quote:Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom ben jii Mod afgemaakt?![]()
of mag ik dat hier niet vragen....
Locco is weer aan het zingen
Thanx voor je antwoordquote:Op zondag 17 januari 2010 18:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had dit weekend al gezet in teken van nadenken over of ik uberhaupt zelf nog wel wil modden.
Ben het niet eens met een stukje gang van zaken![]()
Maar sprak Alsido vandaag en we hebben er een definitieve keuze van gemaakt.
Dot is Mod af
Zal ik doen meisquote:Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef bamby het volgende:
[..]
O jee dot als je hem spreekt wens hem beterschap van bamby.
Ja ik wilde het wel eerder van de daken schreeuwenquote:
Sta ik ook eens een keertje achter de bar een uurtjequote:Op zondag 17 januari 2010 18:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Fijn dat ik Johan weer even zie.
[ afbeelding ]
Ik zal misschien wel een beetje een rare en ondankbare vogel zijn [ afbeelding ], toch de meest vertrouwde
beelden boeien mij het meest, dat zijn de beelden van Johan druk bellend , Liesbeth aan de bar,
kwartiertje ontbijt met Peter N. en Johan , Mera achter de PC, Dottey achter de bar ,
Alsido die met zenders bezig is, Kai en Rooie......
Ze doen hun best , ook Harry Loco ook Jaap een beetje, [ afbeelding ]
maar achter de schermen met Studio Vlemmix staat bij mij op nummer 1.
Ach, hij is niet onsympathiek en hij doet zijn best. Het gaat alleen na een uurtje of anderhalf een beetje vervelen. Om het te kunnen volgen moet je bovendien ook die chat lezen en dat is bij elkaar niet echt ontspannen.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal misschien wel een beetje een rare en ondankbare vogel zijn [ afbeelding ], toch de meest vertrouwde
beelden boeien mij het meest, dat zijn de beelden van Johan druk bellend , Liesbeth aan de bar,
kwartiertje ontbijt met Peter N. en Johan , Mera achter de PC, Dottey achter de bar ,
Ze doen hun best , ook Harry Loco ook Jaap een beetje,
Respect Dotquote:Op zondag 17 januari 2010 18:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had dit weekend al gezet in teken van nadenken over of ik uberhaupt zelf nog wel wil modden.
Dot is Mod af
Vast, maar nu nog niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:53 schreef Laysa het volgende:
Ga je nog wel naar PS2 toe Dottey of zie je daar nu ook vanaf....je hebt daar al een hoop tijd ingestoken
Ah!!quote:Op zondag 17 januari 2010 18:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vast, maar nu nog niet.
Ik heb geen centjes
Hoelang , ver is het met de auto van jou naar het paleis?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:57 schreef Dottey het volgende:
Vast, maar nu nog niet.
Ik heb geen centjes
Eensquote:Op zondag 17 januari 2010 18:57 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Respect DotJe deed het goed hoor!
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:57 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Respect DotJe deed het goed hoor!
Dik uurtje rijden.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoelang , ver is het met de auto van jou naar het paleis?
Hoeveel ben je kwijt voor heen en terug?
Harry wil een battle aangaan met Peter Koelewijn, is iets met ieder een liedje
waarop je kan stemmen, wie het hoogste komt te staan.
Dat tikt aan en alles is voor Bassie.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dik uurtje rijden.
ongeveer 15-20 euro
Dat is jammer Dot maar als je het niet eens bent met de gang van zaken houdt het op. Ik vind dat je zoiets voor je plezier moet doen want het is al geen makkelijke job. Staan de neuzen niet dezelfde kant op kun je er beter mee kappen, krijg je alleen maar ergernis.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dot is Mod af
Nee want Sly houd er ook niet van!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat is dat heerlijk werken met die gitaarmuziek op de achtergrond, mag ik dat even zeggen.
Hij speelt idd heel goed gitaar. Knap!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat is dat heerlijk werken met die gitaarmuziek op de achtergrond, mag ik dat even zeggen.
Spelbreker, we zitten net zo lekker met z'n allen in een spirituele monorail vibe.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:24 schreef Copycat het volgende:
Drie dagen!!! Zonder voorproductie en dus zonder invulling of gasten. Maar met chat en gitaar.
Voor mij persoonlijk iets te veel van hetzelfde.
Joh!!!
Ja, dat jij 24/7 kijkt kan die arme man ook niets aan doen.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:24 schreef Copycat het volgende:
Drie dagen!!! Zonder voorproductie en dus zonder invulling of gasten. Maar met chat en gitaar.
Voor mij persoonlijk iets te veel van hetzelfde.
Joh!!!
MONORAIL!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:25 schreef Dementor het volgende:
Spelbreker, we zitten net zo lekker met z'n allen in een spirituele monorail vibe.
Je weet toch!
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag maar (...) drie uurtjes max. gekeken.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, dat jij 24/7 kijkt kan die arme man ook niets aan doen.
Nee, sund!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
MONORAIL!
Heeft die overjarige hippie daar al over gesproken met Johan?
Hij voelt waarschijnlijk iets anders aankomen zolang ligt hij al op dat matras.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar (...) drie uurtjes max. gekeken.
Maar wees eerlijk: een man in een bed met gitaar en chat ... maakt geen programma in de realistische zin van het woord. Wél een rijmende zin! Een lied! Ik voel een lied!
Jij bent duidelijk nog maar kort aan het kijkenquote:Op zondag 17 januari 2010 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, dat jij 24/7 kijkt kan die arme man ook niets aan doen.
Doorligwonden?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:32 schreef Dementor het volgende:
Hij voelt waarschijnlijk iets anders aankomen zolang ligt hij al op dat matras.
Ja, klopt, uurtje of anderhalf nu.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog maar kort aan het kijkenIk hield het vanmiddag een kleine 1,5 uur vol en merk dat ik nu toch wel gitaarmoe ben. Daar kan Harry overigens niets aan doen, het ontbreekt gewoon aan gasten.
Hij wilde jou toch inop zijn bedquote:
Dat was mijn maximumquote:Op zondag 17 januari 2010 19:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, klopt, uurtje of anderhalf nu.Maar ik vind het heerlijk relaxed zo. Van mij mag ie nog wel ff doorgaan
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dot is Mod af
+1quote:Op zondag 17 januari 2010 18:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze doen hun best , ook Harry Loco ook Jaap een beetje,
Gelukkig moeten we morgen weer werkenquote:Op zondag 17 januari 2010 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
+1![]()
Die Harry op dat bed is een uurtje leuk, maar de hele dag?? Kom op zeg.En dan te bedenken dat hij nog twee dagen blijft..
Dat bedacht ik me ook net.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
Gelukkig moeten we morgen weer werken
Maar helaas zijn er altijd pechvogels die hun werk thuis doen.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig moeten we morgen weer werken
wedden dat ze over een tijdje op handen en voeten gaan smeken of je maar weer zo snel mogelijk daar mod wilt wordenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja ik wilde het wel eerder van de daken schreeuwen![]()
Maar dat is niet netjes voor dat ik iemand van SV er over had gesproken.
Er komt een gast zometeen .quote:Op zondag 17 januari 2010 20:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Harry: Ik kan niet meer zonder jullie, waar zullen we het nu over hebben?
Natuurlijk mag je ook naar mij in de studio komen.
Een 'Johan' gast ...quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
Heb vanmiddag 2 films gekeken, dat zegt genoeg
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:21 schreef Copycat het volgende:
Zie je. Iemand die per ongeluk op visite is en naar beneden is gestuurd.
Echt.
Het is een bekende van Johan, Monique heet ze. Ook te zien in diverse clips van Johan.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:21 schreef Copycat het volgende:
Zie je. Iemand die per ongeluk op visite is en naar beneden is gestuurd.
Echt.
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:22 schreef Copycat het volgende:
De dag dat ik geld aan een goed doel geef via Johan Vlemmix is de dag dat de hemel op de aarde valt.
Oké, geen forum diehard dusquote:Op zondag 17 januari 2010 20:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is een bekende van Johan, Monique heet ze. Ook te zien in diverse clips van Johan.
Maar je krijgt er wel een mooie vlag voor in return!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:22 schreef Copycat het volgende:
De dag dat ik geld aan een goed doel geef via Johan Vlemmix is de dag dat de hemel op de aarde valt.
Nee, enkel een Johan-diehard.quote:
Ik wil zo'n vlag wel wanneer die in de verkoop gaat.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan heeft Harry een vredevlag geschonken. Het is een cyaanblauwe vlag, met de beeltenis van een witte vredesduif. Van deze vlag heeft Johan er nog 25.000 liggen.
Johan heeft het samen met Emil Ratelband voor elkaar gekregen om deze vlag in het verleden aan diverse prominenten aan te bieden, en hij vertelt dat de vlag reeds in vele landen wappert (hij noemt oa New York, Isreal en de Palestijnse gebieden). Harry bevestigt dat hij de vlag op foto's al eens had gezien, in Londen. Johan zegt dat hij de vlag weer in wil zetten (verkopen?) om geld te genereren ten bate van goede doelen die zich inzetten voor vrede.
Jij rest my case gewoon voor me!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is een bekende van Johan, Monique heet ze. Ook te zien in diverse clips van Johan.
Herken het Chanel5, ik wil je hartelijk bedanken voor je vele mooie caps, maar af en toe even lekkerquote:Op zondag 17 januari 2010 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
Nee Fluiter geen caps. Was er ff zat van, zit zoveel voor de pc.
Wat heeft die Johan toch bij de vrouwen..quote:
Oe wist ik nog niet, ik ga ook kijkenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:06 schreef Toverheks het volgende:
heb Harry ff uitgezet, vanavond om 11 uur wel ff kijken over dat paranormale spirituele.
Schoenmaat 47.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat heeft die Johan toch bij de vrouwen..
Bedankt voor het rapporteren, zo kan ik straks nog even nalezen wat ik heb gemistquote:Op zondag 17 januari 2010 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
Harrie schuift het muziekprogrammatje wel ff op...
ywquote:Op zondag 17 januari 2010 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt voor het rapporteren, zo kan ik straks nog even nalezen wat ik heb gemist
Jee, had Jaap die dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:45 schreef bbfakir het volgende:
Jaap zegt dat de streamsponsor zich terugtrekt.
quote:
quote:<@Jaapieooo> <censored> de streamsponsor gaat zich terugtrekken hoor ik net
<@Jaapieooo> einde van de stream
<@Jaapieooo> ik ga Johan nu bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |