Ben aan het werk, maar het is dus nog steeds chatten in bed? Welke chatter komt hem vandaag gezelschap houden?quote:
Ik slinger de stream net aan en zie hem een beetje in elkaar gezakt zitten en in zijn ogen wrijven.quote:
Oh wat erg dat ik weer een liedje heb gemistquote:Op maandag 18 januari 2010 11:03 schreef Chanel5 het volgende:
Hij heeft net een liedje gezongen en kreeg applaus in de chat dusss
Monique?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben aan het werk, maar het is dus nog steeds chatten in bed? Welke chatter komt hem vandaag gezelschap houden?
Heb het geluid zachter gezet, het kan teveel van het goede worden, word liever wakker door mijn bakkie koffie.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat erg dat ik weer een liedje heb gemist
En iedereen vond het gezellig en <3 ?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:03 schreef Chanel5 het volgende:
Hij heeft net een liedje gezongen en kreeg applaus in de chat dusss
En nee, dat is zeker geen grap, hè?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Monique probeert langs te komen en anders morgen.
Zou je denken, haar man is toch jaloers? Kun je horen in het filmpje van de eerste streamlock. Staat op de vorige pagina.quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En iedereen vond het gezellig en <3 ?
En dat is??????quote:Op maandag 18 januari 2010 11:11 schreef Chanel5 het volgende:
Een bekende van Harry op de chat, komt morgen langs en neemt 'levend'water mee.
Ga ik toch maar eens luisteren dan.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou je denken, haar man is toch jaloers? Kun je horen in het filmpje van de eerste streamlock. Staat op de vorige pagina.
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:11 schreef Chanel5 het volgende:
Een bekende van Harry op de chat, komt morgen langs en neemt 'levend'water mee.
Vraag je het ff aan Harry op de chat..quote:Op maandag 18 januari 2010 11:25 schreef Dementor het volgende:
Ray Charles?
Weten we ook direct wie ze gaan opgraven in Huissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |