Dit dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:04 schreef Youp het volgende:
Als het blok al een paar keer gelopen heeft zit er echt geen water meer in het inlaattraject.
Het vordert enormquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef ellevehC86 het volgende:
ah.... kijk..... dan is dat in ieder geval verbeterd
Vordert je fotoforum nog een beetje Lex?
Ik heb ook over je nieuwe bakbeest gelezen, leuk ding joh......wat voor motor zit erin, is dat eigenbouw Lada of een ander merk en zijn ze daafr inmiddels al over op brandstofinjectie?
Die tankdopquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:30 schreef Anne het volgende:
Nu hopen, dat als ik daar kom, er geen petjesgast uitstapt. Want dan draai ik meteen om.
kunnen petjes zulke dure auto's betalen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:30 schreef Anne het volgende:
Nu hopen, dat als ik daar kom, er geen petjesgast uitstapt. Want dan draai ik meteen om.
Aangezien sommige mij hier ook een petje/Anita durven te noemen zeg ik jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kunnen petjes zulke dure auto's betalen?
Zegt meer over de mensen die dat zeggen dan over jou, me dunktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Aangezien sommige mij hier ook een petje/Anita durven te noemen zeg ik ja.
Voor de rest zeer netjes, als er een stel leuke originele velgen onder liggenquote:
Jij kan het wetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zegt meer over de mensen die dat zeggen dan over jou, me dunkt
Die zitten er ook nog bijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor de rest zeer netjes, als er een stel leuke originele velgen onder liggen
Nette velgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij kan het weten.
[..]
Die zitten er ook nog bij. Zijn deze als het goed is:
http://www.desperateseller.co.uk/DespSellPhotos/85574046376.JPG
Grootste probleem zijn zoals eerder gezegd mijn afkeurende oudersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:39 schreef Barcaconia het volgende:
Die 142 toch? Is ook gewoon een gave bak maar ik lees iedere keer tussen je regels door dat je absoluut geen auto nodig hebt Sjoegerd, dan is het altijd te duur natuurlijk
Maar nog steeds gaaf!
En als je je geld hebt door een erfenis, moet je hem niet kopen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef Barcaconia het volgende:
Als jij werkt voor je geld, ga er voor.
Ik bedoelde als je niet van je stufi of van je ouders hoeft te leven eigenlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als je je geld hebt door een erfenis, moet je hem niet kopen!
Tijd om een nieuwe kloon op Fok! te maken, hoor ik al.quote:
Ik leef deels van stufi en deels van werkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik bedoelde als je niet van je stufi of van je ouders hoeft te leven eigenlijkDan zou ik het zonde van je geld vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |