Jij toch, om de monorail te promoten? Zeg nou niet dat ik voor niks mijn hele middag heb vrijgehouden.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben aan het werk, maar het is dus nog steeds chatten in bed? Welke chatter komt hem vandaag gezelschap houden?
Ik ben een groot voorstander van de MONORAIL! Maar ik ben helaas een groter voorstander van niet voor een ander z'n boutprogramma voor lul te gaan staan/zitten/liggenquote:Op maandag 18 januari 2010 11:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Jij toch, om de monorail te promoten? Zeg nou niet dat ik voor niks mijn hele middag heb vrijgehouden.
dan doe ik dat ook maar even anders raak ik hopeloos achterquote:
Nou moet je niet zo veeleisend zijn hoor. Hier wordt geschiedenis geschreven! Ken jij een andere tv zender die er ooit in is geslaagd om Harry Loco voor drie dagen te engageren? Nou dan!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van de MONORAIL! Maar ik ben helaas een groter voorstander van niet voor een ander z'n boutprogramma voor lul te gaan staan/zitten/liggen.
Het is toch ook te jammerlijk voor woorden dat ze alleen maar uit die chatvijver en de vriendenclubjes kunnen vissen.
En dat terwijl vele omroepen het geprobeerd hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou moet je niet zo veeleisend zijn hoor. Hier wordt geschiedenis geschreven! Ken jij een andere tv zender die er ooit in is geslaagd om Harry Loco voor drie dagen te engageren? Nou dan!
Volgens mij moest dat voor vier uur gebeuren. Helaas krijgen we niets van de spanning te zien want we zitten vast aan de bedhippie.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:25 schreef spuitje het volgende:
Huh?? Kan niet op de chat van Vlem? Maar moest hij niet vandaag voor een bepaald tijdstip met minimaal 30 mensen op het Gemeentehuis zijn om zijn politieke partij in te laten schrijven voor de gemeenteraadsverkiezingen? Iemand daar nog iets over gehoord vandaag?
Het zou toch eeuwig zonde zijn als het hem niet lukt, krijgt Eindhoven geen monorail en geen pretpark
Morgen voor drie uur, maar de tijd gaat inderdaad dringen!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:25 schreef spuitje het volgende:
Huh?? Kan niet op de chat van Vlem? Maar moest hij niet vandaag voor een bepaald tijdstip met minimaal 30 mensen op het Gemeentehuis zijn om zijn politieke partij in te laten schrijven voor de gemeenteraadsverkiezingen? Iemand daar nog iets over gehoord vandaag?
Het zou toch eeuwig zonde zijn als het hem niet lukt, krijgt Eindhoven geen monorail en geen pretpark
Elke keer als ik even ga kijken zie ik alleen maar die nep-John zitten. Moet dat nu echt drie dagen???? Drie uur vond ik al zat!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
Harry Yoko doet het goed hè. Ik ben nog geen oorlog begonnen sinds hij in dat nest ligt weg te rotten.
Ik wou dat ik Harry was.
Hoi trutje, ja harry is wel oke maar soms is het ff to much.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:39 schreef shomila het volgende:
Hoi, ik ben Trutje op de chat.
Lees al een tijdje hier mee, leg in een deuk om jullie.
Ik vind Harry wel ok, maar kan daar echt niet een hele tijd naar luisteren dat trek ik echt niet.
Hoi Trutje.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:39 schreef shomila het volgende:
Hoi, ik ben Trutje op de chat.
Lees al een tijdje hier mee, leg in een deuk om jullie.
Ik vind Harry wel ok, maar kan daar echt niet een hele tijd naar luisteren dat trek ik echt niet.
Ik heb alles nog hoor Snet.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:47 schreef snetje het volgende:
euhhh beeld wegchat weg
of doe ik iets verkeerds
Ik heb even gecheckt, maar heb gewoon beeld en chat?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:47 schreef snetje het volgende:
euhhh beeld wegchat weg
of doe ik iets verkeerds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |