Ja hoor, hij ligt er al lekker ontspannen bij, volkomen op zijn gemak.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:32 schreef Maanvis het volgende:
Een nieuwe chatverslaafde is geboren.
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft-ie thuis geen internetquote:Op zondag 17 januari 2010 17:45 schreef Gert het volgende:
Maar die ligt nu gewoon al urenlang te chatten daar of zo, met af en toe een liedje?
Yep en de chatquote:Op zondag 17 januari 2010 17:45 schreef Gert het volgende:
Maar die ligt nu gewoon al urenlang te chatten daar of zo, met af en toe een liedje?
Ben jij nog op de chat Lies?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en de chat![]()
gezellig
![]()
te houden.
Rene is idd ver weg ..quote:Op zondag 17 januari 2010 16:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus Harrie is er tot dinsdagmiddag 12 uur.
Woensdag overdag voorbereiding Jaap zijn show, woensdagavond show Jaap .......
Rene is volgens Liesbeth heeeeeeeel ver weg
komt weer terug , zet dan nieuwe weekprgramma op de site.
waarom ben jii Mod afgemaakt?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Rene is idd ver weg ..Beetje aan het ijlen in zijn bedje..
De arme stakker is ziekjes...
Komt soon vast wel weer langsgeschoven.
![]()
O jee dot als je hem spreekt wens hem beterschap van bamby.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Rene is idd ver weg ..Beetje aan het ijlen in zijn bedje..
De arme stakker is ziekjes...
Komt soon vast wel weer langsgeschoven.
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom ben jii Mod afgemaakt?![]()
of mag ik dat hier niet vragen....
Locco is weer aan het zingen
Thanx voor je antwoordquote:Op zondag 17 januari 2010 18:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had dit weekend al gezet in teken van nadenken over of ik uberhaupt zelf nog wel wil modden.
Ben het niet eens met een stukje gang van zaken![]()
Maar sprak Alsido vandaag en we hebben er een definitieve keuze van gemaakt.
Dot is Mod af
Zal ik doen meisquote:Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef bamby het volgende:
[..]
O jee dot als je hem spreekt wens hem beterschap van bamby.
Ja ik wilde het wel eerder van de daken schreeuwenquote:
Sta ik ook eens een keertje achter de bar een uurtjequote:Op zondag 17 januari 2010 18:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Fijn dat ik Johan weer even zie.
[ afbeelding ]
Ik zal misschien wel een beetje een rare en ondankbare vogel zijn [ afbeelding ], toch de meest vertrouwde
beelden boeien mij het meest, dat zijn de beelden van Johan druk bellend , Liesbeth aan de bar,
kwartiertje ontbijt met Peter N. en Johan , Mera achter de PC, Dottey achter de bar ,
Alsido die met zenders bezig is, Kai en Rooie......
Ze doen hun best , ook Harry Loco ook Jaap een beetje, [ afbeelding ]
maar achter de schermen met Studio Vlemmix staat bij mij op nummer 1.
Ach, hij is niet onsympathiek en hij doet zijn best. Het gaat alleen na een uurtje of anderhalf een beetje vervelen. Om het te kunnen volgen moet je bovendien ook die chat lezen en dat is bij elkaar niet echt ontspannen.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Fijn dat ik Johan weer even zie.
[ afbeelding ]
Ik zal misschien wel een beetje een rare en ondankbare vogel zijn [ afbeelding ], toch de meest vertrouwde
beelden boeien mij het meest, dat zijn de beelden van Johan druk bellend , Liesbeth aan de bar,
kwartiertje ontbijt met Peter N. en Johan , Mera achter de PC, Dottey achter de bar ,
Alsido die met zenders bezig is, Kai en Rooie......
Ze doen hun best , ook Harry Loco ook Jaap een beetje,
maar achter de schermen met Studio Vlemmix staat bij mij op nummer 1.
Respect Dotquote:Op zondag 17 januari 2010 18:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had dit weekend al gezet in teken van nadenken over of ik uberhaupt zelf nog wel wil modden.
Ben het niet eens met een stukje gang van zaken![]()
Maar sprak Alsido vandaag en we hebben er een definitieve keuze van gemaakt.
Dot is Mod af
Vast, maar nu nog niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:53 schreef Laysa het volgende:
Ga je nog wel naar PS2 toe Dottey of zie je daar nu ook vanaf....je hebt daar al een hoop tijd ingestoken
Ah!!quote:Op zondag 17 januari 2010 18:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vast, maar nu nog niet.
Ik heb geen centjes
Hoelang , ver is het met de auto van jou naar het paleis?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:57 schreef Dottey het volgende:
Vast, maar nu nog niet.
Ik heb geen centjes
Eensquote:Op zondag 17 januari 2010 18:57 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Respect DotJe deed het goed hoor!
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:57 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Respect DotJe deed het goed hoor!
Dik uurtje rijden.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoelang , ver is het met de auto van jou naar het paleis?
Hoeveel ben je kwijt voor heen en terug?
Harry wil een battle aangaan met Peter Koelewijn, is iets met ieder een liedje
waarop je kan stemmen, wie het hoogste komt te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |