Tis een heel duur horloge hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga je daar echt op wachten?
Ik ben er helemaal weg van. Sweet dreams and don't let the bedbugs bite you.
Ik ook niet! Hoop ik. Moet morgen om halfnegen ipv negen uur beginnen en dat vind ik al HEL!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Precies, het brengt ook niet het beste in mij naar boven.![]()
Ik word er opstandig van, maar niet zo opstandig dat ik er wakker van zal liggen.
Net nu het bijna gaat lopen.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Rene zegt dat ze idd, mogelijk, de stekker eruit willen trekken en aangezien ze dit publiek willen doen(jaap)
Je mag het wel omschrijven, zeker ook omdat het rechtstreeks met de stream te maken heeft en het ons dus aangaat.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ergens anders naartoe dus, mijn eigen space, makkelijk iets wegzetten wat ergens anders niet mag.
Is dat niet Vlemmix zelf dan? De vorige keer zat Hansie erachter.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb het ook gelogged, kan het 1 op 1 hier plaatsen als je wilt ;D
En spanningzoeker is nu gebanned door de user die achter JohanVlemmix zit.
Iets zegt mij dat de stream er vanavond nog uit ligt.
Heb niet alles denk ik, viel erin en zat met mijn mond vol tanden, heb lukraak gekopieerd.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:35 schreef Toverheks het volgende:
kan je het niet hier plaatsen Channel, als ze het echt weg willen hebben verwijderd Noek het wel of een ander.
(maar dan hebben wij het ff gelezen)
Dat is dus niet de bedoeling hè? Is het nou zo moeilijk om even in eigen woorden het nieuws dat je op die chat leest hier te posten?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:35 schreef Toverheks het volgende:
kan je het niet hier plaatsen Channel, als ze het echt weg willen hebben verwijderd Noek het wel of een ander.
(maar dan hebben wij het ff gelezen)
Die vlemmix kan iedereen achter zitten Disana, Johan in elk geval niet..quote:Op zondag 17 januari 2010 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat niet Vlemmix zelf dan? De vorige keer zat Hansie erachter.
Wat een vreemde zaak dan en wat vreemd dat een medewerker nota bene wordt geband.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die vlemmix kan iedereen achter zitten Disana, Johan in elk geval niet..
Dan loop je wel het risico dat je je eigen draai er aan geeft of feiten weglaat.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling hè? Is het nou zo moeilijk om even in eigen woorden het nieuws dat je op die chat leest hier te posten?
Ja wat Remlof zegt Channel want snap er de balle nu niet meer van, Spanningzoeker is geband iets over bedreiging etc.etc.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling hè? Is het nou zo moeilijk om even in eigen woorden het nieuws dat je op die chat leest hier te posten?
Ja het gaat om René. En die is kwaad dat het zo op de chat geplempt werd door Jaap. En René wou de stekker eruit trekken omdat ie het oneens is met de gang van zaken binnen SV, tussen de regels door lees je dat er meer strubbelingen tussen deze en/of gene waren.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
De aanleiding tot dit is hier al geplaatst, Jaap kwam met het nieuws, op de chat, dat een sponsor zich terug wilde trekken. Wat nu blijkt dat dat Rene is? Want hij was niet blij dat dat op de chat kwam.
Vind je het vreemd. Overal waar Sly zich laat zien gaan mensen elkaar wantrouwen.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja wat Remlof zegt Channel want snap er de balle nu niet meer van, Spanningzoeker is geband iets over bedreiging etc.etc.
ach zo is er wel weer een rel geboren.
Ach arme Harry, die straald wel vrede en liefde de chat op, de goeierd, de wereldverbeteraar, maar vind hem wel sympathiek hoor. (zolang hij niet gaat zingen heb het echt gehad)quote:Op zondag 17 januari 2010 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een vreemde zaak dan en wat vreemd dat een medewerker nota bene wordt geband.
Ondertussen babbelt Harry vrolijk door, zich van geen rel bewust
LOL ja ik ook, gaat snel vervelen.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach arme Harry, die straald wel vrede en liefde de chat op, de goeierd, de wereldverbeteraar, maar vind hem wel sympathiek hoor. (zolang hij niet gaat zingen heb het echt gehad)
Hey, we zijn een discussieforum, komt dat even goed uitquote:Op zondag 17 januari 2010 22:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan loop je wel het risico dat je je eigen draai er aan geeft of feiten weglaat.
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan loop je wel het risico dat je je eigen draai er aan geeft of feiten weglaat.
Johan, bedreigen?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:44 schreef Copycat het volgende:
En die Spanningszoeker zei ook dat ie de eerste bedreiging van Johan al binnen had, dacht ik in de gauwigheid te lezen?
Rene richting Jaapquote:Op zondag 17 januari 2010 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
ik heb gezecht dat we idd mogelijk dat we de stekker eruit gaan trekken, aangezien je dit publiek wil doen...
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
Jaap geeft aan een heel mnslog te hebben dat Johan wordt bedreigt door de tussenpersoon naar pcextreem. Btje vreemd die "naar" maar kan verkeerd getypt zijn.
als het nou on stream gebeurd hebben wij ook nog wat te lachen, wat een zooitje weer.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:46 schreef Maanvis het volgende:
O en Johan ging René kapot kapot kapot maken!
Nouja zo schokkend was het ook niet, ik heb de logs bewaard en degenen die het willen lezen weten me wel te vinden, natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, we zijn een discussieforum, komt dat even goed uit
Ik zou ze graag willen lezen want ik kan het niet helemaal volgen.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja zo schokkend was het ook niet, ik heb de logs bewaard en degenen die het willen lezen weten me wel te vinden, natuurlijk.
Ja, maar het specifieke onderdeel "stem" bij hem niet.quote:
Geen punt, Harry stuurt energie, straks is je batterij weer vol, of bijna vol natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
Die van mij moet al maanden een batterij in, kon nooit zonder, ik ben bevrijd geen tijd meer die me verteld wat ik moet doen...
Zo gauw Harry zometeen opstijgt zit ik op z'n hielenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je moet eerst kunnen zweven, daarna doet je horloge het weer
Ik ga straks kijkenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen punt, Harry stuurt energie, straks is je batterij weer vol, of bijna vol natuurlijk
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij loopt he, zeg eerlijk hij loopt, Haleluja Harry
En ook nog zingen terwijl die droge keel heeft.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stiekem heb ik toch wel een beetje respect voor ome Harry.
Hij is toch al een dag on stream aan 't lullen.
Morgen ff naar Action, die hebben stroomgeestjes achter de kassa hangen, voor weinig, goed voor het klokkiequote:Op zondag 17 januari 2010 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
Moet Oeps ook nog ff haar neming gevenDat horloge zal lopen
Hebbe ze die batterijtjes daar? Ik ga lekker sjoppen daarquote:Op zondag 17 januari 2010 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Morgen ff naar Action, die hebben stroomgeestjes achter de kassa hangen, voor weinig, goed voor het klokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |