Ik heb het geluid uitquote:
Harry is meester van het positivisme. Zelfs nu nog.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:06 schreef Leandra het volgende:
Nou ja... als hij een koffer vol mondharmonica's bij zich heeft....
Het kon toch dat NL 20 "meet & greets" verloot heeft ofzo?
Alles om daar maar volk binnen te krijgen![]()
Daar zat ik ook al aan te denken, maar ik heb nog wel beeld.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan er ook niet meer op. Geen beeld en geen chat. Heeft René de stekker eruit getrokken?
Ik F5 even en nu is bij alles weg. Goffer de goffer.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:06 schreef Disana het volgende:
Ik ben nu ook uit de chat geflikkerd, dat wil zeggen
Not Found
The requested URL /chat_popup.htm was not found on this server.
Gelijk sfeer zou Noek zeggen.quote:
Lekker even pauze voor Harry dan. Die wist toch al nauwelijks meer waarover hij het moest hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik F5 even en nu is bij alles weg. Goffer de goffer.
kan hij niet een "meet en greet" met Sly doen? En dan nance of hoe ze ook mag heten er ook gezellig bij. Want dat is toch het NL-liefdeskoppeltje van 2009quote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Harry is meester van het positivisme. Zelfs nu nog.
En zo'n meet & greet is direct weer een nieuw programma.
Misschien moeten ze een meet and greet met Jaap organiseren, heeft hij zo gasten voor zijn programma.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Harry is meester van het positivisme. Zelfs nu nog.
En zo'n meet & greet is direct weer een nieuw programma.
SV heeft wrs andere preoriteiten op dit moment.quote:
Weet Johan dat wel dan??quote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
Maar zou dit inderdaad het eerste vijandige offensief van René zijn? Langzaam maar zeker alles uit de lucht gooien. Kabelgootje voor kalbelgootje?
Ze hebben al die kabelgootjes gewoon nodig voor de monorailquote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
Maar zou dit inderdaad het eerste vijandige offensief van René zijn? Langzaam maar zeker alles uit de lucht gooien. Kabelgootje voor kalbelgootje?
Dat alles zo naar beneden komt flikkeren, zou goed kunnen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |