quote:Op maandag 18 januari 2010 13:10 schreef shomila het volgende:
De andere link doet het wel, die van johan kom ik ook niet op.
http://streams.servehttp.com/sv.asp
Dank U!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:11 schreef beequeen het volgende:
Heidi's stream.
Nance is de Ma Baker van Nowlive. Zij schijnt een feilloos geheugen te hebben voor ip-adressen, wat natuurlijk goed van pas komt bij het bannen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet wie Nance is en NL liefdeskoppeltjes interesseren me nog minder dan Harry's vredesbed.
Kenjenagaan!
Oh, nog nooit van gehoord. Maar ik zeg het opnieuw: wel typerend dat de pleuris uitbrak een dag nadat Sly in het paleis was geweest.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nance is de Ma Baker van Nowlive. Zij schijnt een feilloos geheugen te hebben voor ip-adressen, wat natuurlijk goed van pas komt bij het bannen.
Namens de feestcommissie en mij: hartelijk dank!!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:10 schreef shomila het volgende:
De andere link doet het wel, die van johan kom ik ook niet op.
Nee, woensdagavond. Jaap begint: Goedenavond Dames en he ..........quote:Op maandag 18 januari 2010 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou ik eik wel een stunt vinden. "De zoete wraak van René"
El Loco is niet eens zo verkeerd, beetje zweverig. Dat dan weer wel. Maar wat die gast daar nou 3 dagen moet????? Ja, chatten en idd, doorligplekken oplopen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:15 schreef Noek het volgende:
Nou, hij houdt er de moed wel lekker in, lees ik al. Ik kijk geen streams want mijn aura zegt: Nee, doe het niet Noek, nu niet.' Dus! Maar verdomme, doe het hem maar eens na. Die heeft dadelijke stinkende gaten in zijn kont en dat alles voor de love of peace. [ afbeelding ]
Zie, ik kan ook geen dagje weg zijn (of 2) of ik mis al van alles... ik had al een vraag over het vertrek van Dottey als mod in de SC gegooid, maar kan iemand me even hier of in de SC een samenvatting geven??quote:Op maandag 18 januari 2010 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nog nooit van gehoord. Maar ik zeg het opnieuw: wel typerend dat de pleuris uitbrak een dag nadat Sly in het paleis was geweest.
Is er nu ook iets met het geluid? Ik hoor niets meer.
Oh ja. Ik moet nog even geduld hebben dus. Komt goed, hoi, hoi.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, woensdagavond. Jaap begint: Goedenavond Dames en he ..........
Jonguh!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:22 schreef Leandra het volgende:
ik had al een vraag over het vertrek van Dottey als mod in de SC gegooid, maar kan iemand me even hier of in de SC een samenvatting geven??
Dat heb ik gemist.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
Toch fascineert ook die oorlog achter me schermen wel.
Niks love en peace! Ik wil dood en verderf!
Jaap zei dat Rene Johan bedreigde en Rene zei dat Johan hem bedreigde.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist.
Jaap werd moderator (niet verbazend want volstrekt onlogisch), meldt op de chat dat de sponsor zich misschien terug wil trekken. René (de sponsor die volgens ex-mod-Dot) meldt zich boos op de chat omdat hij liever niet gezien had dat dat op de chat werd geopenbaard maar bevestigt wel het verhaal van Jaap. René is het niet eens met de gang van zaken in SV.
Maar wie bedreigde nou wie? Of was dat over en weer?
Wel de rellen savoureren maar het gewoon vertikken om je een beetje te verdiepen in de materie. Tisfraai...quote:Op maandag 18 januari 2010 13:19 schreef Copycat het volgende:
Maar lees vooral over het feit heen dat het me geen fuck boeit, heel die nl beslommeringen niet.
Geen idee, ben nog nooit op NL geweest en zie daar ook geen enkele noodzaak toe.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:23 schreef shomila het volgende:
Zijn jullie ook allemaal geband op nowlive, of zijn er nog die erop kunnen.
Okéquote:Op maandag 18 januari 2010 13:25 schreef shomila het volgende:
[..]
Jaap zei dat Rene Johan bedreigde en Rene zei dat Johan hem bedreigde.
Newsflash: Die NL rellen hebben me nog nooit geboeid.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel de rellen savoureren maar het gewoon vertikken om je een beetje te verdiepen in de materie. Tisfraai...
Ik kan er nog op, ook al denkt 'El Caudillo' dat hij mij eraf heeft gegooid.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:23 schreef shomila het volgende:
Bram zal wel blij zijn dat Jaap z'n telefoonnummer heeftquote:Op maandag 18 januari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
Bram belde me nog en die was weer in paniek door Jaap gebeld, maar snapte er zelf ook verder weinig van, moest hard lachen en hing weer op.
Volgens mij ben je stiekem Nance..... dat verwacht Sly immers nooitquote:Op maandag 18 januari 2010 13:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan er nog op, ook al denkt 'El Caudillo' dat hij mij eraf heeft gegooid.
In mijn eigen woorden dan maar, Dotteke is mod af omdat Alsido en Hans teveel hun oren laten hangen naar Sly en consorten. Sly belt meerdere keren naar SV met opmerkingen over de chat, waarna de moderators op hun flikker krijgen. Dat is tegen het zere been van Dotteke die het in mijn ogen toch behoorlijk goed doetquote:Op maandag 18 januari 2010 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, ik kan ook geen dagje weg zijn (of 2) of ik mis al van alles... ik had al een vraag over het vertrek van Dottey als mod in de SC gegooid, maar kan iemand me even hier of in de SC een samenvatting geven??
Dat is al snel ruzie. Maar het gaat ook om de oprichting van een historisch nieuw medium, een kans om onsterfelijk te worden als initiator van de hypermoderne manier waarop de mensen zich in de 21ste eeuw zullen vermaken en een kans op miljarden euri.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
René schijnt voor 60.000 geïnvesteerd te hebben (waarin vraag ik me af, maar toen Maanvis melding van dat bedrag maakte in de chat, werd dat meteen gedelete) en zei dat hij de eerste bedreiging van Johan al binnen had. Toen werd ie geband.
Bram belde me nog en die was weer in paniek door Jaap gebeld, maar snapte er zelf ook verder weinig van, moest hard lachen en hing weer op.
Ik snap dat niet hoor wat heeft hij ermee te maken niks toch.Waar zijn ze bang voor.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In mijn eigen woorden dan maar, Dotteke is mod af omdat Alsido en Hans teveel hun oren laten hangen naar Sly en consorten. Sly belt meerdere keren naar SV met opmerkingen over de chat, waarna de moderators op hun flikker krijgen. Dat is tegen het zere been van Dotteke die het in mijn ogen toch behoorlijk goed doet.
Dot was idd een uitstekende mod, en nee... het heeft geen zin als ze in PS2 vooral luisteren naar wat Sly vindt, en al helemaal niet als dat dan vooral om de chat gaat.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In mijn eigen woorden dan maar, Dotteke is mod af omdat Alsido en Hans teveel hun oren laten hangen naar Sly en consorten. Sly belt meerdere keren naar SV met opmerkingen over de chat, waarna de moderators op hun flikker krijgen. Dat is tegen het zere been van Dotteke die het in mijn ogen toch behoorlijk goed doet.
Je weet niet half hoe intimiderend die paljas van een Sly voor sommigen is.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor wat heeft hij ermee te maken niks toch.Waar zijn ze bang voor.
Kennelijk heeft hij er wel wat mee te maken, want hij was ook aanwezig op die vergadering, net als Puty.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor wat heeft hij ermee te maken niks toch.Waar zijn ze bang voor.
Want die komt uit Valkenswaard ... onder de rook van Eindhoven.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef peeet1 het volgende:
Eurovision 1981 - Linda Williams - Het is een wonder komt morgen bij sv
![]()
![]()
Liebeth ook niet maar die begreep de hint niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:39 schreef Leandra het volgende:
Overigens had Dottey gemakshalve maar geen uitnodiging ontvangen.... ook al zo vreemd.
Harry denkt altijd positief, die moet dus wel gewend zijn aan teleurstellingen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:42 schreef Disana het volgende:
Harry denkt dat er gelijk YouTube filmpjes van zullen komen.
OMG.... Liesbeth was niet uitgenodigd voor de vergadering maar was wel komen opdagen??quote:Op maandag 18 januari 2010 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liebeth ook niet maar die begreep de hint niet.
Eens kijken dan hoe hij het stilstaan van de stream en de geluidsonderbrekingen gaat verklarenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Harry denkt altijd positief, die moet dus wel gewend zijn aan teleurstellingen.
Liesbeth heeft zitten notuleren.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... Liesbeth was niet uitgenodigd voor de vergadering maar was wel komen opdagen??
En toen durfde niemand tegen haar te zeggen dat ze er niet bij mocht hoefde te zijn?!
Nou ja, ze hadden toch iemand nodig om de notulen kwijt te maken.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... Liesbeth was niet uitgenodigd voor de vergadering maar was wel komen opdagen??
En toen durfde niemand tegen haar te zeggen dat ze er niet bij mocht hoefde te zijn?!
Hahahaquote:Op maandag 18 januari 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ben je stiekem Nance..... dat verwacht Sly immers nooit
Dot zei tegen mij geen mail te hebben ontvangen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:46 schreef Maanvis het volgende:
Nou volgens mij was Dotteke sowieso wel uitgenodigd, maar 1) ze heeft geen geld dus kan ze niet komen, en 2) het mailtje werd om 3 uur 'snachts oid verstuurden 3) Dotteke's mail doet het niet.. geloof ik
Een dikke vette ban voor mijquote:Op maandag 18 januari 2010 13:23 schreef shomila het volgende:
Zij? Ik dacht dat die Loco vertelde dat haar man kwam..quote:Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef peeet1 het volgende:
Eurovision 1981 - Linda Williams - Het is een wonder komt morgen bij sv
![]()
![]()
We zullen het verder stilhouden hoor Nancequote:Op maandag 18 januari 2010 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha
Voor de geïnteresseerden: dit is dus Nancy
Let vooral op die sig.![]()
[ afbeelding ]
Je zal maar tegen Sly aanknallen
Ik vind ze wel grappigquote:Op maandag 18 januari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Newsflash: Die NL rellen hebben me nog nooit geboeid.
En Sly heeft/had onder zijn teksten staan:quote:Op maandag 18 januari 2010 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha
Voor de geïnteresseerden: dit is dus Nancy
Let vooral op die sig.![]()
[ afbeelding ]
Je zal maar tegen Sly aanknallen
Ja, alles op zwartquote:Op maandag 18 januari 2010 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Hansie komt nu het geluid van Bob Dylan beter maken. Vanaf nu zal het dus wel goed gaan.
OEPS........lees het net, de vriendin vanquote:Op maandag 18 januari 2010 14:03 schreef spuitje het volgende:
wie is die gast die in het midden zit ? beetje triest figuur?
Lijkt wel of Rene de bandbreedte heeft teruggedraait. Je moet ook niet iemand bannen waarvan je afhankelijk bent.quote:
Dat mens bemoeit zich werkelijk overal mee.quote:
Dat zei ik eerder ook al maar het lijkt toch echt in het paleis zelf te zitten. Hansie zit aan de knoppen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:05 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Lijkt wel of Rene de bandbreedte heeft teruggedraait. Je moet ook niet iemand bannen waarvan je afhankelijk bent.
Ja.... altijd dat gezeik om die gastendoekjes hè...quote:Op maandag 18 januari 2010 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mens bemoeit zich werkelijk overal mee.
Je moet ook nooit toestaan dat iemand zoveel macht krijgt dat hij dit op eigen houtje kan doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:05 schreef bbfakir het volgende:
Je moet ook niet iemand bannen waarvan je afhankelijk bent.
En de keukenrollen niet te vergeten hè? Kut Yolanthe.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Leandra het volgende:
Ja.... altijd dat gezeik om die gastendoekjes hè...
Als het aan René leg niet. Preoriteiten hè?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft de Eksjun geen goedkope bandbreedte in de aanbieding?
Ik ben a-technisch, maar dat betekent dat er inderdaad kabelgootjes gesloten worden?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:26 schreef Disana het volgende:
HiDiHo kan zien dat de bandbreedte steeds zakt.
Haha nee, dat betekent dat de provider de bandbreedte afknijptquote:Op maandag 18 januari 2010 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben a-technisch, maar dat betekent dat er inderdaad kabelgootjes gesloten worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |