Harry zei dat mensen desnoods 's nachts langs mochten komen omdat hij niet zoveel waarde aan slaap hecht.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gaat Harry wel zo slapen of is het echt drie dagen wakker blijven op water en brood.
Ik las 'tepels'.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:22 schreef Toverheks het volgende:
1:19 Boelkloedig: man man man me lepels vliegen nu door de kamer !!!
hahahaquote:Op zondag 17 januari 2010 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las 'tepels'.
Dat krijg ik nou van spiritualiteit.
Zo.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:23 schreef Disana het volgende:
Harry zei dat mensen desnoods 's nachts langs mochten komen omdat hij niet zoveel waarde aan slaap hecht.
weet niet, als ie al los van de grond is krijgen we nog leuke beeldenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:26 schreef Disana het volgende:
Wat zou de ridder in dat harnas ervan denken?
Ah. Nu wil ik alleen nog weten hoe oud hij is, maar vast staat dat hij geen hippie was in de jaren zestig - zeventig.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo.
Verder had Harry het erover dat hij getrouwd is en vader van een meisje en jongen,
dochter zat net op de chat.
Eén stap vooruit zou al dikke pret zijn... eens kijken hoe spiritueel Harry dan nog doetquote:Op zondag 17 januari 2010 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
weet niet, als ie al los van de grond is krijgen we nog leuke beelden
Nee hoor, ik zit gewoon thuis op mijn stoeltje voor de p.c.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef Disana het volgende:
Is dat trouwens een heks die naast hem zit?
Maar alle heksen hebben lang donker haar.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit gewoon thuis op mijn stoeltje voor de p.c.
das waar, maar veel heksen dragen ook pruiken hoor, door die puntmuts wordt je haar futloos he, oh ik wordt hier zo lacherig van, wat een geouwehoer over spoken, geesten etc. en Harry heeft het ook weer meegemaakt.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar alle heksen hebben lang donker haar.
Waar Sly komt komt oorlog. Dat is al bekend sinds de Gouden Kooi.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je het vreemd. Overal waar Sly zich laat zien gaan mensen elkaar wantrouwen.
Hahaha.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
das waar, maar veel heksen dragen ook pruiken hoor, door die puntmuts wordt je haar futloos he, oh ik wordt hier zo lacherig van, wat een geouwehoer over spoken, geesten etc. en Harry heeft het ook weer meegemaakt.
Moet je maar eens opletten, iemand vertelt wat en Harry betrekt het op hem zelf steeds, gaat me zo opvallen.
Ik denk dat hij te gevoelig voor gevlei is.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar Sly komt komt oorlog. Dat is al bekend sinds de Gouden Kooi.
Je kan niet zeggen dat Johan Vlemmix er niet aan alle kanten voor gewaarschuwd is. Niet alleen door mensen uit zijn eigen kring, maar ook door Fokkers, chatters, etc.
Of het nu eigenwijsheid van Johan is, of dat hij te goed van vertrouwen is, als het daardoor misgaat is dat geheel zijn eigen schuld.
Nee hoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef mootie het volgende:
Ben ik nu heel bevooroordeeld/gemeen als het met opvalt dat het toch een bepaald slag mensen is wat dit soort dingen aanhangt?
Jaquote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef mootie het volgende:
Ben ik nu heel bevooroordeeld/gemeen als het met opvalt dat het toch een bepaald slag mensen is wat dit soort dingen aanhangt?
Wat Disana zegt.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef mootie het volgende:
Ja hoor, vind het ook best, daarom houd ik me maar in op de chatquote:Op zondag 17 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
vind dat iedereen maar moet geloven wat hij/zij wilt geloven.
Ben ik nu heel bevooroordeeld/gemeen als het met opvalt dat het toch een bepaald slag mensen is die naar Disana en Ruud luisteren.quote:
Ciao Heksquote:Op zondag 17 januari 2010 23:42 schreef Toverheks het volgende:ik wens iedereen slaap lekker en ik ga nog ff rondspoken in de keuken en dan naar bed
Moniquemootje? Of Vanmootje?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:42 schreef Copycat het volgende:
Disana, is dat niet gewoon weer diezelfde chatter al's eerder vanavond? Moniekmoo ofzo?
TVP ik via phone vanuit bed
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben ik nu heel bevooroordeeld/gemeen als het met opvalt dat het toch een bepaald slag mensen is die naar Disana en Ruud luisteren.
Trust, check je bestekbak nog effequote:Op zondag 17 januari 2010 23:42 schreef Toverheks het volgende:ik wens iedereen slaap lekker en ik ga nog ff rondspoken in de keuken en dan naar bed
Hehehehe.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben ik nu heel bevooroordeeld/gemeen als het met opvalt dat het toch een bepaald slag mensen is die naar Disana en Ruud luisteren.
daarom ben ik daar uitgelogd, anders ga ik sarcastische opmerkingen maken en dat wil ik niet, maar er zitten sommige bij die denken dat ze helemaal alles aanvoelen etc.etc. nog ff en derek ogliviel logd daar ook inquote:Op zondag 17 januari 2010 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, vind het ook best, daarom houd ik me maar in op de chat
Ja ik houd me ook in door niet ingelogd te zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom ben ik daar uitgelogd, anders ga ik sarcastische opmerkingen maken en dat wil ik niet, maar er zitten sommige bij die denken dat ze helemaal alles aanvoelen etc.etc. nog ff en derek ogliviel logd daar ook in
Even kijken of ik een goed screenshot kan maken.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:45 schreef Copycat het volgende:
MoniqueMootje. Die was er vanmiddag en zag ik een kwartier geleden ook. Nu geen SV hier, dus ...
Ja, de spoeling wordt alsmaar dunner daar.
okee, ik doe even meequote:Op zondag 17 januari 2010 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Even kijken of ik een goed screenshot kan maken.
Als ik Mera lees is ze met geen stok de deur meer uit te krijgen.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:52 schreef Copycat het volgende:
Yep, dat is dus die chatter.
Hup! Meteen ingepland in de hele programmering! De armoede.
Moots!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:51 schreef mootie het volgende:
Maar voodoopoppetjes komen uit Afrika dus daar hebben we niks mee te maken.
Dat is van Sonja Barend.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:53 schreef mootie het volgende:
Was nog even vergeten te vermelden dat Harry een tijd lang geplaagd werd door iemand die in zijn gedachten inbrak.
Morgen gezond weer op is van Jomanda, aldus Harry.
Maar om d'r dan meteen bij elk 'programma' in te zetten is ook weer het andere uiterste.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:52 schreef Disana het volgende:
Als ik Mera lees is ze met geen stok de deur meer uit te krijgen.
Of een nekmassage voor Johan die er niet relaxed uitzag.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar om d'r dan meteen bij elk 'programma' in te zetten is ook weer het andere uiterste.
Laat haar dan redactie doen. Of regie. Of de afwas!
De chatters willen graag Reiki zien binnenkortquote:Op zondag 17 januari 2010 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Of een nekmassage voor Johan die er niet relaxed uitzag.
Je maakt een grapje.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
De chatters willen graag Reiki zien binnenkort
Dat was een streamlockjequote:Op zondag 17 januari 2010 23:56 schreef mootie het volgende:
Moniquemootje probeert geheimen te vertellen op de stream, ze is jaloers!! Ze belde net haar man....... en het geluid gaat er af!! Censuur~~@!!@QWERQ
Welterusten, je krijgt hier inderdaad slaap vanquote:Op zondag 17 januari 2010 23:58 schreef Copycat het volgende:
Het was vandaag überstom! Met Harry op het chatbed.
Morgen gelukkig werken. Nu pitten!
Oh maar díe wil ik graag nog eens zien. Zoals die onzichtbare vuilniszakken boven het hoofd van Lieke kon dichtknopen, dat was fenomenaal.quote:
Ik heb dit uurtje niet gekeken, wel dat Monique er eerder op de avond was,quote:Op maandag 18 januari 2010 00:00 schreef Jian het volgende:
Toch geloof ik het allemaal wel. Monique komt op mij heel betrouwbaar en wijs over.
Ik hoop dat ze er morgen weer is![]()
Een bereiking? Eens even kijken wat Harry zegt.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:03 schreef mootie het volgende:
Stefan komt nog even wat dingen vragen over spiritualiteit. Over mensen van vroeger, of Harry daar een bereiking mee kan voelen...
Uhhh ......quote:Op maandag 18 januari 2010 00:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik heb dit niet gekeken, wel dat Monique er eerder op de avond was,
vind haar een prima meid en wil de volgende keer best weer naar haar luisteren.
Schaam je maar nietquote:Op maandag 18 januari 2010 00:05 schreef Jian het volgende:
Uhhh ......'t was een beetje sarcasme van mijn kant fluiter, ze begon een beetje door te slaan net
Stefan krijgt eindelijk zangles Studio Vlemmix 17 - 1 - 2010quote:Op zondag 17 januari 2010 23:56 schreef mootie het volgende:
Moniquemootje probeert geheimen te vertellen op de stream, ze is jaloers!! Ze belde net haar man....... en het geluid gaat er af!! Censuur~~@!!@QWERQ
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:31 schreef peeet1 het volgende:
het gaat goed met vs 9:00 uur en nu al overbelast
[ afbeelding ]
Bedankt Peeet1, ze staan nu ook in het filmpjestopic.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:29 schreef peeet1 het volgende:
Stefan krijgt eindelijk zangles Studio Vlemmix 17 - 1 - 2010
de eerste streamlock Studio Vlemmix 17 1 2010
Ben aan het werk, maar het is dus nog steeds chatten in bed? Welke chatter komt hem vandaag gezelschap houden?quote:
Ik slinger de stream net aan en zie hem een beetje in elkaar gezakt zitten en in zijn ogen wrijven.quote:
Oh wat erg dat ik weer een liedje heb gemistquote:Op maandag 18 januari 2010 11:03 schreef Chanel5 het volgende:
Hij heeft net een liedje gezongen en kreeg applaus in de chat dusss
Monique?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben aan het werk, maar het is dus nog steeds chatten in bed? Welke chatter komt hem vandaag gezelschap houden?
Heb het geluid zachter gezet, het kan teveel van het goede worden, word liever wakker door mijn bakkie koffie.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat erg dat ik weer een liedje heb gemist
En iedereen vond het gezellig en <3 ?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:03 schreef Chanel5 het volgende:
Hij heeft net een liedje gezongen en kreeg applaus in de chat dusss
En nee, dat is zeker geen grap, hè?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Monique probeert langs te komen en anders morgen.
Zou je denken, haar man is toch jaloers? Kun je horen in het filmpje van de eerste streamlock. Staat op de vorige pagina.quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En iedereen vond het gezellig en <3 ?
En dat is??????quote:Op maandag 18 januari 2010 11:11 schreef Chanel5 het volgende:
Een bekende van Harry op de chat, komt morgen langs en neemt 'levend'water mee.
Ga ik toch maar eens luisteren dan.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou je denken, haar man is toch jaloers? Kun je horen in het filmpje van de eerste streamlock. Staat op de vorige pagina.
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:11 schreef Chanel5 het volgende:
Een bekende van Harry op de chat, komt morgen langs en neemt 'levend'water mee.
Vraag je het ff aan Harry op de chat..quote:Op maandag 18 januari 2010 11:25 schreef Dementor het volgende:
Ray Charles?
Weten we ook direct wie ze gaan opgraven in Huissen.
Jij toch, om de monorail te promoten? Zeg nou niet dat ik voor niks mijn hele middag heb vrijgehouden.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben aan het werk, maar het is dus nog steeds chatten in bed? Welke chatter komt hem vandaag gezelschap houden?
Ik ben een groot voorstander van de MONORAIL! Maar ik ben helaas een groter voorstander van niet voor een ander z'n boutprogramma voor lul te gaan staan/zitten/liggenquote:Op maandag 18 januari 2010 11:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Jij toch, om de monorail te promoten? Zeg nou niet dat ik voor niks mijn hele middag heb vrijgehouden.
dan doe ik dat ook maar even anders raak ik hopeloos achterquote:
Nou moet je niet zo veeleisend zijn hoor. Hier wordt geschiedenis geschreven! Ken jij een andere tv zender die er ooit in is geslaagd om Harry Loco voor drie dagen te engageren? Nou dan!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van de MONORAIL! Maar ik ben helaas een groter voorstander van niet voor een ander z'n boutprogramma voor lul te gaan staan/zitten/liggen.
Het is toch ook te jammerlijk voor woorden dat ze alleen maar uit die chatvijver en de vriendenclubjes kunnen vissen.
En dat terwijl vele omroepen het geprobeerd hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou moet je niet zo veeleisend zijn hoor. Hier wordt geschiedenis geschreven! Ken jij een andere tv zender die er ooit in is geslaagd om Harry Loco voor drie dagen te engageren? Nou dan!
Volgens mij moest dat voor vier uur gebeuren. Helaas krijgen we niets van de spanning te zien want we zitten vast aan de bedhippie.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:25 schreef spuitje het volgende:
Huh?? Kan niet op de chat van Vlem? Maar moest hij niet vandaag voor een bepaald tijdstip met minimaal 30 mensen op het Gemeentehuis zijn om zijn politieke partij in te laten schrijven voor de gemeenteraadsverkiezingen? Iemand daar nog iets over gehoord vandaag?
Het zou toch eeuwig zonde zijn als het hem niet lukt, krijgt Eindhoven geen monorail en geen pretpark
Morgen voor drie uur, maar de tijd gaat inderdaad dringen!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:25 schreef spuitje het volgende:
Huh?? Kan niet op de chat van Vlem? Maar moest hij niet vandaag voor een bepaald tijdstip met minimaal 30 mensen op het Gemeentehuis zijn om zijn politieke partij in te laten schrijven voor de gemeenteraadsverkiezingen? Iemand daar nog iets over gehoord vandaag?
Het zou toch eeuwig zonde zijn als het hem niet lukt, krijgt Eindhoven geen monorail en geen pretpark
Elke keer als ik even ga kijken zie ik alleen maar die nep-John zitten. Moet dat nu echt drie dagen???? Drie uur vond ik al zat!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
Harry Yoko doet het goed hè. Ik ben nog geen oorlog begonnen sinds hij in dat nest ligt weg te rotten.
Ik wou dat ik Harry was.
Hoi trutje, ja harry is wel oke maar soms is het ff to much.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:39 schreef shomila het volgende:
Hoi, ik ben Trutje op de chat.
Lees al een tijdje hier mee, leg in een deuk om jullie.
Ik vind Harry wel ok, maar kan daar echt niet een hele tijd naar luisteren dat trek ik echt niet.
Hoi Trutje.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:39 schreef shomila het volgende:
Hoi, ik ben Trutje op de chat.
Lees al een tijdje hier mee, leg in een deuk om jullie.
Ik vind Harry wel ok, maar kan daar echt niet een hele tijd naar luisteren dat trek ik echt niet.
Ik heb alles nog hoor Snet.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:47 schreef snetje het volgende:
euhhh beeld wegchat weg
of doe ik iets verkeerds
Ik heb even gecheckt, maar heb gewoon beeld en chat?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:47 schreef snetje het volgende:
euhhh beeld wegchat weg
of doe ik iets verkeerds
het gebeurde tijdens het verversen van de chatquote:Op maandag 18 januari 2010 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb even gecheckt, maar heb gewoon beeld en chat?
Welkom Shomila! We zijn hier niet gezellig, maar wel vermakelijk.
Omdat het een allround muzikant is! Hij heeft ook een koffer vol mondharmonica's. En enorm veel aanloop.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:56 schreef Leandra het volgende:
Wrom heeft Harry eigenlijk 3 gitaren bij zich??
Ik kreeg voorheen de melding dat ik gebanned ben. Nu krijg ik de melding dat de pagina niet gevonden kan worden.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:47 schreef snetje het volgende:
euhhh beeld wegchat weg
of doe ik iets verkeerds
Voor de bezoekers die mee willen zingen en spelen.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:56 schreef Leandra het volgende:
En als het bed strax vol zit met volk dan kan iedereen op een mondharmonica spelen die Harry meegebracht heeft?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat het een allround muzikant is! Hij heeft ook een koffer vol mondharmonica's. En enorm veel aanloop.
Het bed vol met volk? Waar haal je die nonsens nu vandaan? Er 'werken' immers maar vijf man bij SV ...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:59 schreef Leandra het volgende:
En als het bed strax vol zit met volk dan kan iedereen op een mondharmonica spelen die Harry meegebracht heeft?![]()
Dat vind ik trouwens heel vies, de mondharmonica van een ander
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg voorheen de melding dat ik gebanned ben. Nu krijg ik de melding dat de pagina niet gevonden kan worden.![]()
Hoi shomila, welkom.
Ik kan inmiddels wel weer op de chat, maar heb geen beeld. Nu heb ik die nep-John ook meer dan genoeg gezien, maar toch he....................wil ik gewoon beeld!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg voorheen de melding dat ik gebanned ben. Nu krijg ik de melding dat de pagina niet gevonden kan worden.![]()
Hoi shomila, welkom.
Elientje weet niets van de monorail, dus we hebben jou echt nodig.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat terwijl vele omroepen het geprobeerd hebben.
Maar anders ga jij toch als mijn woordvoerder? Wie weet is Elientje er wel! Of een ander vrouwspersoon!
Ik heb pauze ... dus ik kan even gezellig hallo zeggen!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens El Loco heeft de chat een zelfreinigend vermogen. Nowlive niet aanwezig zeker.![]()
Tsja, beetje dollen daar. Ik schreef dat we geen neuken mochten posten en bam. Alles weg. Gerda was niet eens op de chat aanwezig, kut je nagaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:00 schreef snetje het volgende:
gebanned???? hoe krijg je dat weer zo snel voor elkaar?![]()
computer opnieuw opgestart .. gerouterd niks njada
En kan hij ook Guitar Hero spelen want dan pas kun je zeggen,'Ja, ik rock!'quote:Op maandag 18 januari 2010 12:56 schreef Leandra het volgende:
El Loco noemt je naam al.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
Ik heb pauze ... dus ik kan even gezellig hallo zeggen!
Nou ja... als hij een koffer vol mondharmonica's bij zich heeft....quote:Op maandag 18 januari 2010 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het bed vol met volk? Waar haal je die nonsens nu vandaan? Er 'werken' immers maar vijf man bij SV ...
Ik heb het geluid uitquote:
Harry is meester van het positivisme. Zelfs nu nog.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:06 schreef Leandra het volgende:
Nou ja... als hij een koffer vol mondharmonica's bij zich heeft....
Het kon toch dat NL 20 "meet & greets" verloot heeft ofzo?
Alles om daar maar volk binnen te krijgen![]()
Daar zat ik ook al aan te denken, maar ik heb nog wel beeld.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan er ook niet meer op. Geen beeld en geen chat. Heeft René de stekker eruit getrokken?
Ik F5 even en nu is bij alles weg. Goffer de goffer.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:06 schreef Disana het volgende:
Ik ben nu ook uit de chat geflikkerd, dat wil zeggen
Not Found
The requested URL /chat_popup.htm was not found on this server.
Gelijk sfeer zou Noek zeggen.quote:
Lekker even pauze voor Harry dan. Die wist toch al nauwelijks meer waarover hij het moest hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik F5 even en nu is bij alles weg. Goffer de goffer.
kan hij niet een "meet en greet" met Sly doen? En dan nance of hoe ze ook mag heten er ook gezellig bij. Want dat is toch het NL-liefdeskoppeltje van 2009quote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Harry is meester van het positivisme. Zelfs nu nog.
En zo'n meet & greet is direct weer een nieuw programma.
Misschien moeten ze een meet and greet met Jaap organiseren, heeft hij zo gasten voor zijn programma.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Harry is meester van het positivisme. Zelfs nu nog.
En zo'n meet & greet is direct weer een nieuw programma.
SV heeft wrs andere preoriteiten op dit moment.quote:
Weet Johan dat wel dan??quote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
Maar zou dit inderdaad het eerste vijandige offensief van René zijn? Langzaam maar zeker alles uit de lucht gooien. Kabelgootje voor kalbelgootje?
Ze hebben al die kabelgootjes gewoon nodig voor de monorailquote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
Maar zou dit inderdaad het eerste vijandige offensief van René zijn? Langzaam maar zeker alles uit de lucht gooien. Kabelgootje voor kalbelgootje?
Dat alles zo naar beneden komt flikkeren, zou goed kunnen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
Dat zou ik eik wel een stunt vinden. "De zoete wraak van René"quote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
de politiekquote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
SV heeft wrs andere preoriteiten op dit moment.
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:10 schreef shomila het volgende:
De andere link doet het wel, die van johan kom ik ook niet op.
http://streams.servehttp.com/sv.asp
Dank U!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:11 schreef beequeen het volgende:
Heidi's stream.
Nance is de Ma Baker van Nowlive. Zij schijnt een feilloos geheugen te hebben voor ip-adressen, wat natuurlijk goed van pas komt bij het bannen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet wie Nance is en NL liefdeskoppeltjes interesseren me nog minder dan Harry's vredesbed.
Kenjenagaan!
Oh, nog nooit van gehoord. Maar ik zeg het opnieuw: wel typerend dat de pleuris uitbrak een dag nadat Sly in het paleis was geweest.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nance is de Ma Baker van Nowlive. Zij schijnt een feilloos geheugen te hebben voor ip-adressen, wat natuurlijk goed van pas komt bij het bannen.
Namens de feestcommissie en mij: hartelijk dank!!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:10 schreef shomila het volgende:
De andere link doet het wel, die van johan kom ik ook niet op.
Nee, woensdagavond. Jaap begint: Goedenavond Dames en he ..........quote:Op maandag 18 januari 2010 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou ik eik wel een stunt vinden. "De zoete wraak van René"
El Loco is niet eens zo verkeerd, beetje zweverig. Dat dan weer wel. Maar wat die gast daar nou 3 dagen moet????? Ja, chatten en idd, doorligplekken oplopen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:15 schreef Noek het volgende:
Nou, hij houdt er de moed wel lekker in, lees ik al. Ik kijk geen streams want mijn aura zegt: Nee, doe het niet Noek, nu niet.' Dus! Maar verdomme, doe het hem maar eens na. Die heeft dadelijke stinkende gaten in zijn kont en dat alles voor de love of peace. [ afbeelding ]
Zie, ik kan ook geen dagje weg zijn (of 2) of ik mis al van alles... ik had al een vraag over het vertrek van Dottey als mod in de SC gegooid, maar kan iemand me even hier of in de SC een samenvatting geven??quote:Op maandag 18 januari 2010 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nog nooit van gehoord. Maar ik zeg het opnieuw: wel typerend dat de pleuris uitbrak een dag nadat Sly in het paleis was geweest.
Is er nu ook iets met het geluid? Ik hoor niets meer.
Oh ja. Ik moet nog even geduld hebben dus. Komt goed, hoi, hoi.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, woensdagavond. Jaap begint: Goedenavond Dames en he ..........
Jonguh!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:22 schreef Leandra het volgende:
ik had al een vraag over het vertrek van Dottey als mod in de SC gegooid, maar kan iemand me even hier of in de SC een samenvatting geven??
Dat heb ik gemist.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
Toch fascineert ook die oorlog achter me schermen wel.
Niks love en peace! Ik wil dood en verderf!
Jaap zei dat Rene Johan bedreigde en Rene zei dat Johan hem bedreigde.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist.
Jaap werd moderator (niet verbazend want volstrekt onlogisch), meldt op de chat dat de sponsor zich misschien terug wil trekken. René (de sponsor die volgens ex-mod-Dot) meldt zich boos op de chat omdat hij liever niet gezien had dat dat op de chat werd geopenbaard maar bevestigt wel het verhaal van Jaap. René is het niet eens met de gang van zaken in SV.
Maar wie bedreigde nou wie? Of was dat over en weer?
Wel de rellen savoureren maar het gewoon vertikken om je een beetje te verdiepen in de materie. Tisfraai...quote:Op maandag 18 januari 2010 13:19 schreef Copycat het volgende:
Maar lees vooral over het feit heen dat het me geen fuck boeit, heel die nl beslommeringen niet.
Geen idee, ben nog nooit op NL geweest en zie daar ook geen enkele noodzaak toe.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:23 schreef shomila het volgende:
Zijn jullie ook allemaal geband op nowlive, of zijn er nog die erop kunnen.
Okéquote:Op maandag 18 januari 2010 13:25 schreef shomila het volgende:
[..]
Jaap zei dat Rene Johan bedreigde en Rene zei dat Johan hem bedreigde.
Newsflash: Die NL rellen hebben me nog nooit geboeid.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel de rellen savoureren maar het gewoon vertikken om je een beetje te verdiepen in de materie. Tisfraai...
Ik kan er nog op, ook al denkt 'El Caudillo' dat hij mij eraf heeft gegooid.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:23 schreef shomila het volgende:
Bram zal wel blij zijn dat Jaap z'n telefoonnummer heeftquote:Op maandag 18 januari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
Bram belde me nog en die was weer in paniek door Jaap gebeld, maar snapte er zelf ook verder weinig van, moest hard lachen en hing weer op.
Volgens mij ben je stiekem Nance..... dat verwacht Sly immers nooitquote:Op maandag 18 januari 2010 13:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan er nog op, ook al denkt 'El Caudillo' dat hij mij eraf heeft gegooid.
In mijn eigen woorden dan maar, Dotteke is mod af omdat Alsido en Hans teveel hun oren laten hangen naar Sly en consorten. Sly belt meerdere keren naar SV met opmerkingen over de chat, waarna de moderators op hun flikker krijgen. Dat is tegen het zere been van Dotteke die het in mijn ogen toch behoorlijk goed doetquote:Op maandag 18 januari 2010 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, ik kan ook geen dagje weg zijn (of 2) of ik mis al van alles... ik had al een vraag over het vertrek van Dottey als mod in de SC gegooid, maar kan iemand me even hier of in de SC een samenvatting geven??
Dat is al snel ruzie. Maar het gaat ook om de oprichting van een historisch nieuw medium, een kans om onsterfelijk te worden als initiator van de hypermoderne manier waarop de mensen zich in de 21ste eeuw zullen vermaken en een kans op miljarden euri.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
René schijnt voor 60.000 geïnvesteerd te hebben (waarin vraag ik me af, maar toen Maanvis melding van dat bedrag maakte in de chat, werd dat meteen gedelete) en zei dat hij de eerste bedreiging van Johan al binnen had. Toen werd ie geband.
Bram belde me nog en die was weer in paniek door Jaap gebeld, maar snapte er zelf ook verder weinig van, moest hard lachen en hing weer op.
Ik snap dat niet hoor wat heeft hij ermee te maken niks toch.Waar zijn ze bang voor.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In mijn eigen woorden dan maar, Dotteke is mod af omdat Alsido en Hans teveel hun oren laten hangen naar Sly en consorten. Sly belt meerdere keren naar SV met opmerkingen over de chat, waarna de moderators op hun flikker krijgen. Dat is tegen het zere been van Dotteke die het in mijn ogen toch behoorlijk goed doet.
Dot was idd een uitstekende mod, en nee... het heeft geen zin als ze in PS2 vooral luisteren naar wat Sly vindt, en al helemaal niet als dat dan vooral om de chat gaat.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In mijn eigen woorden dan maar, Dotteke is mod af omdat Alsido en Hans teveel hun oren laten hangen naar Sly en consorten. Sly belt meerdere keren naar SV met opmerkingen over de chat, waarna de moderators op hun flikker krijgen. Dat is tegen het zere been van Dotteke die het in mijn ogen toch behoorlijk goed doet.
Je weet niet half hoe intimiderend die paljas van een Sly voor sommigen is.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor wat heeft hij ermee te maken niks toch.Waar zijn ze bang voor.
Kennelijk heeft hij er wel wat mee te maken, want hij was ook aanwezig op die vergadering, net als Puty.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor wat heeft hij ermee te maken niks toch.Waar zijn ze bang voor.
Want die komt uit Valkenswaard ... onder de rook van Eindhoven.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef peeet1 het volgende:
Eurovision 1981 - Linda Williams - Het is een wonder komt morgen bij sv
![]()
![]()
Liebeth ook niet maar die begreep de hint niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:39 schreef Leandra het volgende:
Overigens had Dottey gemakshalve maar geen uitnodiging ontvangen.... ook al zo vreemd.
Harry denkt altijd positief, die moet dus wel gewend zijn aan teleurstellingen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:42 schreef Disana het volgende:
Harry denkt dat er gelijk YouTube filmpjes van zullen komen.
OMG.... Liesbeth was niet uitgenodigd voor de vergadering maar was wel komen opdagen??quote:Op maandag 18 januari 2010 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liebeth ook niet maar die begreep de hint niet.
Eens kijken dan hoe hij het stilstaan van de stream en de geluidsonderbrekingen gaat verklarenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Harry denkt altijd positief, die moet dus wel gewend zijn aan teleurstellingen.
Liesbeth heeft zitten notuleren.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... Liesbeth was niet uitgenodigd voor de vergadering maar was wel komen opdagen??
En toen durfde niemand tegen haar te zeggen dat ze er niet bij mocht hoefde te zijn?!
Nou ja, ze hadden toch iemand nodig om de notulen kwijt te maken.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... Liesbeth was niet uitgenodigd voor de vergadering maar was wel komen opdagen??
En toen durfde niemand tegen haar te zeggen dat ze er niet bij mocht hoefde te zijn?!
Hahahaquote:Op maandag 18 januari 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ben je stiekem Nance..... dat verwacht Sly immers nooit
Dot zei tegen mij geen mail te hebben ontvangen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:46 schreef Maanvis het volgende:
Nou volgens mij was Dotteke sowieso wel uitgenodigd, maar 1) ze heeft geen geld dus kan ze niet komen, en 2) het mailtje werd om 3 uur 'snachts oid verstuurden 3) Dotteke's mail doet het niet.. geloof ik
Een dikke vette ban voor mijquote:Op maandag 18 januari 2010 13:23 schreef shomila het volgende:
Zij? Ik dacht dat die Loco vertelde dat haar man kwam..quote:Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef peeet1 het volgende:
Eurovision 1981 - Linda Williams - Het is een wonder komt morgen bij sv
![]()
![]()
We zullen het verder stilhouden hoor Nancequote:Op maandag 18 januari 2010 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha
Voor de geïnteresseerden: dit is dus Nancy
Let vooral op die sig.![]()
[ afbeelding ]
Je zal maar tegen Sly aanknallen
Ik vind ze wel grappigquote:Op maandag 18 januari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Newsflash: Die NL rellen hebben me nog nooit geboeid.
En Sly heeft/had onder zijn teksten staan:quote:Op maandag 18 januari 2010 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha
Voor de geïnteresseerden: dit is dus Nancy
Let vooral op die sig.![]()
[ afbeelding ]
Je zal maar tegen Sly aanknallen
Ja, alles op zwartquote:Op maandag 18 januari 2010 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Hansie komt nu het geluid van Bob Dylan beter maken. Vanaf nu zal het dus wel goed gaan.
OEPS........lees het net, de vriendin vanquote:Op maandag 18 januari 2010 14:03 schreef spuitje het volgende:
wie is die gast die in het midden zit ? beetje triest figuur?
Lijkt wel of Rene de bandbreedte heeft teruggedraait. Je moet ook niet iemand bannen waarvan je afhankelijk bent.quote:
Dat mens bemoeit zich werkelijk overal mee.quote:
Dat zei ik eerder ook al maar het lijkt toch echt in het paleis zelf te zitten. Hansie zit aan de knoppen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:05 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Lijkt wel of Rene de bandbreedte heeft teruggedraait. Je moet ook niet iemand bannen waarvan je afhankelijk bent.
Ja.... altijd dat gezeik om die gastendoekjes hè...quote:Op maandag 18 januari 2010 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mens bemoeit zich werkelijk overal mee.
Je moet ook nooit toestaan dat iemand zoveel macht krijgt dat hij dit op eigen houtje kan doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:05 schreef bbfakir het volgende:
Je moet ook niet iemand bannen waarvan je afhankelijk bent.
En de keukenrollen niet te vergeten hè? Kut Yolanthe.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Leandra het volgende:
Ja.... altijd dat gezeik om die gastendoekjes hè...
Als het aan René leg niet. Preoriteiten hè?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft de Eksjun geen goedkope bandbreedte in de aanbieding?
Ik ben a-technisch, maar dat betekent dat er inderdaad kabelgootjes gesloten worden?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:26 schreef Disana het volgende:
HiDiHo kan zien dat de bandbreedte steeds zakt.
Haha nee, dat betekent dat de provider de bandbreedte afknijptquote:Op maandag 18 januari 2010 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben a-technisch, maar dat betekent dat er inderdaad kabelgootjes gesloten worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |