En ook meer vissers dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:28 schreef invine het volgende:
[..]
Zuurmaar 1 a 2 jaar achter iemand aanlopen zonder wat te ondernemen is natuurlijk vragen om zoiets.. helaas.. gelukkig zijn er meer vissen in de zee
Hoezo meer vissers? Die vissers zijn er altijd geweestquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ook meer vissers dus
'middag
Hey je leeft nogquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ook meer vissers dus
'middag
6 jaar hier.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:20 schreef PeuRac het volgende:
@2CV, 2 jaar achter een vrouw aanlopen, dat is ook wel erg lang.
Ja je kan de spruitstukken en carburateur van een 340 erop bouwen. Als je meer wil doen aan de motor zul je moten beginnen aan flowen, nokkenassen en dergelijke. Dat vereist heel wat ervaring en daarmee vergeleken is een B14 inbouwen een peuleschilletje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:46 schreef Sjoegerd het volgende:
Misschien verstandig om eerst een beetje sleutelvaardigheid te krijgen.. Met zo'n 1.1 is vast ook wel wat te doen?
Andere carburateur, spruitstukken en uitlaat. Is +10pk dan reëel? Zei net tegen mijn moeder dat ik aan het rekenen was geslagen en dat ik met 40 euro per maand aan verzekering de enige vaste lasten heb. Ze was in ieder geval niet zo afkeurend als eerstquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja je kan de spruitstukken en carburateur van een 340 erop bouwen. Als je meer wil doen aan de motor zul je moten beginnen aan flowen, nokkenassen en dergelijke. Dat vereist heel wat ervaring en daarmee vergeleken is een B14 inbouwen een peuleschilletje.
Maar ze heeft nu meer tijd die andere vissers tegen te komenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:45 schreef invine het volgende:
[..]
Hoezo meer vissers? Die vissers zijn er altijd geweest
Jazekerquote:
Neuh. WBquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef hermandeperman het volgende:
JazekerHier ook nog iedereen? Nog schokkende veranderingen alhier?
Mwah, ik ben m'n thesis aan het schrijven en kom hier even SOGgen. Woon niet meer in Eindhoven, werk niet meer in Den Haag, ben al tijden vrijgezel-af. Aardig wat nieuws dus jaquote:
Zeuw, waar woon je nu dan wel? En is dat meteen samen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mwah, ik ben m'n thesis aan het schrijven en kom hier even SOGgen. Woon niet meer in Eindhoven, werk niet meer in Den Haag, ben al tijden vrijgezel-af. Aardig wat nieuws dus ja.
Utrecht. En (nog) niet samen, dat wil ik haar niet aandoen tot ik ben afgestudeerdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeuw, waar woon je nu dan wel? En is dat meteen samen?
Verstandigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Utrecht. En (nog) niet samen, dat wil ik haar niet aandoen tot ik ben afgestudeerd. Woon jij al in DLD?
Leuk! Bevalt het goed? Zowel samenwonen als DLD? En werk je nog steeds in Eindhoven?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Verstandig.
Ja. Sinds kerst. Laatste update:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is wel ff wennen (lees: ik heb de dag dat ik weg ging bij mijn ouders een traantje gelatenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Leuk! Bevalt het goed? Zowel samenwonen als DLD? En werk je nog steeds in Eindhoven?
Had dat even vantevoren gezegdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:18 schreef GizartFRL het volgende:
Daar had je niet voor hoeven plukken 2cv, daar heb ik nog 4 van liggen.
Ze was het waard en we hebben leuke dingen (nee, niet dat soort dingen) gedaan samen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:20 schreef PeuRac het volgende:
@2CV, 2 jaar achter een vrouw aanlopen, dat is ook wel erg lang.
Huishouden: spreek voor jezelf een vaste avond/dagdeel in't weekend af dat je alles doet et voila! Werkt bij mij iig uitstekend. Wat voor thuisstudies doe je dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is wel ff wennen (lees: ik heb de dag dat ik weg ging bij mijn ouders een traantje gelaten), maar het bevalt op zich wel (met uitzondering van het huishouden dan, al gaat dat nog best goed, vind ik dan).
En ja, ik werk nog steeds in Eindhoven! Bijna 2 jaar nu. Binnenkort hopelijk weer met een nieuwe thuisstudie beginnen (heb er nu 3 achter de rug), maar ik moet mijn manager even overhalen dat die studie echt wat voor mij is, hehe.
Ik had +2pk tov opgegeven vermogenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Andere carburateur, spruitstukken en uitlaat. Is +10pk dan reëel? Zei net tegen mijn moeder dat ik aan het rekenen was geslagen en dat ik met 40 euro per maand aan verzekering de enige vaste lasten heb. Ze was in ieder geval niet zo afkeurend als eerst
Maar zo'n blok raakt ook wel genoeg kwijt in de loop van de jaren toch?quote:
Nee die blokjes zijn aardig stevig en behouden hun vermogen aardig goedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar zo'n blok raakt ook wel genoeg kwijt in de loop van de jaren toch?
Netjesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:14 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terugrijden ging goed (na anderhalf jaar alleen op de passagiersstoel gezeten te hebben). Er zit alleen een of andere "squeak" (niet echt een piep, klinkt een beetje als een aanlopende v-snaar alleen niet op het moment dat je dat verwacht) af en toe "in het dashboard".
Jezus sjok jij hier ook nog steeds rond?quote:Op zondag 24 januari 2010 04:14 schreef PeuRac het volgende:
Mooie wagen, en damn, volgens mij wil ik niet weten hoeveel (weinig) zo'n huis + garage kost![]()
@Herm, voor 20~30e in de week is mijn huisje + was schoon
quote:Op zondag 24 januari 2010 10:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jezus sjok jij hier ook nog steeds rond?Wat heb je nu weer voor baan?
En ik woon niet meer in een studentenkamer, dus voor 20-30E gaat het hem niet worden. Daarnaast vind ik het ridicuul om te betalen voor het in- en uit de wasmachine halen van je was. Dat is serieus 1 minuut werk. Het strijken vind ik vervelender, maar kost ook niet meer dan 1,5 uur per week.
X! Jij woonde toch eerst samen in Tilburg? Relatie over? Homo geworden? Vertel?!quote:Op zondag 24 januari 2010 11:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Utrecht![]()
Woon er nu ook een weekje met een vriend in een appartementje
Incl. schoonmaakster die de keuken, badkamer en woonkamer schoonmaakt![]()
Wassen is geen moeite, en strijken vind ik niet zo erg...
bijna sneeuwvrij, maar de wegen zijn wel zo goed als sneeuwvrijquote:Op zondag 24 januari 2010 09:05 schreef ellevehC86 het volgende:
Zuid-Holland is behoorlijk sneeuwvrij 2CV, ik denk dat je zodra je onder Zwolle bent dat het al mee zal vallen
hok je nu met Peu samen?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Utrecht![]()
Woon er nu ook een weekje met een vriend in een appartementje
Incl. schoonmaakster die de keuken, badkamer en woonkamer schoonmaakt![]()
Wassen is geen moeite, en strijken vind ik niet zo erg...
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
X! Jij woonde toch eerst samen in Tilburg? Relatie over? Homo geworden? Vertel?!
Hoe is het bij de bank?
Wassen en strijken vind ik inderdaad geen ramp. Ik vind schoonmaken überhaupt geen probleem.
Opgelostquote:Op zondag 24 januari 2010 13:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay twijfels.. Een prachtige DAF 66 of een toch comfortabelere lelijke, logge 340?
quote:
Een Daf 66 in redelijke staat voor een euro of 800?quote:
Tijd is geld Herm, daar zijn gewoon oplossingen voor.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jezus sjok jij hier ook nog steeds rond?Wat heb je nu weer voor baan?
En ik woon niet meer in een studentenkamer, dus voor 20-30E gaat het hem niet worden. Daarnaast vind ik het ridicuul om te betalen voor het in- en uit de wasmachine halen van je was. Dat is serieus 1 minuut werk. Het strijken vind ik vervelender, maar kost ook niet meer dan 1,5 uur per week.
En weer terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |