Als ik Mera lees is ze met geen stok de deur meer uit te krijgen.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:52 schreef Copycat het volgende:
Yep, dat is dus die chatter.
Hup! Meteen ingepland in de hele programmering! De armoede.
Moots!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:51 schreef mootie het volgende:
Maar voodoopoppetjes komen uit Afrika dus daar hebben we niks mee te maken.
Dat is van Sonja Barend.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:53 schreef mootie het volgende:
Was nog even vergeten te vermelden dat Harry een tijd lang geplaagd werd door iemand die in zijn gedachten inbrak.
Morgen gezond weer op is van Jomanda, aldus Harry.
Maar om d'r dan meteen bij elk 'programma' in te zetten is ook weer het andere uiterste.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:52 schreef Disana het volgende:
Als ik Mera lees is ze met geen stok de deur meer uit te krijgen.
Of een nekmassage voor Johan die er niet relaxed uitzag.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar om d'r dan meteen bij elk 'programma' in te zetten is ook weer het andere uiterste.
Laat haar dan redactie doen. Of regie. Of de afwas!
De chatters willen graag Reiki zien binnenkortquote:Op zondag 17 januari 2010 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Of een nekmassage voor Johan die er niet relaxed uitzag.
Je maakt een grapje.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
De chatters willen graag Reiki zien binnenkort
Dat was een streamlockjequote:Op zondag 17 januari 2010 23:56 schreef mootie het volgende:
Moniquemootje probeert geheimen te vertellen op de stream, ze is jaloers!! Ze belde net haar man....... en het geluid gaat er af!! Censuur~~@!!@QWERQ
Welterusten, je krijgt hier inderdaad slaap vanquote:Op zondag 17 januari 2010 23:58 schreef Copycat het volgende:
Het was vandaag überstom! Met Harry op het chatbed.
Morgen gelukkig werken. Nu pitten!
Oh maar díe wil ik graag nog eens zien. Zoals die onzichtbare vuilniszakken boven het hoofd van Lieke kon dichtknopen, dat was fenomenaal.quote:
Ik heb dit uurtje niet gekeken, wel dat Monique er eerder op de avond was,quote:Op maandag 18 januari 2010 00:00 schreef Jian het volgende:
Toch geloof ik het allemaal wel. Monique komt op mij heel betrouwbaar en wijs over.
Ik hoop dat ze er morgen weer is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |