Ehhhhh....ik ben een geboren en getogen Bergenaar dus ik weet dat allemaal welquote:Op zondag 17 januari 2010 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bergen is wel vrij dominant aanwezig in de West-Brabant reeks
Slaap lekker.
[..]
Kijk goed naar de foto in deze post en zorg dat je knoop aan de voorkant zit als je meegaat dweilen
19 jaarquote:Op maandag 18 januari 2010 00:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Twijfel ook nog hoor.
Het lijkt me niet zo geinig om tussen de 19 jarige kinderen me ontzettend oud te voelen..
Als ik ga is het om Charly.
Mijn beste vriend is 19quote:Op maandag 18 januari 2010 00:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Twijfel ook nog hoor.
Het lijkt me niet zo geinig om tussen de 19 jarige kinderen me ontzettend oud te voelen..
Als ik ga is het om Charly.
Oeps, sorryquote:Op maandag 18 januari 2010 00:01 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ehhhhh....ik ben een geboren en getogen Bergenaar dus ik weet dat allemaal wel. Alleen door prive omstandigheden heb ik alleen nog mijn zus die hier woont, zij heeft 2 kinderen dus daar kan ik niets van verwachten.
Trouwens, er is een verschil tussen je *oud voelen* en oud zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 00:01 schreef Stali het volgende:
Het lijkt me niet zo geinig om me ontzettend oud te voelen..
Charly is een echte Bergernaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef Chinless het volgende:
[..]
19 jaar. en bedankt!
Wie is Charly?
Ik ga voor automatic_
Ah, deze foto bedoel je wrs:quote:Op maandag 18 januari 2010 00:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Trouwens, er is een verschil tussen je *oud voelen* en oud zijn
Heb in een vlaag van nieuwsgierigheid ook eens op je fotoboek geklikt en als je geest net zo jong is als dat je eruit ziet dan valt het reuze mee en kun je best mee met de MILF-race..
Je zal je opa dan wel thuis moeten laten
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Ah, deze foto bedoel je wrs:
[ afbeelding ]
Gniffel. Ja, meerdere zelfs.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je had ooit een foto in je FOBO staan TUT.
Goeiemorgen!quote:
Loedertje mag ik jou in de userlist zetten?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je had ooit een foto in je FOBO staan TUT.
Dan zou ik hier niet zijnquote:
Haha, er zijn mensen die dat wel doenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:02 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dan zou ik hier niet zijn
Ja ik weet hetquote:Op maandag 18 januari 2010 09:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, er zijn mensen die dat wel doen
Haha, inderdaad. Ach... Wij krijgen het wel volquote:Op maandag 18 januari 2010 09:19 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja ik weet hetDaarom is het hier ook zo rustig misschien?
Nog 8 postsquote:Op maandag 18 januari 2010 09:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Ach... Wij krijgen het wel vol
Eitje!quote:
Hehe dat zal ik eens onthullen..quote:Op maandag 18 januari 2010 09:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eitje!
Trouwens het zal je al vaak gevraagd zijn; hoe kom je in godsnaam op deze nickname?
Jaja... Apartquote:Op maandag 18 januari 2010 09:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hehe dat zal ik eens onthullen..
Ik las dus op wikipedia dat Chewbacca's leven op Chewbacca Island, een soort ''maatschappij'' van Chewbacca's, vandaarWist ik veel dat ik de langste username van FOK! invoerde
Hoe lang mag een username eigenlijk zijn?quote:
Ik heb geen ideequote:Op maandag 18 januari 2010 09:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoe lang mag een username eigenlijk zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |