Ja hoor, vind het ook best, daarom houd ik me maar in op de chatquote:Op zondag 17 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
vind dat iedereen maar moet geloven wat hij/zij wilt geloven.
Ben ik nu heel bevooroordeeld/gemeen als het met opvalt dat het toch een bepaald slag mensen is die naar Disana en Ruud luisteren.quote:
Ciao Heksquote:Op zondag 17 januari 2010 23:42 schreef Toverheks het volgende:ik wens iedereen slaap lekker en ik ga nog ff rondspoken in de keuken en dan naar bed
Moniquemootje? Of Vanmootje?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:42 schreef Copycat het volgende:
Disana, is dat niet gewoon weer diezelfde chatter al's eerder vanavond? Moniekmoo ofzo?
TVP ik via phone vanuit bed
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben ik nu heel bevooroordeeld/gemeen als het met opvalt dat het toch een bepaald slag mensen is die naar Disana en Ruud luisteren.
Trust, check je bestekbak nog effequote:Op zondag 17 januari 2010 23:42 schreef Toverheks het volgende:ik wens iedereen slaap lekker en ik ga nog ff rondspoken in de keuken en dan naar bed
Hehehehe.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben ik nu heel bevooroordeeld/gemeen als het met opvalt dat het toch een bepaald slag mensen is die naar Disana en Ruud luisteren.
daarom ben ik daar uitgelogd, anders ga ik sarcastische opmerkingen maken en dat wil ik niet, maar er zitten sommige bij die denken dat ze helemaal alles aanvoelen etc.etc. nog ff en derek ogliviel logd daar ook inquote:Op zondag 17 januari 2010 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, vind het ook best, daarom houd ik me maar in op de chat
Ja ik houd me ook in door niet ingelogd te zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom ben ik daar uitgelogd, anders ga ik sarcastische opmerkingen maken en dat wil ik niet, maar er zitten sommige bij die denken dat ze helemaal alles aanvoelen etc.etc. nog ff en derek ogliviel logd daar ook in
Even kijken of ik een goed screenshot kan maken.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:45 schreef Copycat het volgende:
MoniqueMootje. Die was er vanmiddag en zag ik een kwartier geleden ook. Nu geen SV hier, dus ...
Ja, de spoeling wordt alsmaar dunner daar.
okee, ik doe even meequote:Op zondag 17 januari 2010 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Even kijken of ik een goed screenshot kan maken.
Als ik Mera lees is ze met geen stok de deur meer uit te krijgen.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:52 schreef Copycat het volgende:
Yep, dat is dus die chatter.
Hup! Meteen ingepland in de hele programmering! De armoede.
Moots!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:51 schreef mootie het volgende:
Maar voodoopoppetjes komen uit Afrika dus daar hebben we niks mee te maken.
Dat is van Sonja Barend.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:53 schreef mootie het volgende:
Was nog even vergeten te vermelden dat Harry een tijd lang geplaagd werd door iemand die in zijn gedachten inbrak.
Morgen gezond weer op is van Jomanda, aldus Harry.
Maar om d'r dan meteen bij elk 'programma' in te zetten is ook weer het andere uiterste.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:52 schreef Disana het volgende:
Als ik Mera lees is ze met geen stok de deur meer uit te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |