quote:Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
Jaap geeft aan een heel mnslog te hebben dat Johan wordt bedreigt door de tussenpersoon naar pcextreem. Btje vreemd die "naar" maar kan verkeerd getypt zijn.
als het nou on stream gebeurd hebben wij ook nog wat te lachen, wat een zooitje weer.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:46 schreef Maanvis het volgende:
O en Johan ging René kapot kapot kapot maken!
Nouja zo schokkend was het ook niet, ik heb de logs bewaard en degenen die het willen lezen weten me wel te vinden, natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, we zijn een discussieforum, komt dat even goed uit
Ik zou ze graag willen lezen want ik kan het niet helemaal volgen.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja zo schokkend was het ook niet, ik heb de logs bewaard en degenen die het willen lezen weten me wel te vinden, natuurlijk.
Ja, maar het specifieke onderdeel "stem" bij hem niet.quote:
Geen punt, Harry stuurt energie, straks is je batterij weer vol, of bijna vol natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
Die van mij moet al maanden een batterij in, kon nooit zonder, ik ben bevrijd geen tijd meer die me verteld wat ik moet doen...
Zo gauw Harry zometeen opstijgt zit ik op z'n hielenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je moet eerst kunnen zweven, daarna doet je horloge het weer
Ik ga straks kijkenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen punt, Harry stuurt energie, straks is je batterij weer vol, of bijna vol natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |