 3.3 Turbo naar Afrika geraced en met het vliegtuig terug.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:39 schreef Dingest het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet die verre vriend van mij![]()
Maar het hangt ook wel een beetje van de race/rally af die je rijdt.
de meeste mensen doen dat andersom. een saxo als d.d. en een E30 voor track en funquote:Op maandag 18 januari 2010 12:16 schreef Youp het volgende:
Een '02 Saxo VTS 16v tracktool/fun auto en sinds kort heb ik een '89 BMW E30 320i voor woon-werk (kamer-stage).
Bijvoorbeeld, of voor mijn pa als ik het hem zou laten doen?quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:46 schreef 2cv het volgende:
Wil je alles laten doen ? Of kan je ook iets zelf doen ?
Het punt is dat het KAN zijn dat er veel onderdelen gedemonteerd moeten worden, het KAN zijn dat er schotten in de dorpel zijn die ook weggerot zijn (= complete dorpel vervangen), het KAN zijn dat er delen opnieuw gespoten moeten worden.
Om wat voor auto gaat het, hoe groot zijn de roestplekken en waar zitten ze (foto, foto, foto ! ! !) en hoe netjes wil je het (laten) doen.
Ik kan zelf niet lassenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:49 schreef 2cv het volgende:
Overigens, als je het laat doen door je pa dan zou ik naar de roestplekken wijzen en vragen 'Kosta?'. Als die wel vaker aan auto's gelast heeft kan hij je vast iets zinnigs vertellen.
Volgens mij vooral constructie en leidingwerk. Dacht dat hij iig electrode en MIG/MAG wel beheerst. En kan me wel eens iets van autogeen herinneren.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:56 schreef 2cv het volgende:
Wat last hij bij nedtrain ? Plaatwerk ? Of constructies ? Met welke methode (electrode, MIG/MAG, autogeen, TIG, whatever) ? En heb je een link naar de advertentie ?
Lek deksel?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:13 schreef Dingest het volgende:
Het lijkt erop dat er bij de 121 een vrij forse hoeveelheid water via het luchtfilterdeksel naar beneden is gegaanStarten wil nog wel via startkabels, de motor gaat naar 1500 toeren en valt dan weer stil. Is daar nog iets tegen te doen, of moet ik er toch de garage bijhalen?
Dan kan hij die Volvo ook wel lassen. maar kijk er goed naar voor je hem koopt, samen met je pa.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgens mij vooral constructie en leidingwerk. Dacht dat hij iig electrode en MIG/MAG wel beheerst. En kan me wel eens iets van autogeen herinneren.
LINK
En ja, ik ben dol op oldtimers![]()
![]()
Dankjewelquote:Op maandag 18 januari 2010 17:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan kan hij die Volvo ook wel lassen. maar kijk er goed naar voor je hem koopt, samen met je pa.
Gave auto!quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgens mij vooral constructie en leidingwerk. Dacht dat hij iig electrode en MIG/MAG wel beheerst. En kan me wel eens iets van autogeen herinneren.
LINK
En ja, ik ben dol op oldtimers![]()
![]()
Ziet er oppervlakkig heel goed uit naar mijn idee op die 2 foto's. En op LPGquote:Op maandag 18 januari 2010 18:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gave auto!
Ik zou bij zo'n auto wel uitkijken. Roest dat je aan de oppervlakte ziet is onderhuids 3x zo rot. Reken dus niet te zuinig met schatten hoeveel tijd je kwijt bent.
Als je pa thuis kan lassen zou ik het sowieso wel aandurven trouwens, dorpel repareren is niet het moeilijkste laswerk dat er is.
Verzekering voor een oldtimer kost ook geen zak. Wel km.beperking vaak.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ziet er oppervlakkig heel goed uit naar mijn idee op die 2 foto's. En op LPG.. Enige wat mij denk ik veel knaken kost is de verzekering
Ja ik weet dus niet hoeveel ik ga rijdenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Verzekering voor een oldtimer kost ook geen zak. Wel km.beperking vaak.
Goedkoop rondkachelen
Om voor een oldtimerverzekering in aanmerking te komen moet het doorgaans wel een 2e voertuig zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Verzekering voor een oldtimer kost ook geen zak. Wel km.beperking vaak.
Goedkoop rondkachelen
Doorgaans wel ja. Het is dus slim om een maatschappij te zoeken waar dat niet zo is. Die zijn (of waren, is al een tijdje terug voor mij) er wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:14 schreef Youp het volgende:
[..]
Om voor een oldtimerverzekering in aanmerking te komen moet het doorgaans wel een 2e voertuig zijn.
wanneer komen de koters?quote:
Nee, geen lek deksel, wel een onhandig vormgegeven deksel waardoor er bij het losdraaien om het luchtfilter te controleren een laagje water in was verdwenen voordat ik de plastic vleugelmoer weer kon aandraaienquote:Op maandag 18 januari 2010 17:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dankjewel.. Eerst nog maar wat daagjes werken en dan eens kijken hoe ik mijn ouders ga benaderen ermee. Die doen altijd nogal moeilijk over een auto kopen. Denken dat ik het niet kan betalen, maar ik denk dat het wel moet lukken
Lastige situatie dan, ik blij dat er genoeg garages hier zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 21:39 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee, geen lek deksel, wel een onhandig vormgegeven deksel waardoor er bij het losdraaien om het luchtfilter te controleren een laagje water in was verdwenen voordat ik de plastic vleugelmoer weer kon aandraaien![]()
Maar ik heb heel erg zin om hem niet naar de garage te hoeven slepen, want dan moet ik er 10 km mee slepen. Er zit dus wel een garage hier in het dorp, maar die hebben op mij alleen maar een hele slechte indruk gemaakt en daar wil ik hem dus niet meer naartoe brengen.
Even alle 4 de bougies er uit draaien, stekkertjes van de injectoren los (of relais van brandstofpomp er uit) en de startmotor een paar keer rondgooien.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:39 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee, geen lek deksel, wel een onhandig vormgegeven deksel waardoor er bij het losdraaien om het luchtfilter te controleren een laagje water in was verdwenen voordat ik de plastic vleugelmoer weer kon aandraaien![]()
Maar ik heb heel erg zin om hem niet naar de garage te hoeven slepen, want dan moet ik er 10 km mee slepen. Er zit dus wel een garage hier in het dorp, maar die hebben op mij alleen maar een hele slechte indruk gemaakt en daar wil ik hem dus niet meer naartoe brengen.
Waarom de startmotor, als ik vragen mag? Want die werkt gewoon prima en laat de motor aanslaan, alleen de motor zelf wil niet blijven draaien.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Even alle 4 de bougies er uit draaien, stekkertjes van de injectoren los (of relais van brandstofpomp er uit) en de startmotor een paar keer rondgooien.
Als de motor al aanslaat zit er niet echt veel water meer in de cilinders.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:15 schreef Barcaconia het volgende:
Het probleem is toch dat er water in de cilinders ligt? Als ik het goed begrijp.
Dan dus bougies er uit. Dan heb je een gat in de cilinder. Als je dan de startmotor rondgooit spuit het water door de bougiegaten naar buiten. Dan is de cilinder weer schoon en kun je rijden.
Nee, dat topic was een testje, juist om te zien of wat men een paar maanden terug zei dat er wat zou veranderen hier...lijkt niet gek veel van terechtgekomen te zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:40 schreef daNpy het volgende:
Jij was toch een nieuwe user?
O kut, vergeten om te schakelen?
Vakantie om een Turkse Fiat te kopen of wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:45 schreef Barcaconia het volgende:
Turq is weg, maar dat is slechts tijdelijk
Ik heb nergens 'last' van eigenlijk maar Fok staat bij mij ook niet hoog op het serieuze-fora lijstjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:46 schreef ellevehC86 het volgende:
Qua sfeer een beetje uit te houden hier?
Of durft echt niemand meer wat te zeggen?
Geraakt door de banhammerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Vakantie om een Turkse Fiat te kopen of wat?
2 weken ban omdat hij niet met gezag om kan gaan blijkbaar. Ik heb de discussie helaas gemist.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Vakantie om een Turkse Fiat te kopen of wat?
Ik zou m al een ban geven omdat hij die 340 zo mishandeldequote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
2 weken ban omdat hij niet met gezag om kan gaan blijkbaar. Ik heb de discussie helaas gemist.
Maar daar is alweer meer dan de helft van over geloof ik, dus die komt een dezer dagen weer langs.
Ik vind het in PTA trouwens wel vooruit gegaan, vooral omdat de mods niet zo nauw kijken in het chauffeurstopic
Misschien maakt hij er wel een stationwagon vanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:50 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wacht met smart op het projecttopic van zijn Z4
Persoonlijk vond en vind ik de acties van Klonk van een slecht niveau., dat was ook mijn reden dat ik er toen de brui aangafquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
2 weken ban omdat hij niet met gezag om kan gaan blijkbaar. Ik heb de discussie helaas gemist.
Maar daar is alweer meer dan de helft van over geloof ik, dus die komt een dezer dagen weer langs.
Ik vind het in PTA trouwens wel vooruit gegaan, vooral omdat de mods niet zo nauw kijken in het chauffeurstopic
Yup, kreeg vanmorgen weer een belletjequote:
Oxy kreeg toch een afkoelban wegens beledigen crew?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:53 schreef Barcaconia het volgende:
Volgens mij was het IJsmeis waar hij een discussie mee had, ik weet het niet zeker.
Ach, spektakel, daarvoor zijn andere autofora meer geschikt denk ik. Ik vind het wel leuk zo eigenlijk.
Is Oxy ook weg dan? Even het banmeldtopic doorspittenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Oxy kreeg toch een afkoelban wegens beledigen crew?
Of was TurQ ook over een rar begonnen?
Als ik geweten had dat hij zo verdrietig werd van de foto van mijn koekblik had ik hem beter niet kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef Barcaconia het volgende:
Chevelle had geen permban, gewoon zijn eigen account weggeflikkerd door een password naar een niet-bestaande e-mail te sturen.
invine!!!!..... kom in mijn armen!!!quote:
Klinkt als een afstellingsprobleem, en ik vermoed de luchtinlaat.......quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:14 schreef Dingest het volgende:
Ik krijg de 121 nu wel gestart door wat gas bij te geven, maar tot aan de 2000 toeren loopt hij erg onregelmatig en als ik het gas los laat zakt hij af om tussen de 500 en 1200 toeren te zwalken, om daarna alsnog weer uit te vallen. Ook als ik hem tijdje gas bijgeef en hem op een stabieler toerental houd.
Nog suggesties?
Het is niet echt megabest.... maar dan zit het water of vocht nog inderdaad in het brandstofsysteem....... als je even een paar duuzend kilometer met een warme motor rijdt zou het verdampt moeten zijn...... en moet je maar zien wat het resultaat is, een garage vraagt zomaar een bak centen voor deze onzinquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef Dingest het volgende:
Als je de rest van het topic gelezen had, had je kunnen weten dat er via het luchtfilter een plens water naar binnen is gekomenHet is inderdaad een injectie-motor, maar ik heb verder niet zo heel veel skills om dat op te lossen.
Eigenlijk draait de motor nu alleen weer op pure wilskracht
kan gelijk hebben........maar het lijkt mij dat een verdelerkap sowieso waterdicht is, dus sloot ik dat uit als optiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:04 schreef Youp het volgende:
Ik zeg water of vocht in de verdeler of iets wat er op lijkt. Het klinkt me veel meer als een haperende ontsteking.
Als het blok al een paar keer gelopen heeft zit er echt geen water meer in het inlaattraject.
Oxy heeft helemaal geen ban te pakken gehad.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:30 schreef daNpy het volgende:
Ja Oxy had een tijdje ervoor een ban te pakken ivm trollen in TurQs BMW topic. Maar die duurde niet zo lang.
Ik ga meedoen aan de Carbager Run dit jaar, misschien in een Fiat 500, anders in een vlotte betrouwbare sedan (geen Volvo/BMW/Merc). Wordt erg leuk, sponsors zijn geen probleem, de vriend waar ik het samen mee wil doen heeft ook een eigen bedrijf en wij + een aantal van onze klanten willen wel sponsoren.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ooit nog wel met de motor (duh) een rally meedoen, maar dan een 'het is de bedoeling dat je aan komt rally'Zoals bijvoorbeeld de Amsterdam Dakar Challenge: http://www.amsterdamdakar.com/
Zijn wel leuke auto'squote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:01 schreef Anne het volgende:
Morgen toch naar een Seat Ibiza kijken, ook al is ie (zoals eerder gezegd) duur in verzekering.
Dit dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:04 schreef Youp het volgende:
Als het blok al een paar keer gelopen heeft zit er echt geen water meer in het inlaattraject.
Het vordert enormquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef ellevehC86 het volgende:
ah.... kijk..... dan is dat in ieder geval verbeterd
Vordert je fotoforum nog een beetje Lex?
Ik heb ook over je nieuwe bakbeest gelezen, leuk ding joh......wat voor motor zit erin, is dat eigenbouw Lada of een ander merk en zijn ze daafr inmiddels al over op brandstofinjectie?
Die tankdopquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:30 schreef Anne het volgende:
Nu hopen, dat als ik daar kom, er geen petjesgast uitstapt. Want dan draai ik meteen om.
kunnen petjes zulke dure auto's betalen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:30 schreef Anne het volgende:
Nu hopen, dat als ik daar kom, er geen petjesgast uitstapt. Want dan draai ik meteen om.
Aangezien sommige mij hier ook een petje/Anita durven te noemen zeg ik jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kunnen petjes zulke dure auto's betalen?
Zegt meer over de mensen die dat zeggen dan over jou, me dunktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Aangezien sommige mij hier ook een petje/Anita durven te noemen zeg ik ja.
Voor de rest zeer netjes, als er een stel leuke originele velgen onder liggenquote:
Jij kan het wetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zegt meer over de mensen die dat zeggen dan over jou, me dunkt
Die zitten er ook nog bijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor de rest zeer netjes, als er een stel leuke originele velgen onder liggen
Nette velgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij kan het weten.
[..]
Die zitten er ook nog bij. Zijn deze als het goed is:
http://www.desperateseller.co.uk/DespSellPhotos/85574046376.JPG
Grootste probleem zijn zoals eerder gezegd mijn afkeurende oudersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:39 schreef Barcaconia het volgende:
Die 142 toch? Is ook gewoon een gave bak maar ik lees iedere keer tussen je regels door dat je absoluut geen auto nodig hebt Sjoegerd, dan is het altijd te duur natuurlijk
Maar nog steeds gaaf!
En als je je geld hebt door een erfenis, moet je hem niet kopen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef Barcaconia het volgende:
Als jij werkt voor je geld, ga er voor.
Ik bedoelde als je niet van je stufi of van je ouders hoeft te leven eigenlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als je je geld hebt door een erfenis, moet je hem niet kopen!
Tijd om een nieuwe kloon op Fok! te maken, hoor ik al.quote:
Ik leef deels van stufi en deels van werkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik bedoelde als je niet van je stufi of van je ouders hoeft te leven eigenlijkDan zou ik het zonde van je geld vinden.
Ze maken me echt keihard doodquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef Barcaconia het volgende:
Geen vragen stellen, gewoon dat ding op een zondagmiddag de plaats op rijden.
Zo deed ik dat ook met mijn eerste 360. Mijn ouders vonden het niet goed enzo. Toch dat ding gekocht en de schuur ingereden. Konden ze er ook niets meer aan doen
of minder over jezelf te vertellenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tijd om een nieuwe kloon op Fok! te maken, hoor ik al.
Dit komt van een ander forum. Ik heb er niet zo'n moeite mee, anders vertelde ik niet zo veel over mezelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of minder over jezelf te vertellen
Na 2000 tips kwam ik er vandaag achter hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tijd om een nieuwe kloon op Fok! te maken, hoor ik al.
Niet rijden = geen benzine verbruik = geen kosten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik leef deels van stufi en deels van werk.. Ik zou t echt tof vinden als mijn pa me kon leren lassen aan zo'n bak. Toen ik een half jaar terug een linkje had van een leuke 66 van een paar honderd euro die er goed uit zag, flipten mijn ouders hem echt compleet
. Ze beseffen denk ik niet dat je qua vaste lasten echt gewoon heel weinig kwijt bent. Ze zeiden wel dat als ik wat meer zou werken dat ze er over na gingen denken, maar betwijfel of ze goedkeuring geven
Lees jij geen PM's trouwens?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Na 2000 tips kwam ik er vandaag achter hoor
Jawel maar ik was er heilig van overtuigd dat ik deze uit had staan. Tot TurQ begon te PMenquote:
Verzekering zo laag? Ik kwam voor een 66 al op minimaal 40 per maand.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet rijden = geen benzine verbruik = geen kosten.
Verzekering all risk is 200 euro per jaar, WA(+) is verwaarloosbaar
Zoek een auto uit, bereken de kosten en laat dit aan je ouders zien. Misschien dat ze dan wat bijdraaien
Het word een dagelijkse auto, waar aardig wat km mee gemaakt gaan worden mogelijk. Meeste oldtimerverzekeringen moet je toch vaak al een auto hebben?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef Barcaconia het volgende:
Zoek een goede maatschappij die gespecialiseerd is in oldtimers. Die zijn best te vinden. Ik kan zo geen namen bedenken, ik zie altijd die advertenties in oldtimerblaadjes staan.
Dat was die site voor verzekeringen jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef daNpy het volgende:
Jup maar er zijn er ook waarbij dat niet hoeft.
Heb je al op independer enzo gekeken?
WA, 56 euro per maandquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat was die site voor verzekeringen ja..
Ik val natuurlijk nog dik in de risicogroep met 19 jaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef PeuRac het volgende:
wtf, dat is best hoog, ik betaal voor een 156 uit 2000 in een luxe uitvoering in een slechte buurt maar 10 euro per maand meer! En ik rij ook nog eens 40k per jaar.
Vind het allemaal toch wel prijzen voor uitzuigers andersquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:08 schreef Dingest het volgende:
Je moet ergens beginnenIk begon ook met dat bedrag voor de 121, inmiddels is dat wel gezakt tot 23 euro.
*huilt*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga meedoen aan de Carbager Run dit jaar, misschien in een Fiat 500, anders in een vlotte betrouwbare sedan (geen Volvo/BMW/Merc). Wordt erg leuk, sponsors zijn geen probleem, de vriend waar ik het samen mee wil doen heeft ook een eigen bedrijf en wij + een aantal van onze klanten willen wel sponsoren.
Hoezo? Van de organisator van een slipcursus hoorde ik vandaag dat 9% van de weggebruikers in de categorie 19-23-jarigen valt, maar dat ze wel voor 22% van de schades/ongelukken verantwoordelijk zijn. Dan is het toch logisch dat je de groep onervaren lui meer gaat belasten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind het allemaal toch wel prijzen voor uitzuigers anders
Groep onervaren lui die veelal in zeer goedkope autootjes rijden en zich een fatsoenlijke verzekering niet kunnen veroorloven jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hoezo? Van de organisator van een slipcursus hoorde ik vandaag dat 9% van de weggebruikers is in de categorie 19-23-jarigen valt, maar dat ze wel voor 22% van de schades/ongelukken verantwoordelijk zijn. Dan is het toch logisch dat je de groep onervaren lui meer gaat belasten?
Schades aan/met auto's lopen nou eenmaal vaak snel fors op. Eén beetje goede klapper kan je zo net zoveel kosten als 10 jaar premie.
Ik kom niet zoals mijn pa in de hoogste kortingstredequote:Op woensdag 20 januari 2010 00:18 schreef Paladijn het volgende:
En een trekhaak in de bumper van een Fox is al bijna een economisch total loss Dingest
En Sjoegerd, positief denken... je bouwt schadevrije jaren op
Kortom, jijquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Groep onervaren lui die veelal in zeer goedkope autootjes rijden en zich een fatsoenlijke verzekering niet kunnen veroorloven ja
Nog meer mensen die me tegenwerken tot het behoud van automobiel erfgoedquote:
Mijn vader had voorheen een, stond een keer bij't MCL geparkeerd wegens bezoek aan mijn pake waarop een blinde geit er een trekhaak in de achterbumper parkeerde en wegreed zonder een briefje achter te laten. Volgens mij was de rekening 2kquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:22 schreef Dingest het volgende:
Slechte ervaringen met een Fox gehad, Paladijn?
Ik houd je niet tegen, zeker niet als je zo'n oude Lolvo wil gaan rijdenquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nog meer mensen die me tegenwerken tot het behoud van automobiel erfgoed.. Het is een samenzwering
![]()
En een toffe E34 520i die ik op het oog had is al verkocht...quote:500,- mag komen halen .
accu prijs ? moet en bobine kast 150,- moet je nog vervangen
schakel, auto is goed staat .... rijdt goed ...
205 pk ....
V.V RADIATOR nieuwe
uitlaat VV ...VAN AF DE SPRUITSTUK
nieuwe bochie EN KABLES
pas grote beurt gehad
full opties... STOEL VERWARIMG ABS ACRO
Ja, bumpers zijn duurquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn vader had voorheen een, stond een keer bij't MCL geparkeerd wegens bezoek aan mijn pake waarop een blinde geit er een trekhaak in de achterbumper parkeerde en wegreed zonder een briefje achter te laten. Volgens mij was de rekening 2k
Ik vind het wel jammerquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:30 schreef Dingest het volgende:
Ik houd je niet tegen, zeker niet als je zo'n oude Lolvo wil gaan rijden
Maar dat verzekeringspremies vrij fors kunnen zijn vind ik niet zo vreemd, als je kijkt hoe makkelijk je een hoog schadebedrag kan hebben. En zeker na de afgelopen paar weken zullen verzekeringsmaatschappijen veel moeten gaan uitkeren.
Je verzekerd je niet alleen tegen de gevolgen van onervaren of slecht rijgedrag, ook tegen de gevolg van domme pechWellicht dat Tjabbo je hier meer over kan vertellen
Oeh, die Carbage Run ziet er wel erg tof uit... Ik wil meequote:Op woensdag 20 januari 2010 00:31 schreef Paladijn het volgende:
Deze wordt't iig niet voor CBR2010 overigens:
[..]
En een toffe E34 520i die ik op het oog had is al verkocht...
Daar kwam mijn broertje ook achterquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer.. Gaat er al sowieso 50 euro per maand weg
Volgens mij zijn mijn ouders zo'n 50 euro per maand kwijt voor inboedel, auto en caravan bij elkaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:42 schreef Dingest het volgende:
[..]
Oeh, die Carbage Run ziet er wel erg tof uit... Ik wil mee![]()
[..]
Daar kwam mijn broertje ook achter
Een noodzakelijk kwaad, maar het is beter dan het alternatief
Hij moet wel heel blijven, t is de bedoeling em daarna in te zetten als promotie auto. Dan hebben we er twee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
*huilt*
Peu, eikel. Die 500 euro slaat op de maximale dagwaarde van de auto, niet op het type Fiat
Neem een BX type 2/3, die hebben dat standaardquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:01 schreef ellevehC86 het volgende:
Wereld Sterf![]()
Weer een lege accu omdat ik mijn koplampen aan had laten staan.......
Ik ga van het weekend een buzzer/pieper inbouwen.
Gewoon aanduwenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:01 schreef ellevehC86 het volgende:
Wereld Sterf![]()
Weer een lege accu omdat ik mijn koplampen aan had laten staan.......
Ik ga van het weekend een buzzer/pieper inbouwen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Je verzekert je niet alleen tegen de gevolgen van onervaren of slecht rijgedrag, ook tegen de gevolg van domme pechWellicht dat Tjabbo je hier meer over kan vertellen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
neuh.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Alex! Al plannen om van die grote Hella verstralers op je Niva te monteren?
Het zou wel stoer zijnquote:
Zijn je stoelen niet goed meer of zitten ze gewoon crap?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik er toevallig tegenaan loop wel. misschien als mn broer ze op een van zn land rovers die hij koopt heeft, dat ik ze voor een mooi prijsje over kan nemen of zozag gister ook al een mooie lier liggen voor hem
maar goed, andere dingen eerst. stoelen en zo
Lada stoelen, wat verwacht jequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zijn je stoelen niet goed meer of zitten ze gewoon crap?
Lieren en lampenbalken zijn dure geintjes. Je kunt zoveel leukers kopen voor minder geld!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik er toevallig tegenaan loop wel. misschien als mn broer ze op een van zn land rovers die hij koopt heeft, dat ik ze voor een mooi prijsje over kan nemen of zozag gister ook al een mooie lier liggen voor hem
maar goed, andere dingen eerst. stoelen en zo
hahahahaquote:
zit er geen idle-up voor op dat ding?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:08 schreef Youp het volgende:
Je moet ook even de stationairregeling van een Nivatje aanpassen wanneer je lampen wil gaan gebruiken denk ik...
ben er net even geweest, was een minuutje werk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:28 schreef 2cv het volgende:
Hangt er vanaf hoelang de garage er mee bezig is.
Zoiets vermoede ik al. Dat zijn de betere rekeningen natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:47 schreef 2cv het volgende:
Ik gok zomaar dat je die 'rekening' voor dat lampje wel mag vergeten
Geef bij de volgende reparatie 5 euro "voor de bierpot" en je wordt niet snel meer vergetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:42 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ben er net even geweest, was een minuutje werk.
ik moest het maar even onthouden en over een half jaar maar bij de grote beurt nog vermelden. Maar ik heb nog een rekening liggen van de distributieriem en dacht: daar gooi ik wel een paar euro bovenop en dan is dat ook weer klaar.
Maar nu moet ik even weten hoeveel euro's en de monteur wist het niet wat zo'n lampje kost. Ik dacht 3 euro, maar zeker weten doe ik het niet.
Gouden tip, ik pas hem iets aan. Ze klaagden de vorige keer allemaal toen ze hoorden wat wij op het werk voor lunches krijgen (woensdag kipspiesdag, donderdag gehaktbal, vrijdag kibbeling bijvoorbeeld). Ze keken gelijk allemaal naar de baasquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:26 schreef ellevehC86 het volgende:
Geef bij de volgende reparatie 5 euro "voor de bierpot" en je wordt niet snel meer vergeten
Dan heb je ze gelijk te vriendquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:43 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Gouden tip, ik pas hem iets aan. Ze klaagden de vorige keer allemaal toen ze hoorden wat wij op het werk voor lunches krijgen (woensdag kipspiesdag, donderdag gehaktbal, vrijdag kibbeling bijvoorbeeld). Ze keken gelijk allemaal naar de baas![]()
Ik zal de volgende keer als ik de auto breng (voor een grote beurt) een doos sauzijenbroodjes ofzo meenemen voor die mannen voor tijdens de lunch.
Dan kun je ook met de hand bijslingeren als je een lier gebruikt....quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Op de 1.6 versie van de NIva zit nog een aanlsuitstuk voor de slinger, zodat je hem met de hand aan kunt slingeren
Je weet toch ook waarom zo'n ding achterruitverwarming heeft he?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:42 schreef Youp het volgende:
[..]
Dan kun je ook met de hand bijslingeren als je een lier gebruikt....Dan slaat ie ook niet af...
Voor 90% alvast gefietseleerd dan maar vastquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:37 schreef Anne het volgende:
Voor 90 % zeker dat ik de Ibiza gekauft heb.
Zaterdag ophalen en maandag breng ik hem meteen naar de spuiter toe om een paar kleine plekjes (niks bijzonders, beetje steenslag enzo) meteen bij te werken.
Woei.
Warme handen tijdens het duwenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je weet toch ook waarom zo'n ding achterruitverwarming heeft he?
Jij dan ook vast voor 90% gefeliciteerd met de Volvoquote:
Alfist voor 90% bedankt!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voor 90% alvast gefietseleerd dan maar vast
Toch wel?quote:
850 GLT wagonquote:
je weet dat ik nog stoelen heb staan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
op lange afstanden en in het terrein ishet crapin het terrein glij je er zijdleijngs van af.
5 cilinder Turbo. Of wil je nog wat anders weten? Want dat weet ik nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:36 schreef Barcaconia het volgende:
850's staan helemaal niet bekend als onbetrouwbaar. Zo te horen heeft hij net een goede beurt gehad. Olie wisselen ze toch elke 3000km dus dat is ook in orde.
Weet je wat voor motor het is?
Hoeveel kilometer, of zat jij in de States?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:33 schreef wonderer het volgende:
Ja, als zo'n bak zich op een presenteerblaadje aanbiedt, ga ik geen nee zeggenResearch gaf wel aan dat het geld gaat kosten als er iets mis mee is, maar er zitten in ieder geval nieuwe remmen in, nieuwe banden, de accu is nieuw en de verbindinkjes en sparkplugs (?) en dergelijke zijn ook allemaal vernieuwd. Dus ik heb goede hoop.
157k miles. En daar komt in vijf jaar waarschijnlijk hooguit 10k bij. KM stand maak ik me niet zo druk om.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer, of zat jij in de States?.. Die auto's kunnen prima 400.000 km rijden mits goed onderhoud en niet helemaal afgetrapt worden
Dan gaat ie nog heel lang meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
157k miles. En daar komt in vijf jaar waarschijnlijk hooguit 10k bij. KM stand maak ik me niet zo druk om.
Ja, dat dacht ik ook. Het blijft Volvo natuurlijkquote:
Maak je genoeg foto's voor me?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Het blijft Volvo natuurlijkMorgen ophalen
Sure thingquote:
Zo zou je het kunnen noemen jaquote:
850 heb je meer plezier van, zijn geloof ik een stukje degelijker. En natuurlijk die 5-cilindersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:18 schreef wonderer het volgende:Komt in orde.
Ik had liever een 460 gehad maar die zijn hier niet te krijgen
Kan maar een keer per jaar, wisselen. Hier tenminste. God, dat wordt nog wat... Ik denk toch dat ik voor Kroket ga, ik lig altijd dubbel als de Baron dat eruit perstquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Wel heel grappig om met FRKNDEL rond te rijden natuurlijk
Je kunt ook VLVOPWR of 850GLT nemen. Maar dat vind ik weer te simpel. Ik vind het wel gaaf die platen, je kunt ook wisselen als hij niet bevalt natuurlijk. Voor $16 vind ik dat nog wel de moeite.
Ik gebruik die Nederlandse platen altijd om fantasy-namen te bedenkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:25 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom kan het in Nederland niet.. Die lelijke gele platen met lelijke combinaties
Dure shitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Hmm een Daf/Volvo 66 kan ik volgens Independer al vanaf 34 euro per maand verzekeren
Geen oldtimerverzekering hequote:
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef 2cv het volgende:
Vrouwen ! ! !
Eerst loop je 1 a 2 jaar achter zo’n ding aan waarbij je laat blijken dat je haar echt wel meer dan alleen een beetje leuk vindt en dan gaat ze er met een ander vandoor ! Vervolgens komt ze dat ook even fijn op MSN vertellen.
Maargoed, ik geloof wel dat ze een goeie gast heeft uitgekozen en hoop dat ze er heel gelukkig mee wordt.
*snif*
Juh i know. Maar ik betaal 125 per jaar voor all riskquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geen oldtimerverzekering he.. Gewoon WA voor een 19 jarige student
Dat ga ik niet reddenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Juh i know. Maar ik betaal 125 per jaar voor all risk
Niet nodig, van 57 naar 75 pk is binnen 40%, gewicht blijft ongeveer gelijk en aantal cilinders ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden..
Trouwens, hoe regel je dat met de verzekering en RDW zo'n B14.4 swap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Lijkt me wel echt een hele klus van wat ik heb gelezen op het v3c forumquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet nodig, van 57 naar 75 pk is binnen 40%, gewicht blijft ongeveer gelijk en aantal cilinders ook.
Mjah, het kan in een avond en het kan in een week. Simpel blok, zit met 4 bouten vast. Alleen die zooi eromheen kost zoveel tijdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt een hele klus van wat ik heb gelezen op het v3c forum
Maar van een 1.1 naar de 1.4 valt niet in de 40% toename als ik het goed heb berekend. Dus als je als onervaren sleutelaar er een paar dagen voor uit trekt met een goed handboek is het te doen? Sounds interrestingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mjah, het kan in een avond en het kan in een week. Simpel blok, zit met 4 bouten vast. Alleen die zooi eromheen kost zoveel tijd
Laatste keer heb ik het in een middag eruit gehaald en weer terug gebouwd omdat er iets niet goed was met de koppeling
Niet alleen goed te doen, gewoon ontzettend simpel. Ik weet niet welke topics op V3C jij gelezen hebt maar het valt echt mee hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar van een 1.1 naar de 1.4 valt niet in de 40% toename als ik het goed heb berekend. Dus als je als onervaren sleutelaar er een paar dagen voor uit trekt met een goed handboek is het te doen? Sounds interresting
Zuurquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef 2cv het volgende:
Vrouwen ! ! !
Eerst loop je 1 a 2 jaar achter zo’n ding aan waarbij je laat blijken dat je haar echt wel meer dan alleen een beetje leuk vindt en dan gaat ze er met een ander vandoor ! Vervolgens komt ze dat ook even fijn op MSN vertellen.
Maargoed, ik geloof wel dat ze een goeie gast heeft uitgekozen en hoop dat ze er heel gelukkig mee wordt.
*snif*
En ook meer vissers dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:28 schreef invine het volgende:
[..]
Zuurmaar 1 a 2 jaar achter iemand aanlopen zonder wat te ondernemen is natuurlijk vragen om zoiets.. helaas.. gelukkig zijn er meer vissen in de zee
Hoezo meer vissers? Die vissers zijn er altijd geweestquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ook meer vissers dus
'middag
Hey je leeft nogquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ook meer vissers dus
'middag
6 jaar hier.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:20 schreef PeuRac het volgende:
@2CV, 2 jaar achter een vrouw aanlopen, dat is ook wel erg lang.
Ja je kan de spruitstukken en carburateur van een 340 erop bouwen. Als je meer wil doen aan de motor zul je moten beginnen aan flowen, nokkenassen en dergelijke. Dat vereist heel wat ervaring en daarmee vergeleken is een B14 inbouwen een peuleschilletje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:46 schreef Sjoegerd het volgende:
Misschien verstandig om eerst een beetje sleutelvaardigheid te krijgen.. Met zo'n 1.1 is vast ook wel wat te doen?
Andere carburateur, spruitstukken en uitlaat. Is +10pk dan reëel? Zei net tegen mijn moeder dat ik aan het rekenen was geslagen en dat ik met 40 euro per maand aan verzekering de enige vaste lasten heb. Ze was in ieder geval niet zo afkeurend als eerstquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja je kan de spruitstukken en carburateur van een 340 erop bouwen. Als je meer wil doen aan de motor zul je moten beginnen aan flowen, nokkenassen en dergelijke. Dat vereist heel wat ervaring en daarmee vergeleken is een B14 inbouwen een peuleschilletje.
Maar ze heeft nu meer tijd die andere vissers tegen te komenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:45 schreef invine het volgende:
[..]
Hoezo meer vissers? Die vissers zijn er altijd geweest
Jazekerquote:
Neuh. WBquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef hermandeperman het volgende:
JazekerHier ook nog iedereen? Nog schokkende veranderingen alhier?
Mwah, ik ben m'n thesis aan het schrijven en kom hier even SOGgen. Woon niet meer in Eindhoven, werk niet meer in Den Haag, ben al tijden vrijgezel-af. Aardig wat nieuws dus jaquote:
Zeuw, waar woon je nu dan wel? En is dat meteen samen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mwah, ik ben m'n thesis aan het schrijven en kom hier even SOGgen. Woon niet meer in Eindhoven, werk niet meer in Den Haag, ben al tijden vrijgezel-af. Aardig wat nieuws dus ja.
Utrecht. En (nog) niet samen, dat wil ik haar niet aandoen tot ik ben afgestudeerdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeuw, waar woon je nu dan wel? En is dat meteen samen?
Verstandigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Utrecht. En (nog) niet samen, dat wil ik haar niet aandoen tot ik ben afgestudeerd. Woon jij al in DLD?
Leuk! Bevalt het goed? Zowel samenwonen als DLD? En werk je nog steeds in Eindhoven?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Verstandig.
Ja. Sinds kerst. Laatste update:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is wel ff wennen (lees: ik heb de dag dat ik weg ging bij mijn ouders een traantje gelatenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Leuk! Bevalt het goed? Zowel samenwonen als DLD? En werk je nog steeds in Eindhoven?
Had dat even vantevoren gezegdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:18 schreef GizartFRL het volgende:
Daar had je niet voor hoeven plukken 2cv, daar heb ik nog 4 van liggen.
Ze was het waard en we hebben leuke dingen (nee, niet dat soort dingen) gedaan samen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:20 schreef PeuRac het volgende:
@2CV, 2 jaar achter een vrouw aanlopen, dat is ook wel erg lang.
Huishouden: spreek voor jezelf een vaste avond/dagdeel in't weekend af dat je alles doet et voila! Werkt bij mij iig uitstekend. Wat voor thuisstudies doe je dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is wel ff wennen (lees: ik heb de dag dat ik weg ging bij mijn ouders een traantje gelaten), maar het bevalt op zich wel (met uitzondering van het huishouden dan, al gaat dat nog best goed, vind ik dan).
En ja, ik werk nog steeds in Eindhoven! Bijna 2 jaar nu. Binnenkort hopelijk weer met een nieuwe thuisstudie beginnen (heb er nu 3 achter de rug), maar ik moet mijn manager even overhalen dat die studie echt wat voor mij is, hehe.
Ik had +2pk tov opgegeven vermogenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Andere carburateur, spruitstukken en uitlaat. Is +10pk dan reëel? Zei net tegen mijn moeder dat ik aan het rekenen was geslagen en dat ik met 40 euro per maand aan verzekering de enige vaste lasten heb. Ze was in ieder geval niet zo afkeurend als eerst
Maar zo'n blok raakt ook wel genoeg kwijt in de loop van de jaren toch?quote:
Nee die blokjes zijn aardig stevig en behouden hun vermogen aardig goedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar zo'n blok raakt ook wel genoeg kwijt in de loop van de jaren toch?
Netjesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:14 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terugrijden ging goed (na anderhalf jaar alleen op de passagiersstoel gezeten te hebben). Er zit alleen een of andere "squeak" (niet echt een piep, klinkt een beetje als een aanlopende v-snaar alleen niet op het moment dat je dat verwacht) af en toe "in het dashboard".
Jezus sjok jij hier ook nog steeds rond?quote:Op zondag 24 januari 2010 04:14 schreef PeuRac het volgende:
Mooie wagen, en damn, volgens mij wil ik niet weten hoeveel (weinig) zo'n huis + garage kost![]()
@Herm, voor 20~30e in de week is mijn huisje + was schoon
quote:Op zondag 24 januari 2010 10:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jezus sjok jij hier ook nog steeds rond?Wat heb je nu weer voor baan?
En ik woon niet meer in een studentenkamer, dus voor 20-30E gaat het hem niet worden. Daarnaast vind ik het ridicuul om te betalen voor het in- en uit de wasmachine halen van je was. Dat is serieus 1 minuut werk. Het strijken vind ik vervelender, maar kost ook niet meer dan 1,5 uur per week.
X! Jij woonde toch eerst samen in Tilburg? Relatie over? Homo geworden? Vertel?!quote:Op zondag 24 januari 2010 11:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Utrecht![]()
Woon er nu ook een weekje met een vriend in een appartementje
Incl. schoonmaakster die de keuken, badkamer en woonkamer schoonmaakt![]()
Wassen is geen moeite, en strijken vind ik niet zo erg...
bijna sneeuwvrij, maar de wegen zijn wel zo goed als sneeuwvrijquote:Op zondag 24 januari 2010 09:05 schreef ellevehC86 het volgende:
Zuid-Holland is behoorlijk sneeuwvrij 2CV, ik denk dat je zodra je onder Zwolle bent dat het al mee zal vallen
hok je nu met Peu samen?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Utrecht![]()
Woon er nu ook een weekje met een vriend in een appartementje
Incl. schoonmaakster die de keuken, badkamer en woonkamer schoonmaakt![]()
Wassen is geen moeite, en strijken vind ik niet zo erg...
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
X! Jij woonde toch eerst samen in Tilburg? Relatie over? Homo geworden? Vertel?!
Hoe is het bij de bank?
Wassen en strijken vind ik inderdaad geen ramp. Ik vind schoonmaken überhaupt geen probleem.
Opgelostquote:Op zondag 24 januari 2010 13:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay twijfels.. Een prachtige DAF 66 of een toch comfortabelere lelijke, logge 340?
quote:
Een Daf 66 in redelijke staat voor een euro of 800?quote:
Tijd is geld Herm, daar zijn gewoon oplossingen voor.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jezus sjok jij hier ook nog steeds rond?Wat heb je nu weer voor baan?
En ik woon niet meer in een studentenkamer, dus voor 20-30E gaat het hem niet worden. Daarnaast vind ik het ridicuul om te betalen voor het in- en uit de wasmachine halen van je was. Dat is serieus 1 minuut werk. Het strijken vind ik vervelender, maar kost ook niet meer dan 1,5 uur per week.
En weer terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |