het gebeurde tijdens het verversen van de chatquote:Op maandag 18 januari 2010 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb even gecheckt, maar heb gewoon beeld en chat?
Welkom Shomila! We zijn hier niet gezellig, maar wel vermakelijk.
Omdat het een allround muzikant is! Hij heeft ook een koffer vol mondharmonica's. En enorm veel aanloop.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:56 schreef Leandra het volgende:
Wrom heeft Harry eigenlijk 3 gitaren bij zich??
Ik kreeg voorheen de melding dat ik gebanned ben. Nu krijg ik de melding dat de pagina niet gevonden kan worden.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:47 schreef snetje het volgende:
euhhh beeld wegchat weg
of doe ik iets verkeerds
Voor de bezoekers die mee willen zingen en spelen.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:56 schreef Leandra het volgende:
En als het bed strax vol zit met volk dan kan iedereen op een mondharmonica spelen die Harry meegebracht heeft?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat het een allround muzikant is! Hij heeft ook een koffer vol mondharmonica's. En enorm veel aanloop.
Het bed vol met volk? Waar haal je die nonsens nu vandaan? Er 'werken' immers maar vijf man bij SV ...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:59 schreef Leandra het volgende:
En als het bed strax vol zit met volk dan kan iedereen op een mondharmonica spelen die Harry meegebracht heeft?![]()
Dat vind ik trouwens heel vies, de mondharmonica van een ander
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg voorheen de melding dat ik gebanned ben. Nu krijg ik de melding dat de pagina niet gevonden kan worden.![]()
Hoi shomila, welkom.
Ik kan inmiddels wel weer op de chat, maar heb geen beeld. Nu heb ik die nep-John ook meer dan genoeg gezien, maar toch he....................wil ik gewoon beeld!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg voorheen de melding dat ik gebanned ben. Nu krijg ik de melding dat de pagina niet gevonden kan worden.![]()
Hoi shomila, welkom.
Elientje weet niets van de monorail, dus we hebben jou echt nodig.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat terwijl vele omroepen het geprobeerd hebben.
Maar anders ga jij toch als mijn woordvoerder? Wie weet is Elientje er wel! Of een ander vrouwspersoon!
Ik heb pauze ... dus ik kan even gezellig hallo zeggen!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens El Loco heeft de chat een zelfreinigend vermogen. Nowlive niet aanwezig zeker.![]()
Tsja, beetje dollen daar. Ik schreef dat we geen neuken mochten posten en bam. Alles weg. Gerda was niet eens op de chat aanwezig, kut je nagaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:00 schreef snetje het volgende:
gebanned???? hoe krijg je dat weer zo snel voor elkaar?![]()
computer opnieuw opgestart .. gerouterd niks njada
En kan hij ook Guitar Hero spelen want dan pas kun je zeggen,'Ja, ik rock!'quote:Op maandag 18 januari 2010 12:56 schreef Leandra het volgende:
El Loco noemt je naam al.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
Ik heb pauze ... dus ik kan even gezellig hallo zeggen!
Nou ja... als hij een koffer vol mondharmonica's bij zich heeft....quote:Op maandag 18 januari 2010 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het bed vol met volk? Waar haal je die nonsens nu vandaan? Er 'werken' immers maar vijf man bij SV ...
Ik heb het geluid uitquote:
Harry is meester van het positivisme. Zelfs nu nog.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:06 schreef Leandra het volgende:
Nou ja... als hij een koffer vol mondharmonica's bij zich heeft....
Het kon toch dat NL 20 "meet & greets" verloot heeft ofzo?
Alles om daar maar volk binnen te krijgen![]()
Daar zat ik ook al aan te denken, maar ik heb nog wel beeld.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan er ook niet meer op. Geen beeld en geen chat. Heeft René de stekker eruit getrokken?
Ik F5 even en nu is bij alles weg. Goffer de goffer.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:06 schreef Disana het volgende:
Ik ben nu ook uit de chat geflikkerd, dat wil zeggen
Not Found
The requested URL /chat_popup.htm was not found on this server.
Gelijk sfeer zou Noek zeggen.quote:
Lekker even pauze voor Harry dan. Die wist toch al nauwelijks meer waarover hij het moest hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik F5 even en nu is bij alles weg. Goffer de goffer.
kan hij niet een "meet en greet" met Sly doen? En dan nance of hoe ze ook mag heten er ook gezellig bij. Want dat is toch het NL-liefdeskoppeltje van 2009quote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Harry is meester van het positivisme. Zelfs nu nog.
En zo'n meet & greet is direct weer een nieuw programma.
Misschien moeten ze een meet and greet met Jaap organiseren, heeft hij zo gasten voor zijn programma.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Harry is meester van het positivisme. Zelfs nu nog.
En zo'n meet & greet is direct weer een nieuw programma.
SV heeft wrs andere preoriteiten op dit moment.quote:
Weet Johan dat wel dan??quote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
Maar zou dit inderdaad het eerste vijandige offensief van René zijn? Langzaam maar zeker alles uit de lucht gooien. Kabelgootje voor kalbelgootje?
Ze hebben al die kabelgootjes gewoon nodig voor de monorailquote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
Maar zou dit inderdaad het eerste vijandige offensief van René zijn? Langzaam maar zeker alles uit de lucht gooien. Kabelgootje voor kalbelgootje?
Dat alles zo naar beneden komt flikkeren, zou goed kunnen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
Dat zou ik eik wel een stunt vinden. "De zoete wraak van René"quote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
de politiekquote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
SV heeft wrs andere preoriteiten op dit moment.
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:10 schreef shomila het volgende:
De andere link doet het wel, die van johan kom ik ook niet op.
http://streams.servehttp.com/sv.asp
Dank U!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:11 schreef beequeen het volgende:
Heidi's stream.
Nance is de Ma Baker van Nowlive. Zij schijnt een feilloos geheugen te hebben voor ip-adressen, wat natuurlijk goed van pas komt bij het bannen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet wie Nance is en NL liefdeskoppeltjes interesseren me nog minder dan Harry's vredesbed.
Kenjenagaan!
Oh, nog nooit van gehoord. Maar ik zeg het opnieuw: wel typerend dat de pleuris uitbrak een dag nadat Sly in het paleis was geweest.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nance is de Ma Baker van Nowlive. Zij schijnt een feilloos geheugen te hebben voor ip-adressen, wat natuurlijk goed van pas komt bij het bannen.
Namens de feestcommissie en mij: hartelijk dank!!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:10 schreef shomila het volgende:
De andere link doet het wel, die van johan kom ik ook niet op.
Nee, woensdagavond. Jaap begint: Goedenavond Dames en he ..........quote:Op maandag 18 januari 2010 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou ik eik wel een stunt vinden. "De zoete wraak van René"
El Loco is niet eens zo verkeerd, beetje zweverig. Dat dan weer wel. Maar wat die gast daar nou 3 dagen moet????? Ja, chatten en idd, doorligplekken oplopen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:15 schreef Noek het volgende:
Nou, hij houdt er de moed wel lekker in, lees ik al. Ik kijk geen streams want mijn aura zegt: Nee, doe het niet Noek, nu niet.' Dus! Maar verdomme, doe het hem maar eens na. Die heeft dadelijke stinkende gaten in zijn kont en dat alles voor de love of peace. [ afbeelding ]
Zie, ik kan ook geen dagje weg zijn (of 2) of ik mis al van alles... ik had al een vraag over het vertrek van Dottey als mod in de SC gegooid, maar kan iemand me even hier of in de SC een samenvatting geven??quote:Op maandag 18 januari 2010 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nog nooit van gehoord. Maar ik zeg het opnieuw: wel typerend dat de pleuris uitbrak een dag nadat Sly in het paleis was geweest.
Is er nu ook iets met het geluid? Ik hoor niets meer.
Oh ja. Ik moet nog even geduld hebben dus. Komt goed, hoi, hoi.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, woensdagavond. Jaap begint: Goedenavond Dames en he ..........
Jonguh!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:22 schreef Leandra het volgende:
ik had al een vraag over het vertrek van Dottey als mod in de SC gegooid, maar kan iemand me even hier of in de SC een samenvatting geven??
Dat heb ik gemist.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
Toch fascineert ook die oorlog achter me schermen wel.
Niks love en peace! Ik wil dood en verderf!
Jaap zei dat Rene Johan bedreigde en Rene zei dat Johan hem bedreigde.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist.
Jaap werd moderator (niet verbazend want volstrekt onlogisch), meldt op de chat dat de sponsor zich misschien terug wil trekken. René (de sponsor die volgens ex-mod-Dot) meldt zich boos op de chat omdat hij liever niet gezien had dat dat op de chat werd geopenbaard maar bevestigt wel het verhaal van Jaap. René is het niet eens met de gang van zaken in SV.
Maar wie bedreigde nou wie? Of was dat over en weer?
Wel de rellen savoureren maar het gewoon vertikken om je een beetje te verdiepen in de materie. Tisfraai...quote:Op maandag 18 januari 2010 13:19 schreef Copycat het volgende:
Maar lees vooral over het feit heen dat het me geen fuck boeit, heel die nl beslommeringen niet.
Geen idee, ben nog nooit op NL geweest en zie daar ook geen enkele noodzaak toe.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:23 schreef shomila het volgende:
Zijn jullie ook allemaal geband op nowlive, of zijn er nog die erop kunnen.
Okéquote:Op maandag 18 januari 2010 13:25 schreef shomila het volgende:
[..]
Jaap zei dat Rene Johan bedreigde en Rene zei dat Johan hem bedreigde.
Newsflash: Die NL rellen hebben me nog nooit geboeid.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel de rellen savoureren maar het gewoon vertikken om je een beetje te verdiepen in de materie. Tisfraai...
Ik kan er nog op, ook al denkt 'El Caudillo' dat hij mij eraf heeft gegooid.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:23 schreef shomila het volgende:
Zijn jullie ook allemaal geband op nowlive, of zijn er nog die erop kunnen.
Bram zal wel blij zijn dat Jaap z'n telefoonnummer heeftquote:Op maandag 18 januari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
Bram belde me nog en die was weer in paniek door Jaap gebeld, maar snapte er zelf ook verder weinig van, moest hard lachen en hing weer op.
Volgens mij ben je stiekem Nance..... dat verwacht Sly immers nooitquote:Op maandag 18 januari 2010 13:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan er nog op, ook al denkt 'El Caudillo' dat hij mij eraf heeft gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |