quote:-niet doen-
zijn belangrijke citaten, dat mag welquote:Op zondag 17 januari 2010 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
mag niet maan, maar heb zo'n btje alles
En dat zonder note van Remlove. El Loco brengt het beste in de mens naar boven.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:00 schreef Maanvis het volgende:
zijn belangrijke citaten, dat mag wel.
Je hoeft je geld iig niet in je zak te houden om credits voor de bunker te kopenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:05 schreef Copycat het volgende:
Wat is Jaap toch ook een raar type, dat ie dit zo over de chat gooit. Nou, met wat ik tot nu toe voorgeschoteld heb gekregen, trek ik mijn buidel wel!
Om iets leuks voor mezelf te kopen.
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:18 schreef Toverheks het volgende:
wordt een beetje schijtziek van zijn muzikale asperatie`s
Ach heksje, boven hebben ze ook een privéleven hè? Lekker makkelijk El Loco op bed met zijn gitaar en de chat op water en brood. Goedkoper kun je het niet krijgen. En dat 3 dagen lang.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:18 schreef Toverheks het volgende:
wordt een beetje schijtziek van zijn muzikale asperatie`s
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heks! Zulkse taal!
Heb jij ook zin om vlindertjes te vermoorden en een hoop olie in zee te storten? Om maar te zwijgen over wat ik die arme negertjes in Afrika allemaal wel niet zou willen aandoen.
Bedankt Harry, bedankt!
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt, vind het leuk om te volgen maar weer zo een protestlied ik denk nu echt, he dat nummer heb ik vandaag al 20 keer langs horen komen, het lijkt ook zo op elkaar en dan die mondharmonica, ff is leuk, af en toe een riedeltje tussendoor maar dit.
Ik wacht op 11 uur gaat ie lekker spoken hahah of weet ik veel wat hij voor paranormaals hij gaat doen, zolang ie niet boven zijn bed gaat zweven vind ik alles best.
Al die positiviteit, ik word er ook opstandig van, sorry Harry, je bent een schat, maar ik trek het niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heks! Zulkse taal!
Heb jij ook zin om vlindertjes te vermoorden en een hoop olie in zee te storten? Om maar te zwijgen over wat ik die arme negertjes in Afrika allemaal wel niet zou willen aandoen.
Bedankt Harry, bedankt!
Ga je daar echt op wachten?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:22 schreef Jian het volgende:
Ik zit al klaar met m'n kapotte horloge voor de pc, want die gaat straks tijdens het spirituele uurtje van Harry gewoon weer lopen
mis je daar BQ, en van die klappende poppetjes wordt ik helemaal kriegelig.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach heksje, boven hebben ze ook een privéleven hè? Lekker makkelijk El Loco op bed met zijn gitaar en de chat op water en brood. Goedkoper kun je het niet krijgen. En dat 3 dagen lang.
Tis een heel duur horloge hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga je daar echt op wachten?
Ik ben er helemaal weg van. Sweet dreams and don't let the bedbugs bite you.
Ik ook niet! Hoop ik. Moet morgen om halfnegen ipv negen uur beginnen en dat vind ik al HEL!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Precies, het brengt ook niet het beste in mij naar boven.![]()
Ik word er opstandig van, maar niet zo opstandig dat ik er wakker van zal liggen.
Net nu het bijna gaat lopen.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Rene zegt dat ze idd, mogelijk, de stekker eruit willen trekken en aangezien ze dit publiek willen doen(jaap)
Je mag het wel omschrijven, zeker ook omdat het rechtstreeks met de stream te maken heeft en het ons dus aangaat.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ergens anders naartoe dus, mijn eigen space, makkelijk iets wegzetten wat ergens anders niet mag.
Is dat niet Vlemmix zelf dan? De vorige keer zat Hansie erachter.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb het ook gelogged, kan het 1 op 1 hier plaatsen als je wilt ;D
En spanningzoeker is nu gebanned door de user die achter JohanVlemmix zit.
Iets zegt mij dat de stream er vanavond nog uit ligt.
Heb niet alles denk ik, viel erin en zat met mijn mond vol tanden, heb lukraak gekopieerd.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:35 schreef Toverheks het volgende:
kan je het niet hier plaatsen Channel, als ze het echt weg willen hebben verwijderd Noek het wel of een ander.
(maar dan hebben wij het ff gelezen)
Dat is dus niet de bedoeling hè? Is het nou zo moeilijk om even in eigen woorden het nieuws dat je op die chat leest hier te posten?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:35 schreef Toverheks het volgende:
kan je het niet hier plaatsen Channel, als ze het echt weg willen hebben verwijderd Noek het wel of een ander.
(maar dan hebben wij het ff gelezen)
Die vlemmix kan iedereen achter zitten Disana, Johan in elk geval niet..quote:Op zondag 17 januari 2010 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat niet Vlemmix zelf dan? De vorige keer zat Hansie erachter.
Wat een vreemde zaak dan en wat vreemd dat een medewerker nota bene wordt geband.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die vlemmix kan iedereen achter zitten Disana, Johan in elk geval niet..
Dan loop je wel het risico dat je je eigen draai er aan geeft of feiten weglaat.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling hè? Is het nou zo moeilijk om even in eigen woorden het nieuws dat je op die chat leest hier te posten?
Ja wat Remlof zegt Channel want snap er de balle nu niet meer van, Spanningzoeker is geband iets over bedreiging etc.etc.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling hè? Is het nou zo moeilijk om even in eigen woorden het nieuws dat je op die chat leest hier te posten?
Ja het gaat om René. En die is kwaad dat het zo op de chat geplempt werd door Jaap. En René wou de stekker eruit trekken omdat ie het oneens is met de gang van zaken binnen SV, tussen de regels door lees je dat er meer strubbelingen tussen deze en/of gene waren.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
De aanleiding tot dit is hier al geplaatst, Jaap kwam met het nieuws, op de chat, dat een sponsor zich terug wilde trekken. Wat nu blijkt dat dat Rene is? Want hij was niet blij dat dat op de chat kwam.
Vind je het vreemd. Overal waar Sly zich laat zien gaan mensen elkaar wantrouwen.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja wat Remlof zegt Channel want snap er de balle nu niet meer van, Spanningzoeker is geband iets over bedreiging etc.etc.
ach zo is er wel weer een rel geboren.
Ach arme Harry, die straald wel vrede en liefde de chat op, de goeierd, de wereldverbeteraar, maar vind hem wel sympathiek hoor. (zolang hij niet gaat zingen heb het echt gehad)quote:Op zondag 17 januari 2010 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een vreemde zaak dan en wat vreemd dat een medewerker nota bene wordt geband.
Ondertussen babbelt Harry vrolijk door, zich van geen rel bewust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |