850 GLT wagonquote:
je weet dat ik nog stoelen heb staan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
op lange afstanden en in het terrein ishet crapin het terrein glij je er zijdleijngs van af.
5 cilinder Turbo. Of wil je nog wat anders weten? Want dat weet ik nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:36 schreef Barcaconia het volgende:
850's staan helemaal niet bekend als onbetrouwbaar. Zo te horen heeft hij net een goede beurt gehad. Olie wisselen ze toch elke 3000km dus dat is ook in orde.
Weet je wat voor motor het is?
Hoeveel kilometer, of zat jij in de States?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:33 schreef wonderer het volgende:
Ja, als zo'n bak zich op een presenteerblaadje aanbiedt, ga ik geen nee zeggenResearch gaf wel aan dat het geld gaat kosten als er iets mis mee is, maar er zitten in ieder geval nieuwe remmen in, nieuwe banden, de accu is nieuw en de verbindinkjes en sparkplugs (?) en dergelijke zijn ook allemaal vernieuwd. Dus ik heb goede hoop.
157k miles. En daar komt in vijf jaar waarschijnlijk hooguit 10k bij. KM stand maak ik me niet zo druk om.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer, of zat jij in de States?.. Die auto's kunnen prima 400.000 km rijden mits goed onderhoud en niet helemaal afgetrapt worden
Dan gaat ie nog heel lang meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
157k miles. En daar komt in vijf jaar waarschijnlijk hooguit 10k bij. KM stand maak ik me niet zo druk om.
Ja, dat dacht ik ook. Het blijft Volvo natuurlijkquote:
Maak je genoeg foto's voor me?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Het blijft Volvo natuurlijkMorgen ophalen
Sure thingquote:
Zo zou je het kunnen noemen jaquote:
850 heb je meer plezier van, zijn geloof ik een stukje degelijker. En natuurlijk die 5-cilindersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:18 schreef wonderer het volgende:Komt in orde.
Ik had liever een 460 gehad maar die zijn hier niet te krijgen
Kan maar een keer per jaar, wisselen. Hier tenminste. God, dat wordt nog wat... Ik denk toch dat ik voor Kroket ga, ik lig altijd dubbel als de Baron dat eruit perstquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Wel heel grappig om met FRKNDEL rond te rijden natuurlijk
Je kunt ook VLVOPWR of 850GLT nemen. Maar dat vind ik weer te simpel. Ik vind het wel gaaf die platen, je kunt ook wisselen als hij niet bevalt natuurlijk. Voor $16 vind ik dat nog wel de moeite.
Ik gebruik die Nederlandse platen altijd om fantasy-namen te bedenkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:25 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom kan het in Nederland niet.. Die lelijke gele platen met lelijke combinaties
Dure shitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Hmm een Daf/Volvo 66 kan ik volgens Independer al vanaf 34 euro per maand verzekeren
Geen oldtimerverzekering hequote:
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef 2cv het volgende:
Vrouwen ! ! !
Eerst loop je 1 a 2 jaar achter zo’n ding aan waarbij je laat blijken dat je haar echt wel meer dan alleen een beetje leuk vindt en dan gaat ze er met een ander vandoor ! Vervolgens komt ze dat ook even fijn op MSN vertellen.
Maargoed, ik geloof wel dat ze een goeie gast heeft uitgekozen en hoop dat ze er heel gelukkig mee wordt.
*snif*
Juh i know. Maar ik betaal 125 per jaar voor all riskquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geen oldtimerverzekering he.. Gewoon WA voor een 19 jarige student
Dat ga ik niet reddenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Juh i know. Maar ik betaal 125 per jaar voor all risk
Niet nodig, van 57 naar 75 pk is binnen 40%, gewicht blijft ongeveer gelijk en aantal cilinders ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden..
Trouwens, hoe regel je dat met de verzekering en RDW zo'n B14.4 swap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Lijkt me wel echt een hele klus van wat ik heb gelezen op het v3c forumquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet nodig, van 57 naar 75 pk is binnen 40%, gewicht blijft ongeveer gelijk en aantal cilinders ook.
Mjah, het kan in een avond en het kan in een week. Simpel blok, zit met 4 bouten vast. Alleen die zooi eromheen kost zoveel tijdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt een hele klus van wat ik heb gelezen op het v3c forum
Maar van een 1.1 naar de 1.4 valt niet in de 40% toename als ik het goed heb berekend. Dus als je als onervaren sleutelaar er een paar dagen voor uit trekt met een goed handboek is het te doen? Sounds interrestingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mjah, het kan in een avond en het kan in een week. Simpel blok, zit met 4 bouten vast. Alleen die zooi eromheen kost zoveel tijd
Laatste keer heb ik het in een middag eruit gehaald en weer terug gebouwd omdat er iets niet goed was met de koppeling
Niet alleen goed te doen, gewoon ontzettend simpel. Ik weet niet welke topics op V3C jij gelezen hebt maar het valt echt mee hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar van een 1.1 naar de 1.4 valt niet in de 40% toename als ik het goed heb berekend. Dus als je als onervaren sleutelaar er een paar dagen voor uit trekt met een goed handboek is het te doen? Sounds interresting
Zuurquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef 2cv het volgende:
Vrouwen ! ! !
Eerst loop je 1 a 2 jaar achter zo’n ding aan waarbij je laat blijken dat je haar echt wel meer dan alleen een beetje leuk vindt en dan gaat ze er met een ander vandoor ! Vervolgens komt ze dat ook even fijn op MSN vertellen.
Maargoed, ik geloof wel dat ze een goeie gast heeft uitgekozen en hoop dat ze er heel gelukkig mee wordt.
*snif*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |