Nou ja, ze hadden toch iemand nodig om de notulen kwijt te maken.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... Liesbeth was niet uitgenodigd voor de vergadering maar was wel komen opdagen??
En toen durfde niemand tegen haar te zeggen dat ze er niet bij mocht hoefde te zijn?!
Hahahaquote:Op maandag 18 januari 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ben je stiekem Nance..... dat verwacht Sly immers nooit
Dot zei tegen mij geen mail te hebben ontvangen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:46 schreef Maanvis het volgende:
Nou volgens mij was Dotteke sowieso wel uitgenodigd, maar 1) ze heeft geen geld dus kan ze niet komen, en 2) het mailtje werd om 3 uur 'snachts oid verstuurden 3) Dotteke's mail doet het niet.. geloof ik
Een dikke vette ban voor mijquote:Op maandag 18 januari 2010 13:23 schreef shomila het volgende:
Zijn jullie ook allemaal geband op nowlive, of zijn er nog die erop kunnen.
Zij? Ik dacht dat die Loco vertelde dat haar man kwam..quote:Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef peeet1 het volgende:
Eurovision 1981 - Linda Williams - Het is een wonder komt morgen bij sv
![]()
![]()
We zullen het verder stilhouden hoor Nancequote:Op maandag 18 januari 2010 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha
Voor de geïnteresseerden: dit is dus Nancy
Let vooral op die sig.![]()
[ afbeelding ]
Je zal maar tegen Sly aanknallen
Ik vind ze wel grappigquote:Op maandag 18 januari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Newsflash: Die NL rellen hebben me nog nooit geboeid.
En Sly heeft/had onder zijn teksten staan:quote:Op maandag 18 januari 2010 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha
Voor de geïnteresseerden: dit is dus Nancy
Let vooral op die sig.![]()
[ afbeelding ]
Je zal maar tegen Sly aanknallen
Ja, alles op zwartquote:Op maandag 18 januari 2010 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Hansie komt nu het geluid van Bob Dylan beter maken. Vanaf nu zal het dus wel goed gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |