Jaquote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hahah jij leest ook nog steeds mee
In deze versie van de OP staat hij alquote:Op zondag 17 januari 2010 00:12 schreef Stali het volgende:
Ah mooi.
Chew, zou jij het schriptje onderin de OP kunnen zetten?
Anders kan een topicsluiter geen nieuwe OP maken.
Leg het even uit? Anders doe ik het straks foutquote:Op zondag 17 januari 2010 00:12 schreef Stali het volgende:
Ah mooi.
Chew, zou jij het schriptje onderin de OP kunnen zetten?
Anders kan een topicsluiter geen nieuwe OP maken.
Gewoon een linkje naar de OP bij wiki. Ik heb die er al ingezet, maar ik ben vergeten om achteraan [/ sub] te zettenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Leg het even uit? Anders doe ik het straks fout
Je hebt het al gedaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Leg het even uit? Anders doe ik het straks fout
Oh, dat eerste had ik nog niet gezienquote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef Ireyon het volgende:
Er staat nu zowel helemaal bovenaan als helemaal onderaan een linkje naar de OP
Nou, anderhalve dag om een topic vol te krijgen. Dat gaat rap
't Gaat echt rap.. nog niet op Invoeren geklikt of er staan weer 5 posts bij![]()
Zie het als een MSN-groepsgesprekquote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef Ireyon het volgende:
Er staat nu zowel helemaal bovenaan als helemaal onderaan een linkje naar de OP
Nou, anderhalve dag om een topic vol te krijgen. Dat gaat rap
't Gaat echt rap.. nog niet op Invoeren geklikt of er staan weer 5 posts bij![]()
Het was Automatic_quote:
Ik vind hem zo prima!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef Ireyon het volgende:
Overigens ben ik door m'n foto-inspiratie heen, dus download die psd en knutselt u verder
Ik vond dat er erg veel foto's van Roosendaal in zaten.. Maar ik ben als Halsternaar dan ook niet volledig onpartijdigquote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef Ireyon het volgende:
Overigens ben ik door m'n foto-inspiratie heen, dus download die psd en knutselt u verder
Er verschijnen op dit moment;quote:Op zondag 17 januari 2010 00:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik vond dat er erg veel foto's van Roosendaal in zaten.. Maar ik ben als Halsternaar dan ook niet volledig onpartijdig
Dat zal ongetwijfeld binnen een straal van 100 meter zijn, anders zit je alweer buiten Heerlequote:Op zondag 17 januari 2010 00:21 schreef automatic_ het volgende:
Omg! De Heerle foto! Daar woon ik vlakbij![]()
Die arme Biesbosch-mensen.. Waar moeten ze anders posten.. Dordrecht?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie gemeente Drimmelen erbij staan, allemaal leuk en aardig, maar dat is toch iets te ver, lijkt me.
Idem Etten-Leur trouwens.
Je kunt de lijn Roosendaal aanhouden wmb.
Haha da's niet zo moeilijk in Heerlequote:Op zondag 17 januari 2010 00:21 schreef automatic_ het volgende:
Omg! De Heerle foto! Daar woon ik vlakbij![]()
De foto is van "buiten de bebouwde kom" & als je het spoor over gaat, dan ga je al richting Wouwquote:Op zondag 17 januari 2010 00:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld binnen een straal van 100 meter zijn, anders zit je alweer buiten Heerle![]()
Ik weet waar het is.. Ik vindt dat het Heerle isquote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De foto is van "buiten de bebouwde kom" & als je het spoor over gaat, dan ga je al richting Wouw
Maar goed; het is wel een twijfelgebiedje(of het Wouw of Heerle is).
De bebouwde kom van Heerle is wel een stukje van de foto af
Jeuj, dan woon ik in Heerlequote:Op zondag 17 januari 2010 00:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik weet waar het is.. Ik vindt dat het Heerle isIk ga er vandoor btw
Anderhalve man en een paardenkop? Punt is alleen dat je nu al een redelijk groepje users hebt.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Die arme Biesbosch-mensen.. Waar moeten ze anders posten.. Dordrecht?![]()
[..]
Oeiquote:Op zondag 17 januari 2010 00:56 schreef Bluesdude het volgende:
g'navond allemaal..
was da nou voor regionalisme .... Breda is harstikke west-brabant hoor !!
wij horen niet bij die kruikeseikers en bij die lampebolletjes
![]()
Heb hem vanavond nog gepimpt.quote:
He Blues, grappig om jou hier tegen te komen.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:14 schreef Bluesdude het volgende:
Het maakt mij niet uit als de topicbeheerders Breda niet toevoegen maar in Breda zien wij ons als West-Brabant..
Midden-Brabant.. dat klinkt raar hier...
Maar ziet men in West-Brabant dan Breda als niet bij west horend ?
Drimmelen plaats ik altijd midden-brabant
Haha, ik herinnerde me die reeks vroeger dat jullie kwijt waren en dergelijke.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb hem vanavond nog gepimpt.
Zal even terugzoeken. Hij is afgelopen november tien jaar geworden.
Was een vreselijke nacht inderdaad. Kan nu gelukkig niet meer gebeuren.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Haha, ik herinnerde me die reeks vroeger dat jullie kwijt waren en dergelijke.
ja joh... ik dacht .. ik zal eens in jouw posthistory kijken....quote:Op zondag 17 januari 2010 01:16 schreef Stali het volgende:
[..]
He Blues, grappig om jou hier tegen te komen..
Ollie.quote:
Weet je, deze reeks bestaat net anderhalve dag en is een afsplitsing van het Bergen op Zoom topic met users uit de omringende plaatsen. Het is niet dat er tegen Breda gepost wordt maar die heeft een eigen reeks meen ik. Hou me ten goede.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ja joh... ik dacht .. ik zal eens in jouw posthistory kijken....
verdorie.. zie ik west-brabant staan ....!!
mijn geboortegrond notabene... maar zien west-westbrabanders dan Breda dan als buiten de regio liggend ?
Wat een gaaf beest! Hoe heet-ie?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:22 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn Jack Russel.
Hij heet Charly.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat een gaaf beest! Hoe heet-ie?
Jij hebt ook een dwergjack of is het nog een pup?
Ja, geen Pottenkijkers inderdaad. Duurde nog geen week maar was enorm leuk.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:20 schreef Bluesdude het volgende:
stali en ryan kwijt... wat dat niet in dat bos?
mensen gingen naar dat bos... clou's werden gevonden of men dacht die te vinden..
Maar net als Ollie ook een dwergjack he? Die zie je niet veel.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hij heet Charly.
Hij is nu 2 jaar oud.
Oh men, hou op. Ik was idioot doodzenuwachtig bij dat telefoongesprek alleen al.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
Het was een clever in elkaar gezette hoax, en na afloop gingen we naar de "studio".
Was ook lachen, een zolderkamertje met wat enthousiaste studenten en iteejer en yvonne.
Zolderkamertje.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Oh men, hou op. Ik was idioot doodzenuwachtig bij dat telefoongesprek alleen al.
En de studio bleek gewoon aan huis..
Oh ja, hij is eigenwijs.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:27 schreef Stali het volgende:
Het is toch geen pup die jij hebt. Maar die eigenwijsheid in het kopje is zo herkenbaar.
We nemen Ollie trouwens mee naar de meet.
En Qwea toen nog ruzie met kickass (oid) liet er maar eindeloos pizza's bezorgen. Geweldig was dat.quote:
Hij is gewend aan lange nachten in de kroeg.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar net als Ollie ook een dwergjack he? Die zie je niet veel.
Neem je hem mee naar de meet? Hoewel, jij gaat wrs. wel langer door dan wij natuurlijk en dan is het niet handig.
Jaaa. Charly moet mee!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Oh ja, hij is eigenwijs.De opvoeding is echt een uitdaging.
Ik wil hem ook wel mee naar de toekomstige meet meenemen, ook al is het geen F&F meet.
No shit, sherlock.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Oh ja, hij is eigenwijs.De opvoeding is echt een uitdaging.
Tof! Welkom in de reeks.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:34 schreef TjetMaster het volgende:
* TjetMaster meldt zich aan (Bergen op Zoom)
Ja, dan gaat ie mee he?!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Jaaa. Charly moet mee!
Tenzij je het laat maakt natuurlijk. Maar het zijn geweldige hondjes..
En ik ben niet eens een F&Ffundi..
quote:
En Ollie is eigenlijk een meisje met een jongensnaam.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, dan gaat ie mee he?!Hij houdt van mensen, dus vast ook wel van fokkers.
Ik ben jaloers. Mijn hond heeft al een neukdate, en ik niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:47 schreef Stali het volgende:
[..]
En Ollie is eigenlijk een meisje met een jongensnaam.
Dus Charly heeft een date..
Jij kunt ook best wel een 74-jarige versieren toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:51 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Mijn hond heeft al een neukdate, en ik niet.
In theorie zou dat mogelijk zijn ja.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij kunt ook best wel een 74-jarige versieren toch?.
Van mijn cafestoel af en naar bed.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
In theorie zou dat mogelijk zijn ja.
Hetzelfde bed als de jouwe naar ik mag aannemen?quote:
Dit liedjequote:Op zondag 17 januari 2010 02:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Van mijn cafestoel af en naar bed.
Kan er nog niet over uit dat ik een stoel van 69,95 heb meegekregen voor 15 euro.
Lang leve het VMBO..
Die is van Ikea en daar zijn ze wat geautomatiseerder.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hetzelfde bed als de jouwe naar ik mag aannemen?
Slaap lekker!quote:Op zondag 17 januari 2010 02:03 schreef teknomist het volgende:
Ik ga mij even zondigen naar UVT-maatstaven. Welterusten!
goedemorgen !quote:Op zondag 17 januari 2010 11:21 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Oh... Of jij kan gewoon niet winnenquote:Op zondag 17 januari 2010 11:44 schreef Chinless het volgende:
Neeen ze hebben het spel officeel verkracht nu.
Hmm, het is allang geleden dat ik überhaupt Risk heb gespeeld, dus het zegt mij allemaal nietsquote:Op zondag 17 januari 2010 12:01 schreef Chinless het volgende:
Dat kan ook, nee ik zal een kleine opsomming geven.
De "legers" zijn nu irritante plaatjes die je amper van het bord krijgt.
Je moet elke ronde legers plaatsen waarna je daarna nog mag aanvallen.
Je hebt gewonnen zodra je 3 "doelen" hebt behaald.
Er staan steden in enkele landen, die tellen als extra leger als je dat land bezit, en zo heb je ook hoofdsteden(1 per speler).
Nou nee, geef mij de oude versie maar terug.
Middag bedoel jequote:
Weet ik niet, ik kom daar nooitquote:Op zondag 17 januari 2010 14:13 schreef Hojdhopper het volgende:
Oke dan zal ik hem hier nog maar eens verkondigen. Slik was weer zo druk, waarom?
Pfff wat hebben we nou aan jouquote:Op zondag 17 januari 2010 14:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm, het is allang geleden dat ik überhaupt Risk heb gespeeld, dus het zegt mij allemaal niets
Vast wel iets. Had je mijn mail nog gezien?quote:
Mail?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:52 schreef Chinless het volgende:
[..]
Vast wel iets. Had je mijn mail nog gezien?
Natuurlijk hoort Breda er wel bij, maar die hebben al een eigen reeks. Deze reeks mocht gemaakt worden, als andere (goedlopende) reeksen gewoon kunnen blijven bestaanquote:Op zondag 17 januari 2010 01:14 schreef Bluesdude het volgende:
Het maakt mij niet uit als de topicbeheerders Breda niet toevoegen maar in Breda zien wij ons als West-Brabant..
Midden-Brabant.. dat klinkt raar hier...
Maar ziet men in West-Brabant dan Breda als niet bij west horend ?
Drimmelen plaats ik altijd midden-brabant
Je staat erbij hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 01:34 schreef TjetMaster het volgende:
* TjetMaster meldt zich aan (Bergen op Zoom)
je weet wel een electronisch verzonden brief. Volgens mij op je gmail.quote:
Chinless je PM-request in de nieuwe OP staat onder het plaatje ipv. erboven.. Kijk even en je ziet wat ik bedoel.. Ik kan er op een of andere manier niet in om het aan te passenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:05 schreef Chinless het volgende:
[..]
je weet wel een electronisch verzonden brief. Volgens mij op je gmail.
Daar staat-ie toch goedquote:Op zondag 17 januari 2010 16:39 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Chinless je PM-request in de nieuwe OP staat onder het plaatje ipv. erboven.. Kijk even en je ziet wat ik bedoel.. Ik kan er op een of andere manier niet in om het aan te passen
Een beetje onduidelijk misschien..quote:
'k Heb het er weer boven gezet..quote:Op zondag 17 januari 2010 17:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Een beetje onduidelijk misschien..
'k Heb bij jou op de basisschool gezetenquote:
Gemeente Halderberge hčquote:Op zondag 17 januari 2010 17:39 schreef teknomist het volgende:
Ik snap overigens niet waarom Oudenbosch er niet bij staat.
Ah ok, van sommige plaatsen wist ik het bestaan helemaal niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gemeente Halderberge hčOf bedoel je als foto in de OP-header
?
Ik snap het punt. Alleen moet de banner dan wel weer aangepast worden.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ander punt; 'k ben het wel met Ryan eens dat Drimmelen er echt niet bij hoort.. 't Ligt toch wel erg ver weg en aan foto's te zien is internet er nog niet uitgevonden, laat staan dat er hier leden zitten
Heee!quote:
Net onder de Biesbosch, misschien komt Made wat bekender voor?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ah ok, van sommige plaatsen wist ik het bestaan helemaal niet.Drimmelen, nooit van gehoord...
Je bent toch Halsternaar? En je woont er nog nietquote:Op zondag 17 januari 2010 18:06 schreef Chinless het volgende:
Eigenlijk mag ik hier niet eens posten. Ondanks ik in Halsteren woon, zit ik er over te denken om te gaan verhuizen naar Eindhoven
Eindhoveeequote:Op zondag 17 januari 2010 18:06 schreef Chinless het volgende:
Eigenlijk mag ik hier niet eens posten. Ondanks ik in Halsteren woon, zit ik er over te denken om te gaan verhuizen naar Eindhoven
Sterrevende hoeren kk kachelquote:Op zondag 17 januari 2010 18:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
EindhoveeeHeb je al een wijk op 't oog? Woensel-West
?
'k Heb hem met oudjaar nog op z'n brommertje gezien, de koningquote:Op zondag 17 januari 2010 18:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Sterrevende hoeren kk kachel
Echt?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Heb hem met oudjaar nog op z'n brommertje gezien, de koning
Ik heb er een tijdje gewerkt, maar wat een kille saaie stad zeg. Als je er gaat studeren kun je beter voor Den Bosch, Breda of Tilburg kiezen om te gaan wonen.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:06 schreef Chinless het volgende:
Weet hij van de rage op FOK?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
JaKees kom je echt vaak tegen hoor, als je een beetje regelmatig in Woensel komt
Studeren in Eindhoven en wonen in Roosendaal gaat ook prima samenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje gewerkt, maar wat een kille saaie stad zeg. Als je er gaat studeren kun je beter voor Den Bosch, Breda of Tilburg kiezen om te gaan wonen.
Geen idee, 'k ga het niet vragen ookquote:Op zondag 17 januari 2010 18:23 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Weet hij van de rage op FOK?
Niet zo moeilijk om in een trieste stad te studeren als je in Roosendaal woontquote:Op zondag 17 januari 2010 18:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Studeren in Eindhoven en wonen in Roosendaal gaat ook prima samen![]()
Ik vind Eindhoven, het Technische hart van Europa, met één van de beste Universiteiten van Europa en de langste uitgaansstraat van de Benelux, niet bepaald een trieste stadquote:Op zondag 17 januari 2010 18:28 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk om in een trieste stad te studeren als je in Roosendaal woont
Je moet wel een keer overstappen in Tilburg met de trein.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Studeren in Eindhoven en wonen in Roosendaal gaat ook prima samen![]()
Eigenlijk zijn het meerdere steden he..quote:Op zondag 17 januari 2010 18:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik vind Eindhoven, het Technische hart van Europa, met één van de beste Universiteiten van Europa en de langste uitgaansstraat van de Benelux, niet bepaald een trieste stad
Van Rotterdam hebben ze nog iets unieks gemaakt (love it or hate it).quote:Op zondag 17 januari 2010 18:35 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het meerdere steden he..En ik vond het eigenlijk ook wel meevallen met de triestheid, alleen mis ik in Eindhoven het historisch besef.. Ik las pas geleden dat niet alleen het centrum is vernietigd, maar zelfs de structuur van het centrum (door ringwegen e.d.) Zo erg is het zelfs in Roosendaal niet
Rotterdam was van oudsher een grote stad.. Misschien zijn tot metropool uitgroeiende dorpjes gedoemd te falen?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Van Rotterdam hebben ze nog iets unieks gemaakt (love it or hate it).
Mwah, Rotterdam is samengegaan met dorpen als Kralingen, Charlois en Delfshaven, en is inmiddels vergroeid met Schiedam, Pernis en Vlaardingen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Rotterdam was van oudsher een grote stad.. Misschien zijn tot metropool uitgroeiende dorpjes gedoemd te falen?
Ja maar het is wél altijd al een stad geweest.. Eindhoven en Roosendaal (Den Helder, Emmen, Assen, Nieuwegein enz.) zijn ontstaan uit een dorpje.. Niet echt plaatsen waar je graag zou willen wonen wel?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mwah, Rotterdam is samengegaan met dorpen als Kralingen, Charlois en Delfshaven, en is inmiddels vergroeid met Schiedam, Pernis en Vlaardingen bijvoorbeeld.
Rotterdam heeft het geluk aan de mond van de Maas te liggen.
Ja ok, da's waar.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja maar het is wél altijd al een stad geweest.. Eindhoven en Roosendaal (Den Helder, Emmen, Assen, Nieuwegein enz.) zijn ontstaan uit een dorpje.. Niet echt plaatsen waar je graag zou willen wonen wel?
Ook een leuke; Hellevoetssluisquote:Op zondag 17 januari 2010 19:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja ok, da's waar.
Ik ben een keer in Den Helder geweest. Jezus christus, wat een dode stad is dat zeg.
Nooit geweest...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:03 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ook een leuke; Hellevoetssluis
Nee eigenlijk veldhoven, maar als ik dat zeg ken je het waarschijnlijk toch niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
EindhoveeeHeb je al een wijk op 't oog? Woensel-West
?
Ik ook nietquote:
Maar is wel gezellig, met z'n jachthaventje en dorpskern.quote:
Ik via een proxy, om even te kijken of de poll nog werkt als je die opnieuw post.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wie heeft er op Essen gestemd
Waarom als ik vragen mag?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:18 schreef teknomist het volgende:
Ik heb seborik geattendeerd op dit topic.
Dan mag je in 3 topics posten!quote:
Dé metalmod van vroeger op FOK! en hij zat bij mij op de middelbare school. Dus hij komt uit de buurt denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:19 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Waarom als ik vragen mag?Is hij West-Brabants?
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef Chinless het volgende:
Ik heb Bergen op Zoom dicht gemaakt. Ik ga geen nieuw deeltje maken daar, mocht het wel nodig zijn dan geef ik die eer aan een ander
Hehe. Doe ik stiekem alquote:Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dan mag je in 3 topics posten!
Goed bezig!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef Chinless het volgende:
Ik heb Bergen op Zoom dicht gemaakt. Ik ga geen nieuw deeltje maken daar, mocht het wel nodig zijn dan geef ik die eer aan een ander
Ik ook. Als ik opnieuw kon stemmen had ik Essen gestemdquote:Op zondag 17 januari 2010 19:19 schreef teknomist het volgende:
Op zich vind ik Essen ook wel een leuke, goed bereikbare locatie.
Goed idee!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef Chinless het volgende:
Roosendaal is nog erger, haha. Breda heeft wel leuke café'tjes, de grote tenten vind ik ook niet zo leuk... Tilburg heeft ook wel leuke kleine dingen..quote:Op zondag 17 januari 2010 19:25 schreef teknomist het volgende:
Breda.Maar een voor een wat grotere stad vind ik het uitgaansleven tegenvallen daar. De enige club daar is de Mezz, maar die gaat altijd om 2 uur dicht.
Het beste roomijs hebben ze daar!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik ook. Als ik opnieuw kon stemmen had ik Essen gestemd![]()
Tilburg ben ik wel vaak uitgeweest. Vooral in die ene tent, extase ofzo.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Roosendaal is nog erger, haha. Breda heeft wel leuke café'tjes, de grote tenten vind ik ook niet zo leuk... Tilburg heeft ook wel leuke kleine dingen..
In dat topic?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het beste roomijs hebben ze daar!
Ik was nog op tijd met mijn edit.quote:
Ik ga binnenkort weer met een clubje naar Breda, ben benieuwd! Vorige keer in een onwijs foute tent geweest en dat was echt leuk! Haha.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tilburg ben ik wel vaak uitgeweest. Vooral in die ene tent, extase ofzo.De 013 is ook tof.
Maar Breda heeft voor zijn grootte weinig leuke clubs.
Haha ik denk het niet hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 19:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik was nog op tijd met mijn edit.
Pics?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:34 schreef automatic_ het volgende:
Het parkeren bij het station is daar wel tof
Ow jammer ik hoopte op een massa-blikschadequote:
Haha, nee... Daar heb ik geen foto's vanquote:Op zondag 17 januari 2010 19:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ow jammer ik hoopte op een massa-blikschade
Ooo het is dus wel gebeurd?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee... Daar heb ik geen foto's van
Ik heb mijn auto vorig jaar in elkaar gereden (heb ik wel foto van) op de snelwegquote:Op zondag 17 januari 2010 19:37 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ooo het is dus wel gebeurd?
Staat het op BNdeStem.nl?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn auto vorig jaar in elkaar gereden (heb ik wel foto van) op de snelweg
Jawel, anders had FOK! erbij gezet dat mijn post geëdit was.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:31 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Haha ik denk het niet hoorAnders had ik het wel gezien
Btw ze hebben wel meer beste dingen in Essen.. Het beste station bijvoorbeeld
Nee, haha. In een oud Tilburg Topic en in een peugeot topic..quote:Op zondag 17 januari 2010 19:40 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Staat het op BNdeStem.nl?
Dan heb je misschien wel heel veel 'geluk' gehad.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn auto vorig jaar in elkaar gereden (heb ik wel foto van) op de snelweg
Nee joh... Haha. Zo erg was het ook niet (ja, wel veel schade)...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dan heb je misschien wel heel veel 'geluk' gehad.
Nja, je rijdt geen 50 km/u op een snelweg.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh... Haha. Zo erg was het ook niet (ja, wel veel schade)...
Ik was aan het optrekken (file) en reed achter op iemandquote:Op zondag 17 januari 2010 19:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nja, je rijdt geen 50 km/u op een snelweg.Botsing met andere auto's?
3400 toeren?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik was aan het optrekken (file) en reed achter op iemandHij had geen schade en ik rond de 3400... Lang leven de verzekering!
Hahaquote:Op zondag 17 januari 2010 19:49 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Yes! Ik heb net dat super irritante Scheldwoorden-lepel-topic op slot gedaanEindelijk is mijn Actieve Topics pagina verlost!
Schade inderdaad haha. Ach... Een eigen auto heeft wel watquote:Op zondag 17 januari 2010 19:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
3400 toeren?![]()
Ik heb gelukkig lease, dus dat is ook weinig gedoe. Mijn vervangende auto was alleen een Renault Modus.
Roosendaal is nu een Belgisch station geworden hequote:Op zondag 17 januari 2010 19:51 schreef Ireyon het volgende:
en ¤5,- voor een retourtje Antwerpen ook.
Ja, ik wil ook een eigen auto ondanks dat ik mijn huidige auto ook privé kan gebruiken.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schade inderdaad haha. Ach... Een eigen auto heeft wel wat
Dat is waar ja!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Roosendaal is nu een Belgisch station geworden he
Nu Bergen op Zoom nogquote:
Haha,quote:Op zondag 17 januari 2010 19:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook een eigen auto ondanks dat ik mijn huidige auto ook privé kan gebruiken.
[ afbeelding ]
Ik wil zo'n oude Laguna.
He?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Roosendaal is nu een Belgisch station geworden he
Dat je vanaf Roosendaal tegen Belgische tarieven door België kan reizen.. En de treinen vanaf Antwerpen/Gent stoppen in Roosendaal i.p.v. Essen..quote:
Donkergroen.quote:
Sinds wanneer is dat?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:55 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dat je vanaf Roosendaal tegen Belgische tarieven door België kan reizen.. En de treinen vanaf Antwerpen/Gent stoppen in Roosendaal i.p.v. Essen..![]()
Dat is nu nog niet hoor.. duurt nog wel een jaartje..quote:Op zondag 17 januari 2010 19:55 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dat je vanaf Roosendaal tegen Belgische tarieven door België kan reizen.. En de treinen vanaf Antwerpen/Gent stoppen in Roosendaal i.p.v. Essen..![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
http://www.bndestem.nl/re(...)Belgisch-station.ece
Zo "quote:
Ja, maar met een StudentenOV is vanuit Roosendaal nu Essen - Antwerpen heel goedkoop, maar straks is dat dus Roosendaal - Antwerpen en ik betwijfel of een langer traject goedkoper isquote:Op zondag 17 januari 2010 20:00 schreef automatic_ het volgende:
België is als student toch goedkoop om te reizen...?
- Nieuwe Markt, Roosendaalquote:Op zondag 17 januari 2010 20:42 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb de header weer wat gevuld.. kudo's voor degene die elk gebouw/centrum/weiland weet te raden. 't Zijn er 20 iig..
Dat waren ook mijn suggesties. Alleen de heide is volgens mij de Kalmthoutse Heide.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
- Nieuwe Markt, Roosendaal
- St. Agatha & Barbarakathedraal, Oudenbosch
- Station Roosendaal
- Franse Tuin, Markiezenhof Bergen op Zoom
- Winkelstraat in Roosendaal
- Heide in Rupchen
- Gevangepoort, Bergen op Zoom
- Polder bij Moerdijk
- Kasteel De Wouwse Plantage
- Vincent van Gogh
- Shell Moerdijk
- Café Het Hooihuis, Roosendaal
- Zicht op Steenbergen
- Het Markiezenhof, Bergen op Zoom
- De Peperbus, Bergen op Zoom
- De Brabantse Wal bij Landgoed Mattemburgh
- Zuivelstraat, Bergen op Zoom
- Station Roosendaal vooraanzicht
- De spoorwegovergang bij Heerle
Da's toch geen West-Brabantquote:Op zondag 17 januari 2010 21:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat waren ook mijn suggesties. Alleen de heide is volgens mij de Kalmthoutse Heide.
Het is voor de helft Nederland.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Da's toch geen West-BrabantOf bedoel je het Huijbergse gedeelte?
Het Nederlandse gedeelte heet eigenlijk Landgoed De Groote Meerquote:
Moretushof PUTTEquote:Op zondag 17 januari 2010 21:47 schreef teknomist het volgende:
Oh, kudo's voor de degene die dit raadt:
[ afbeelding ]
Ja zeejtiequote:Op zondag 17 januari 2010 17:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Heb het er weer boven gezet..Ander punt; 'k ben het wel met Ryan eens dat Drimmelen er echt niet bij hoort.. 't Ligt toch wel erg ver weg en aan foto's te zien is internet er nog niet uitgevonden, laat staan dat er hier leden zitten
[..]
'k Heb bij jou op de basisschool gezeten
Kasteel Ravenshof toch?quote:
Nee. En daarbij staat dat kasteel toch in Stabroeks Putte?quote:
http://images.google.com/images?hl=nl&rlz=1C1GGLS_nlNL291NL335&resnum=0&q=kasteel+ravenhof&um=1&ie=UTF-8&ei=n3hTS76iKoe14Qbr0NiWCQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CBwQsAQwAwquote:Op zondag 17 januari 2010 21:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nee. En daarbij staat dat kasteel toch in Stabroeks Putte?
Duidelijk.quote:Het Kasteelpark bestaat uit kasteel Ravenhof, theehuis De Gloriëtte, het centrale parkgebied, de landschapstuin en het Moretusbos. U het gebied aan het einde van de Canadalaan in Putte. Deze straat vormt de grens tussen Nederland en België.
http://images.google.com/images?hl=nl&rlz=1C1GGLS_nlNL291NL335&um=1&sa=1&q=moretushof&btnG=Zoeken&aq=f&oq=&start=0quote:
Lijkt wel op het park in Wuustwezelquote:
Nee, veel dichter bij huis.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:55 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Lijkt wel op het park in Wuustwezel
Impressive.. most impressive. Nu nog 3quote:Op zondag 17 januari 2010 21:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
- Nieuwe Oude Markt, Roosendaal
- St. Agatha & Barbarakathedraal, Oudenbosch
- Station Roosendaal
- Franse Tuin, Markiezenhof Bergen op Zoom
- Winkelstraat in Roosendaal
- Heide in Rupchen
- Gevangepoort, Bergen op Zoom
- Polder bij Moerdijk
- Kasteel De Wouwse Plantage
- Vincent van Gogh
- Shell Moerdijk
- Café Het Hooihuis, Roosendaal
- Zicht op Steenbergen
- Het Markiezenhof, Bergen op Zoom
- De Peperbus, Bergen op Zoom
- De Brabantse Wal bij Landgoed Mattemburgh
- ZuivelstraatWouwsestraat, Bergen op Zoom
- Station Roosendaal vooraanzicht
- De spoorwegovergang bij Heerle
Anton van Duinkerkenpark?quote:
Polder is de Kloek?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Impressive.. most impressive. Nu nog 3
Zijn die verder geposte foto's ook West-Brabant? Dan zet ik die erbij als niemand 't erg vindt
Ik heb zelf nog een heleboel bannergeschikte foto's uit de regio. Ik heb geprobeerd ze in die banner te zetten maar ik heb nog nooit van een psd-bestand gehoord laat staan dat ik ermee kan werkenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:57 schreef Ireyon het volgende:
Zijn die verder geposte foto's ook West-Brabant? Dan zet ik die erbij als niemand 't erg vindt
Dinteloord misschien?quote:
Ik zit te denken aan een sfeerbeeld van Willemstadquote:Op zondag 17 januari 2010 22:04 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit de polderfoto is, dan is het juiste antwoord de Kelsdonk bij Etten
De Heidetuin bij Lievensberg.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Anton van Duinkerkenpark?
Stomme Chewquote:
Nieuw-Vossemeerquote:Op zondag 17 januari 2010 22:09 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Wie deze (als eerste) raadt krijgt van mij een drankje op de meet.
Hmpfquote:Op zondag 17 januari 2010 00:10 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het enige echte West-Brabant-topic!
Dit topic is bedoeld als vervanging voor de topics Bergen op Zoom, Halsteren en Roosendaal.
Er is nogal naar jou gevraagd de laatste dagen. Aangename kennismakingquote:
Ja.quote:
Sprundel?quote:
Beste Ryan,quote:Op zondag 17 januari 2010 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, komt-ie dan: tegen die tijd ben je 37 en weet je wat zo'n knaap denkt bij iemand van 37? Huh, kunnen mensen echt zo oud worden?????
Ze vinden dit soort gehakketak tussen twee oude mensen sws niet echt kansrijk, volgens mij.
Heerle. Sprundel is dit:quote:
Die heb ik alquote:Op zondag 17 januari 2010 22:32 schreef Chinless het volgende:
Wel beetje jammer dat jullie dit doen terwijl ik in de auto zit! Hoe scoor ik dat gratis drankje nou?
Deze post schreeuwt om foto's natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 22:31 schreef Loedertje het volgende:
Even een quote uit de vorige thread.
[..]
Beste Ryan,
Uit zeer recente ervaringen kan ik je vertellen dat *de jongelui* tegenwoordig gewoon het volgende denken en hardop uitspreken.MILF !!!
Als je deze camping/kinderboerderij raadt:quote:Op zondag 17 januari 2010 22:32 schreef Chinless het volgende:
Wel beetje jammer dat jullie dit doen terwijl ik in de auto zit! Hoe scoor ik dat gratis drankje nou?
De Drenk?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je de camping/kinderboerderij raadt:
[ afbeelding ]
Deze moet toch wel iets moeilijker zijn.
Zo is het niet leuk meer.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je deze camping/kinderboerderij raadt:
[ afbeelding ]
Deze moet toch wel iets moeilijker zijn.
Ryan3 moet het wel kunnen raden, een foto uit de tijd dat hij jong was.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:42 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is Bergen op Zoom, maar welke straat?
(Hier heb ik vroeger gewoond.)
Dat zal ik niet gaan winnen aangezien ik geen flauw idee heb welke straat het isquote:Op zondag 17 januari 2010 22:47 schreef teknomist het volgende:
Degene die het raadt krijgt een drankje van chewbacca_maatschappij .
In welk opzicht? Nationale dovendag? Demonstratie van de NVU?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:41 schreef Loedertje het volgende:
Waarom waren er vandaag zoveel mensen op de been in Bergen op Zoom Centrum
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
In welk opzicht? Nationale dovendag? Demonstratie van de NVU?
Daarom vraag je het ook natuurlijk.
Nee.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hier kan het iig niet voor zijn.
[ afbeelding ]
Neuzenbal is pas de 23e.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Dit lijkt me ook stug.
Ja over precies een week lig ik nu uitgedroogd en stinkend naar bier en sigaretten in mijn bed te vegeteren.quote:
Uitgedroogdquote:Op zondag 17 januari 2010 22:57 schreef teknomist het volgende:
Ja over precies een week lig ik nu uitgedroogd en stinkend naar bier en sigaretten in mijn bed te vegeteren.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:00 schreef Chinless het volgende:
Nou om jullie gerust te stellen. En dit mag je vast leggen in de OP.
Iedereen die komt krijgt van mij wel een gratis drankje
Uitdroging van de alcohol, de reden waarom je een kater krijgt zeg maar.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Uitgedroogd
Ben jij ook weleens wakker geworden met je zakdoek om je nek en je hele huis vol kleding die je onderweg naar je bed toch zelf had uitgetrokken?
Ja, ik snap wat je bedoelt. Maar is dat niet gewoon omdat het gewoon heel druk is?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:06 schreef Loedertje het volgende:
Waarom viert een Bergenaar eigenlijk carnaval op nog geen vierkante meter
Ik heb de 1e keer vol verbazing staan kijken, bewegen doen ze wel als ze hun arm uitsteken naar iemand die hen iets te drinken aanreikt en dansen....uhm...op oeh hukken o.i.d. en nog steeds op die ene vierkante meter. Snap je wat ik bedoel?
Volgens mij wel, sorry dat ik zo traag ben, maar ik zat vandaag weinig achter de PC.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:08 schreef Ireyon het volgende:
Chinless, 'k had m'n postcode toch al gePMd?
Telt uiteraard alleen voor vaste bezoekers van deze reeksquote:Nou om jullie gerust te stellen. En dit mag je vast leggen in de OP.
Iedereen die komt krijgt van mij wel een gratis drankje
Maakt niet uit joh, 'k was alleen bang dat m'n PMmetje niet was gearriveerdquote:Op zondag 17 januari 2010 23:18 schreef Chinless het volgende:
[..]
Volgens mij wel, sorry dat ik zo traag ben, maar ik zat vandaag weinig achter de PC.
Nu ben ik thuis en moet ik even die van iedereen weer toevoegen want afgelopen zaterdag heb ik dat op een andere PC gedaan.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je bedoelt. Maar is dat niet gewoon omdat het gewoon heel druk is?![]()
Ik had totaal géén verwachtingen en ging *blanco* mee, in het Westen heeft men idd het idee van verkleden en polonaises, ik had mij ingelezen en kwam het vitrages/gordijnen verhaal tegen en was keurig aangepast aan *de Vastenavondregels* meegegaan.quote:Maar wat had je dan verwacht, een polonaise ofzo?
Ja apart moet dat zijn. Ik weet niet beter. De horizontale uitbundigheid ontbreekt inderdaad een beetje; maar dat uit zich wel in het dweilen van kroeg naar kroeg.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]Ik ben in diverse tenten geweest, van De Mortier tot het Zijwnshoofd, de Mex en op de Grote Markt in een paar tenten, Druk of niet druk, maakt geen verschil voor de Bergenaren, gedrag is overal hetzelfde.
[..]
Ik had totaal géén verwachtingen en ging *blanco* mee, in het Westen heeft men idd het idee van verkleden en polonaises, ik had mij ingelezen en kwam het vitrages/gordijnen verhaal tegen en was keurig aangepast aan *de Vastenavondregels* meegegaan.
Alleen , als buitenstaander krijg je een cultuurshock en is het de eerste dagen vooral observeren en kom je tot de conclusie dat er niets *uitgelatens* bijzit, geen uitbundige danspartijen, niets...zo af en toe bewegen de monden van iedereen tegelijktijdig mee omdat *ze* een bekend liedje horen of ze bewegen een beetje (op die vierkante meter..) mee maar dat was het zo'n beetje..
Echt begrijpen zal ik het nooit doen maar heb ook niet de indruk dat *men* het zelf begrijpt.
Idd, dat *vieren* is niet uitbundig en daardoor ook amper te bevatten. Het is meer 1 grote soos waarbij je elkaar weer tegenkomt, wat bijkletst en hoppa naar de volgende soos gaat.quote:Bergen op Zoom heeft natuurlijk een hele aparte, excentrieke manier van carnaval vieren
In datzelfde jaar ook *open en onbevangen* naar Sensation Black geweest als niet hardcore freak. 1 Hele grote fout gemaakt, ultra hoge hakken aan en kreupel naar de trein gegaan om 7 uur 'smorgens richting BoZquote:Op zondag 17 januari 2010 23:27 schreef teknomist het volgende:
Wel goed dat je er zo open en onbevangen in bent gestapt.
Tegen die tijd even mij of iemand anders hier aanschieten. Dan komt dat wel goed.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef Chinless het volgende:
Hmm dus als k het goed begrijp gaan mensen hier wel stappen met carnaval?
Ik wil zelf ook, alleen ja... ik ken niemand
Woensdrecht Airport.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:35 schreef Chinless het volgende:
Ik was bezig een vliegreis te zoeken... kom ik opeens tegen dat Bergen op Zoom een luchthaven heeft?
[ afbeelding ]
Wie kan me vertellen waar?
Hmm das wel tof!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tegen die tijd even mij of iemand anders hier aanschieten. Dan komt dat wel goed.
Ik sla overigens bijna nooit een avond over; ik ga zelfs op vrijdag.
Is dat niet alleen militaire vliegbasis?quote:
Ja, alsof je tegelijkertijd lid bent van 50 studentenverenigingen. Zo voelt het wel ja. Heerlijk!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, dat *vieren* is niet uitbundig en daardoor ook amper te bevatten. Het is meer 1 grote soos waarbij je elkaar weer tegenkomt, wat bijkletst en hoppa naar de volgende soos gaat.
[..]
quote:In datzelfde jaar ook *open en onbevangen* naar Sensation Black geweest als niet hardcore freak. 1 Hele grote fout gemaakt, ultra hoge hakken aan en kreupel naar de trein gegaan om 7 uur 'smorgens richting BoZ
Wat mij betreft kun je met mij mee. Stuur me in de loop van de komende week effe een PM ofzo.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef Chinless het volgende:
[..]
Hmm das wel tof!
Mijn "vrienden" komen uit tilburg / ehv omdat ik daar enkele jaren gewoond heb. En nu moet ik zaterdag werken bij een winkel dus daar stappen is geen optie, maar hier wel.
De directie van Philip Morris landt er ook wel eens met een privéjet vanuit Zwitserland.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef Chinless het volgende:
[..]
Is dat niet alleen militaire vliegbasis?
Welterusten ook.quote:
quote:
Kijk goed naar de foto in deze post en zorg dat je knoop aan de voorkant zit als je meegaat dweilenquote:
Meetingsquote:Op zondag 17 januari 2010 23:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Welterusten ook..
Zie dat Loeders heeft gepost..
Ga je naar de meet of blijf je liever anoniem?
Is goed hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 23:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat mij betreft kun je met mij mee. Stuur me in de loop van de komende week effe een PM ofzo.
Nou dit was een vlucht naar dubai, dus toch apart.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
De directie van Philip Morris landt er ook wel eens met een privéjet vanuit Zwitserland.
Maar geen toeristenvervoer volgens mij nee...
Trustequote:
Twijfel ook nog hoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Meetings![]()
Denk niet dat ik ooit naar een internetmeeting ga
Ehhhhh....ik ben een geboren en getogen Bergenaar dus ik weet dat allemaal welquote:Op zondag 17 januari 2010 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bergen is wel vrij dominant aanwezig in de West-Brabant reeks
Slaap lekker.
[..]
Kijk goed naar de foto in deze post en zorg dat je knoop aan de voorkant zit als je meegaat dweilen
19 jaarquote:Op maandag 18 januari 2010 00:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Twijfel ook nog hoor.
Het lijkt me niet zo geinig om tussen de 19 jarige kinderen me ontzettend oud te voelen..
Als ik ga is het om Charly.
Mijn beste vriend is 19quote:Op maandag 18 januari 2010 00:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Twijfel ook nog hoor.
Het lijkt me niet zo geinig om tussen de 19 jarige kinderen me ontzettend oud te voelen..
Als ik ga is het om Charly.
Oeps, sorryquote:Op maandag 18 januari 2010 00:01 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ehhhhh....ik ben een geboren en getogen Bergenaar dus ik weet dat allemaal wel. Alleen door prive omstandigheden heb ik alleen nog mijn zus die hier woont, zij heeft 2 kinderen dus daar kan ik niets van verwachten.
Trouwens, er is een verschil tussen je *oud voelen* en oud zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 00:01 schreef Stali het volgende:
Het lijkt me niet zo geinig om me ontzettend oud te voelen..
Charly is een echte Bergernaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef Chinless het volgende:
[..]
19 jaar. en bedankt!
Wie is Charly?
Ik ga voor automatic_
Ah, deze foto bedoel je wrs:quote:Op maandag 18 januari 2010 00:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Trouwens, er is een verschil tussen je *oud voelen* en oud zijn
Heb in een vlaag van nieuwsgierigheid ook eens op je fotoboek geklikt en als je geest net zo jong is als dat je eruit ziet dan valt het reuze mee en kun je best mee met de MILF-race..
Je zal je opa dan wel thuis moeten laten
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Ah, deze foto bedoel je wrs:
[ afbeelding ]
Gniffel. Ja, meerdere zelfs.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je had ooit een foto in je FOBO staan TUT.
Goeiemorgen!quote:
Loedertje mag ik jou in de userlist zetten?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je had ooit een foto in je FOBO staan TUT.
Dan zou ik hier niet zijnquote:
Haha, er zijn mensen die dat wel doenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:02 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dan zou ik hier niet zijn
Ja ik weet hetquote:Op maandag 18 januari 2010 09:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, er zijn mensen die dat wel doen
Haha, inderdaad. Ach... Wij krijgen het wel volquote:Op maandag 18 januari 2010 09:19 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja ik weet hetDaarom is het hier ook zo rustig misschien?
Nog 8 postsquote:Op maandag 18 januari 2010 09:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Ach... Wij krijgen het wel vol
Eitje!quote:
Hehe dat zal ik eens onthullen..quote:Op maandag 18 januari 2010 09:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eitje!
Trouwens het zal je al vaak gevraagd zijn; hoe kom je in godsnaam op deze nickname?
Jaja... Apartquote:Op maandag 18 januari 2010 09:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hehe dat zal ik eens onthullen..
Ik las dus op wikipedia dat Chewbacca's leven op Chewbacca Island, een soort ''maatschappij'' van Chewbacca's, vandaarWist ik veel dat ik de langste username van FOK! invoerde
Hoe lang mag een username eigenlijk zijn?quote:
Ik heb geen ideequote:Op maandag 18 januari 2010 09:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoe lang mag een username eigenlijk zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |