Kan maar een keer per jaar, wisselen. Hier tenminste. God, dat wordt nog wat... Ik denk toch dat ik voor Kroket ga, ik lig altijd dubbel als de Baron dat eruit perstquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Wel heel grappig om met FRKNDEL rond te rijden natuurlijk
Je kunt ook VLVOPWR of 850GLT nemen. Maar dat vind ik weer te simpel. Ik vind het wel gaaf die platen, je kunt ook wisselen als hij niet bevalt natuurlijk. Voor $16 vind ik dat nog wel de moeite.
Ik gebruik die Nederlandse platen altijd om fantasy-namen te bedenkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:25 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom kan het in Nederland niet.. Die lelijke gele platen met lelijke combinaties
Dure shitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Hmm een Daf/Volvo 66 kan ik volgens Independer al vanaf 34 euro per maand verzekeren
Geen oldtimerverzekering hequote:
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef 2cv het volgende:
Vrouwen ! ! !
Eerst loop je 1 a 2 jaar achter zo’n ding aan waarbij je laat blijken dat je haar echt wel meer dan alleen een beetje leuk vindt en dan gaat ze er met een ander vandoor ! Vervolgens komt ze dat ook even fijn op MSN vertellen.
Maargoed, ik geloof wel dat ze een goeie gast heeft uitgekozen en hoop dat ze er heel gelukkig mee wordt.
*snif*
Juh i know. Maar ik betaal 125 per jaar voor all riskquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geen oldtimerverzekering he.. Gewoon WA voor een 19 jarige student
Dat ga ik niet reddenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Juh i know. Maar ik betaal 125 per jaar voor all risk
Niet nodig, van 57 naar 75 pk is binnen 40%, gewicht blijft ongeveer gelijk en aantal cilinders ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden..
Trouwens, hoe regel je dat met de verzekering en RDW zo'n B14.4 swap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Lijkt me wel echt een hele klus van wat ik heb gelezen op het v3c forumquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet nodig, van 57 naar 75 pk is binnen 40%, gewicht blijft ongeveer gelijk en aantal cilinders ook.
Mjah, het kan in een avond en het kan in een week. Simpel blok, zit met 4 bouten vast. Alleen die zooi eromheen kost zoveel tijdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt een hele klus van wat ik heb gelezen op het v3c forum
Maar van een 1.1 naar de 1.4 valt niet in de 40% toename als ik het goed heb berekend. Dus als je als onervaren sleutelaar er een paar dagen voor uit trekt met een goed handboek is het te doen? Sounds interrestingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mjah, het kan in een avond en het kan in een week. Simpel blok, zit met 4 bouten vast. Alleen die zooi eromheen kost zoveel tijd
Laatste keer heb ik het in een middag eruit gehaald en weer terug gebouwd omdat er iets niet goed was met de koppeling
Niet alleen goed te doen, gewoon ontzettend simpel. Ik weet niet welke topics op V3C jij gelezen hebt maar het valt echt mee hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar van een 1.1 naar de 1.4 valt niet in de 40% toename als ik het goed heb berekend. Dus als je als onervaren sleutelaar er een paar dagen voor uit trekt met een goed handboek is het te doen? Sounds interresting
Zuurquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef 2cv het volgende:
Vrouwen ! ! !
Eerst loop je 1 a 2 jaar achter zo’n ding aan waarbij je laat blijken dat je haar echt wel meer dan alleen een beetje leuk vindt en dan gaat ze er met een ander vandoor ! Vervolgens komt ze dat ook even fijn op MSN vertellen.
Maargoed, ik geloof wel dat ze een goeie gast heeft uitgekozen en hoop dat ze er heel gelukkig mee wordt.
*snif*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |