Er komt een gast zometeen .quote:Op zondag 17 januari 2010 20:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Harry: Ik kan niet meer zonder jullie, waar zullen we het nu over hebben?
Natuurlijk mag je ook naar mij in de studio komen.
Een 'Johan' gast ...quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
Heb vanmiddag 2 films gekeken, dat zegt genoeg
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:21 schreef Copycat het volgende:
Zie je. Iemand die per ongeluk op visite is en naar beneden is gestuurd.
Echt.
Het is een bekende van Johan, Monique heet ze. Ook te zien in diverse clips van Johan.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:21 schreef Copycat het volgende:
Zie je. Iemand die per ongeluk op visite is en naar beneden is gestuurd.
Echt.
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:22 schreef Copycat het volgende:
De dag dat ik geld aan een goed doel geef via Johan Vlemmix is de dag dat de hemel op de aarde valt.
Oké, geen forum diehard dusquote:Op zondag 17 januari 2010 20:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is een bekende van Johan, Monique heet ze. Ook te zien in diverse clips van Johan.
Maar je krijgt er wel een mooie vlag voor in return!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:22 schreef Copycat het volgende:
De dag dat ik geld aan een goed doel geef via Johan Vlemmix is de dag dat de hemel op de aarde valt.
Nee, enkel een Johan-diehard.quote:
Ik wil zo'n vlag wel wanneer die in de verkoop gaat.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan heeft Harry een vredevlag geschonken. Het is een cyaanblauwe vlag, met de beeltenis van een witte vredesduif. Van deze vlag heeft Johan er nog 25.000 liggen.
Johan heeft het samen met Emil Ratelband voor elkaar gekregen om deze vlag in het verleden aan diverse prominenten aan te bieden, en hij vertelt dat de vlag reeds in vele landen wappert (hij noemt oa New York, Isreal en de Palestijnse gebieden). Harry bevestigt dat hij de vlag op foto's al eens had gezien, in Londen. Johan zegt dat hij de vlag weer in wil zetten (verkopen?) om geld te genereren ten bate van goede doelen die zich inzetten voor vrede.
Jij rest my case gewoon voor me!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is een bekende van Johan, Monique heet ze. Ook te zien in diverse clips van Johan.
Herken het Chanel5, ik wil je hartelijk bedanken voor je vele mooie caps, maar af en toe even lekkerquote:Op zondag 17 januari 2010 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
Nee Fluiter geen caps. Was er ff zat van, zit zoveel voor de pc.
Wat heeft die Johan toch bij de vrouwen..quote:
Oe wist ik nog niet, ik ga ook kijkenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:06 schreef Toverheks het volgende:
heb Harry ff uitgezet, vanavond om 11 uur wel ff kijken over dat paranormale spirituele.
Schoenmaat 47.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat heeft die Johan toch bij de vrouwen..
Bedankt voor het rapporteren, zo kan ik straks nog even nalezen wat ik heb gemistquote:Op zondag 17 januari 2010 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
Harrie schuift het muziekprogrammatje wel ff op...
ywquote:Op zondag 17 januari 2010 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt voor het rapporteren, zo kan ik straks nog even nalezen wat ik heb gemist
Jee, had Jaap die dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:45 schreef bbfakir het volgende:
Jaap zegt dat de streamsponsor zich terugtrekt.
quote:
quote:<@Jaapieooo> <censored> de streamsponsor gaat zich terugtrekken hoor ik net
<@Jaapieooo> einde van de stream
<@Jaapieooo> ik ga Johan nu bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |