Geen punt, Harry stuurt energie, straks is je batterij weer vol, of bijna vol natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
Die van mij moet al maanden een batterij in, kon nooit zonder, ik ben bevrijd geen tijd meer die me verteld wat ik moet doen...
Zo gauw Harry zometeen opstijgt zit ik op z'n hielenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je moet eerst kunnen zweven, daarna doet je horloge het weer
Ik ga straks kijkenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen punt, Harry stuurt energie, straks is je batterij weer vol, of bijna vol natuurlijk
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij loopt he, zeg eerlijk hij loopt, Haleluja Harry
En ook nog zingen terwijl die droge keel heeft.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stiekem heb ik toch wel een beetje respect voor ome Harry.
Hij is toch al een dag on stream aan 't lullen.
Morgen ff naar Action, die hebben stroomgeestjes achter de kassa hangen, voor weinig, goed voor het klokkiequote:Op zondag 17 januari 2010 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
Moet Oeps ook nog ff haar neming gevenDat horloge zal lopen
Hebbe ze die batterijtjes daar? Ik ga lekker sjoppen daarquote:Op zondag 17 januari 2010 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Morgen ff naar Action, die hebben stroomgeestjes achter de kassa hangen, voor weinig, goed voor het klokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |