Kasteel Ravenshof toch?quote:
Nee. En daarbij staat dat kasteel toch in Stabroeks Putte?quote:
http://images.google.com/images?hl=nl&rlz=1C1GGLS_nlNL291NL335&resnum=0&q=kasteel+ravenhof&um=1&ie=UTF-8&ei=n3hTS76iKoe14Qbr0NiWCQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CBwQsAQwAwquote:Op zondag 17 januari 2010 21:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nee. En daarbij staat dat kasteel toch in Stabroeks Putte?
Duidelijk.quote:Het Kasteelpark bestaat uit kasteel Ravenhof, theehuis De Gloriëtte, het centrale parkgebied, de landschapstuin en het Moretusbos. U het gebied aan het einde van de Canadalaan in Putte. Deze straat vormt de grens tussen Nederland en België.
http://images.google.com/images?hl=nl&rlz=1C1GGLS_nlNL291NL335&um=1&sa=1&q=moretushof&btnG=Zoeken&aq=f&oq=&start=0quote:
Lijkt wel op het park in Wuustwezelquote:
Nee, veel dichter bij huis.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:55 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Lijkt wel op het park in Wuustwezel
Impressive.. most impressive. Nu nog 3quote:Op zondag 17 januari 2010 21:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
- Nieuwe Oude Markt, Roosendaal
- St. Agatha & Barbarakathedraal, Oudenbosch
- Station Roosendaal
- Franse Tuin, Markiezenhof Bergen op Zoom
- Winkelstraat in Roosendaal
- Heide in Rupchen
- Gevangepoort, Bergen op Zoom
- Polder bij Moerdijk
- Kasteel De Wouwse Plantage
- Vincent van Gogh
- Shell Moerdijk
- Café Het Hooihuis, Roosendaal
- Zicht op Steenbergen
- Het Markiezenhof, Bergen op Zoom
- De Peperbus, Bergen op Zoom
- De Brabantse Wal bij Landgoed Mattemburgh
- ZuivelstraatWouwsestraat, Bergen op Zoom
- Station Roosendaal vooraanzicht
- De spoorwegovergang bij Heerle
Anton van Duinkerkenpark?quote:
Polder is de Kloek?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Impressive.. most impressive. Nu nog 3
Zijn die verder geposte foto's ook West-Brabant? Dan zet ik die erbij als niemand 't erg vindt
Ik heb zelf nog een heleboel bannergeschikte foto's uit de regio. Ik heb geprobeerd ze in die banner te zetten maar ik heb nog nooit van een psd-bestand gehoord laat staan dat ik ermee kan werkenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:57 schreef Ireyon het volgende:
Zijn die verder geposte foto's ook West-Brabant? Dan zet ik die erbij als niemand 't erg vindt
Dinteloord misschien?quote:
Ik zit te denken aan een sfeerbeeld van Willemstadquote:Op zondag 17 januari 2010 22:04 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit de polderfoto is, dan is het juiste antwoord de Kelsdonk bij Etten
De Heidetuin bij Lievensberg.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Anton van Duinkerkenpark?
Stomme Chewquote:
Nieuw-Vossemeerquote:Op zondag 17 januari 2010 22:09 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Wie deze (als eerste) raadt krijgt van mij een drankje op de meet.
Hmpfquote:Op zondag 17 januari 2010 00:10 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het enige echte West-Brabant-topic!
Dit topic is bedoeld als vervanging voor de topics Bergen op Zoom, Halsteren en Roosendaal.
Er is nogal naar jou gevraagd de laatste dagen. Aangename kennismakingquote:
Ja.quote:
Sprundel?quote:
Beste Ryan,quote:Op zondag 17 januari 2010 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, komt-ie dan: tegen die tijd ben je 37 en weet je wat zo'n knaap denkt bij iemand van 37? Huh, kunnen mensen echt zo oud worden?????
Ze vinden dit soort gehakketak tussen twee oude mensen sws niet echt kansrijk, volgens mij.
Heerle. Sprundel is dit:quote:
Die heb ik alquote:Op zondag 17 januari 2010 22:32 schreef Chinless het volgende:
Wel beetje jammer dat jullie dit doen terwijl ik in de auto zit! Hoe scoor ik dat gratis drankje nou?
Deze post schreeuwt om foto's natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 22:31 schreef Loedertje het volgende:
Even een quote uit de vorige thread.
[..]
Beste Ryan,
Uit zeer recente ervaringen kan ik je vertellen dat *de jongelui* tegenwoordig gewoon het volgende denken en hardop uitspreken.MILF !!!
Als je deze camping/kinderboerderij raadt:quote:Op zondag 17 januari 2010 22:32 schreef Chinless het volgende:
Wel beetje jammer dat jullie dit doen terwijl ik in de auto zit! Hoe scoor ik dat gratis drankje nou?
De Drenk?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je de camping/kinderboerderij raadt:
[ afbeelding ]
Deze moet toch wel iets moeilijker zijn.
Zo is het niet leuk meer.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je deze camping/kinderboerderij raadt:
[ afbeelding ]
Deze moet toch wel iets moeilijker zijn.
Ryan3 moet het wel kunnen raden, een foto uit de tijd dat hij jong was.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:42 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is Bergen op Zoom, maar welke straat?
(Hier heb ik vroeger gewoond.)
Dat zal ik niet gaan winnen aangezien ik geen flauw idee heb welke straat het isquote:Op zondag 17 januari 2010 22:47 schreef teknomist het volgende:
Degene die het raadt krijgt een drankje van chewbacca_maatschappij .
In welk opzicht? Nationale dovendag? Demonstratie van de NVU?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:41 schreef Loedertje het volgende:
Waarom waren er vandaag zoveel mensen op de been in Bergen op Zoom Centrum
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
In welk opzicht? Nationale dovendag? Demonstratie van de NVU?
Daarom vraag je het ook natuurlijk.
Nee.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hier kan het iig niet voor zijn.
[ afbeelding ]
Neuzenbal is pas de 23e.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Dit lijkt me ook stug.
Ja over precies een week lig ik nu uitgedroogd en stinkend naar bier en sigaretten in mijn bed te vegeteren.quote:
Uitgedroogdquote:Op zondag 17 januari 2010 22:57 schreef teknomist het volgende:
Ja over precies een week lig ik nu uitgedroogd en stinkend naar bier en sigaretten in mijn bed te vegeteren.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:00 schreef Chinless het volgende:
Nou om jullie gerust te stellen. En dit mag je vast leggen in de OP.
Iedereen die komt krijgt van mij wel een gratis drankje
Uitdroging van de alcohol, de reden waarom je een kater krijgt zeg maar.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Uitgedroogd
Ben jij ook weleens wakker geworden met je zakdoek om je nek en je hele huis vol kleding die je onderweg naar je bed toch zelf had uitgetrokken?
Ja, ik snap wat je bedoelt. Maar is dat niet gewoon omdat het gewoon heel druk is?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:06 schreef Loedertje het volgende:
Waarom viert een Bergenaar eigenlijk carnaval op nog geen vierkante meter
Ik heb de 1e keer vol verbazing staan kijken, bewegen doen ze wel als ze hun arm uitsteken naar iemand die hen iets te drinken aanreikt en dansen....uhm...op oeh hukken o.i.d. en nog steeds op die ene vierkante meter. Snap je wat ik bedoel?
Volgens mij wel, sorry dat ik zo traag ben, maar ik zat vandaag weinig achter de PC.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:08 schreef Ireyon het volgende:
Chinless, 'k had m'n postcode toch al gePMd?
Telt uiteraard alleen voor vaste bezoekers van deze reeksquote:Nou om jullie gerust te stellen. En dit mag je vast leggen in de OP.
Iedereen die komt krijgt van mij wel een gratis drankje
Maakt niet uit joh, 'k was alleen bang dat m'n PMmetje niet was gearriveerdquote:Op zondag 17 januari 2010 23:18 schreef Chinless het volgende:
[..]
Volgens mij wel, sorry dat ik zo traag ben, maar ik zat vandaag weinig achter de PC.
Nu ben ik thuis en moet ik even die van iedereen weer toevoegen want afgelopen zaterdag heb ik dat op een andere PC gedaan.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je bedoelt. Maar is dat niet gewoon omdat het gewoon heel druk is?![]()
Ik had totaal géén verwachtingen en ging *blanco* mee, in het Westen heeft men idd het idee van verkleden en polonaises, ik had mij ingelezen en kwam het vitrages/gordijnen verhaal tegen en was keurig aangepast aan *de Vastenavondregels* meegegaan.quote:Maar wat had je dan verwacht, een polonaise ofzo?
Ja apart moet dat zijn. Ik weet niet beter. De horizontale uitbundigheid ontbreekt inderdaad een beetje; maar dat uit zich wel in het dweilen van kroeg naar kroeg.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]Ik ben in diverse tenten geweest, van De Mortier tot het Zijwnshoofd, de Mex en op de Grote Markt in een paar tenten, Druk of niet druk, maakt geen verschil voor de Bergenaren, gedrag is overal hetzelfde.
[..]
Ik had totaal géén verwachtingen en ging *blanco* mee, in het Westen heeft men idd het idee van verkleden en polonaises, ik had mij ingelezen en kwam het vitrages/gordijnen verhaal tegen en was keurig aangepast aan *de Vastenavondregels* meegegaan.
Alleen , als buitenstaander krijg je een cultuurshock en is het de eerste dagen vooral observeren en kom je tot de conclusie dat er niets *uitgelatens* bijzit, geen uitbundige danspartijen, niets...zo af en toe bewegen de monden van iedereen tegelijktijdig mee omdat *ze* een bekend liedje horen of ze bewegen een beetje (op die vierkante meter..) mee maar dat was het zo'n beetje..
Echt begrijpen zal ik het nooit doen maar heb ook niet de indruk dat *men* het zelf begrijpt.
Idd, dat *vieren* is niet uitbundig en daardoor ook amper te bevatten. Het is meer 1 grote soos waarbij je elkaar weer tegenkomt, wat bijkletst en hoppa naar de volgende soos gaat.quote:Bergen op Zoom heeft natuurlijk een hele aparte, excentrieke manier van carnaval vieren
In datzelfde jaar ook *open en onbevangen* naar Sensation Black geweest als niet hardcore freak. 1 Hele grote fout gemaakt, ultra hoge hakken aan en kreupel naar de trein gegaan om 7 uur 'smorgens richting BoZquote:Op zondag 17 januari 2010 23:27 schreef teknomist het volgende:
Wel goed dat je er zo open en onbevangen in bent gestapt.
Tegen die tijd even mij of iemand anders hier aanschieten. Dan komt dat wel goed.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef Chinless het volgende:
Hmm dus als k het goed begrijp gaan mensen hier wel stappen met carnaval?
Ik wil zelf ook, alleen ja... ik ken niemand
Woensdrecht Airport.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:35 schreef Chinless het volgende:
Ik was bezig een vliegreis te zoeken... kom ik opeens tegen dat Bergen op Zoom een luchthaven heeft?
[ afbeelding ]
Wie kan me vertellen waar?
Hmm das wel tof!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tegen die tijd even mij of iemand anders hier aanschieten. Dan komt dat wel goed.
Ik sla overigens bijna nooit een avond over; ik ga zelfs op vrijdag.
Is dat niet alleen militaire vliegbasis?quote:
Ja, alsof je tegelijkertijd lid bent van 50 studentenverenigingen. Zo voelt het wel ja. Heerlijk!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, dat *vieren* is niet uitbundig en daardoor ook amper te bevatten. Het is meer 1 grote soos waarbij je elkaar weer tegenkomt, wat bijkletst en hoppa naar de volgende soos gaat.
[..]
quote:In datzelfde jaar ook *open en onbevangen* naar Sensation Black geweest als niet hardcore freak. 1 Hele grote fout gemaakt, ultra hoge hakken aan en kreupel naar de trein gegaan om 7 uur 'smorgens richting BoZ
Wat mij betreft kun je met mij mee. Stuur me in de loop van de komende week effe een PM ofzo.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef Chinless het volgende:
[..]
Hmm das wel tof!
Mijn "vrienden" komen uit tilburg / ehv omdat ik daar enkele jaren gewoond heb. En nu moet ik zaterdag werken bij een winkel dus daar stappen is geen optie, maar hier wel.
De directie van Philip Morris landt er ook wel eens met een privéjet vanuit Zwitserland.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef Chinless het volgende:
[..]
Is dat niet alleen militaire vliegbasis?
Welterusten ook.quote:
quote:
Kijk goed naar de foto in deze post en zorg dat je knoop aan de voorkant zit als je meegaat dweilenquote:
Meetingsquote:Op zondag 17 januari 2010 23:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Welterusten ook..
Zie dat Loeders heeft gepost..
Ga je naar de meet of blijf je liever anoniem?
Is goed hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 23:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat mij betreft kun je met mij mee. Stuur me in de loop van de komende week effe een PM ofzo.
Nou dit was een vlucht naar dubai, dus toch apart.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
De directie van Philip Morris landt er ook wel eens met een privéjet vanuit Zwitserland.
Maar geen toeristenvervoer volgens mij nee...
Trustequote:
Twijfel ook nog hoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Meetings![]()
Denk niet dat ik ooit naar een internetmeeting ga
Ehhhhh....ik ben een geboren en getogen Bergenaar dus ik weet dat allemaal welquote:Op zondag 17 januari 2010 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bergen is wel vrij dominant aanwezig in de West-Brabant reeks
Slaap lekker.
[..]
Kijk goed naar de foto in deze post en zorg dat je knoop aan de voorkant zit als je meegaat dweilen
19 jaarquote:Op maandag 18 januari 2010 00:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Twijfel ook nog hoor.
Het lijkt me niet zo geinig om tussen de 19 jarige kinderen me ontzettend oud te voelen..
Als ik ga is het om Charly.
Mijn beste vriend is 19quote:Op maandag 18 januari 2010 00:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Twijfel ook nog hoor.
Het lijkt me niet zo geinig om tussen de 19 jarige kinderen me ontzettend oud te voelen..
Als ik ga is het om Charly.
Oeps, sorryquote:Op maandag 18 januari 2010 00:01 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ehhhhh....ik ben een geboren en getogen Bergenaar dus ik weet dat allemaal wel. Alleen door prive omstandigheden heb ik alleen nog mijn zus die hier woont, zij heeft 2 kinderen dus daar kan ik niets van verwachten.
Trouwens, er is een verschil tussen je *oud voelen* en oud zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 00:01 schreef Stali het volgende:
Het lijkt me niet zo geinig om me ontzettend oud te voelen..
Charly is een echte Bergernaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef Chinless het volgende:
[..]
19 jaar. en bedankt!
Wie is Charly?
Ik ga voor automatic_
Ah, deze foto bedoel je wrs:quote:Op maandag 18 januari 2010 00:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Trouwens, er is een verschil tussen je *oud voelen* en oud zijn
Heb in een vlaag van nieuwsgierigheid ook eens op je fotoboek geklikt en als je geest net zo jong is als dat je eruit ziet dan valt het reuze mee en kun je best mee met de MILF-race..
Je zal je opa dan wel thuis moeten laten
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Ah, deze foto bedoel je wrs:
[ afbeelding ]
Gniffel. Ja, meerdere zelfs.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je had ooit een foto in je FOBO staan TUT.
Goeiemorgen!quote:
Loedertje mag ik jou in de userlist zetten?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je had ooit een foto in je FOBO staan TUT.
Dan zou ik hier niet zijnquote:
Haha, er zijn mensen die dat wel doenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:02 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dan zou ik hier niet zijn
Ja ik weet hetquote:Op maandag 18 januari 2010 09:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, er zijn mensen die dat wel doen
Haha, inderdaad. Ach... Wij krijgen het wel volquote:Op maandag 18 januari 2010 09:19 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja ik weet hetDaarom is het hier ook zo rustig misschien?
Nog 8 postsquote:Op maandag 18 januari 2010 09:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Ach... Wij krijgen het wel vol
Eitje!quote:
Hehe dat zal ik eens onthullen..quote:Op maandag 18 januari 2010 09:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eitje!
Trouwens het zal je al vaak gevraagd zijn; hoe kom je in godsnaam op deze nickname?
Jaja... Apartquote:Op maandag 18 januari 2010 09:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hehe dat zal ik eens onthullen..
Ik las dus op wikipedia dat Chewbacca's leven op Chewbacca Island, een soort ''maatschappij'' van Chewbacca's, vandaarWist ik veel dat ik de langste username van FOK! invoerde
Hoe lang mag een username eigenlijk zijn?quote:
Ik heb geen ideequote:Op maandag 18 januari 2010 09:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoe lang mag een username eigenlijk zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |