Sprundel?quote:
Beste Ryan,quote:Op zondag 17 januari 2010 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, komt-ie dan: tegen die tijd ben je 37 en weet je wat zo'n knaap denkt bij iemand van 37? Huh, kunnen mensen echt zo oud worden?????
Ze vinden dit soort gehakketak tussen twee oude mensen sws niet echt kansrijk, volgens mij.
Heerle. Sprundel is dit:quote:
Die heb ik alquote:Op zondag 17 januari 2010 22:32 schreef Chinless het volgende:
Wel beetje jammer dat jullie dit doen terwijl ik in de auto zit! Hoe scoor ik dat gratis drankje nou?
Deze post schreeuwt om foto's natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 22:31 schreef Loedertje het volgende:
Even een quote uit de vorige thread.
[..]
Beste Ryan,
Uit zeer recente ervaringen kan ik je vertellen dat *de jongelui* tegenwoordig gewoon het volgende denken en hardop uitspreken.MILF !!!
Als je deze camping/kinderboerderij raadt:quote:Op zondag 17 januari 2010 22:32 schreef Chinless het volgende:
Wel beetje jammer dat jullie dit doen terwijl ik in de auto zit! Hoe scoor ik dat gratis drankje nou?
De Drenk?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je de camping/kinderboerderij raadt:
[ afbeelding ]
Deze moet toch wel iets moeilijker zijn.
Zo is het niet leuk meer.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je deze camping/kinderboerderij raadt:
[ afbeelding ]
Deze moet toch wel iets moeilijker zijn.
Ryan3 moet het wel kunnen raden, een foto uit de tijd dat hij jong was.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:42 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is Bergen op Zoom, maar welke straat?
(Hier heb ik vroeger gewoond.)
Dat zal ik niet gaan winnen aangezien ik geen flauw idee heb welke straat het isquote:Op zondag 17 januari 2010 22:47 schreef teknomist het volgende:
Degene die het raadt krijgt een drankje van chewbacca_maatschappij .
In welk opzicht? Nationale dovendag? Demonstratie van de NVU?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:41 schreef Loedertje het volgende:
Waarom waren er vandaag zoveel mensen op de been in Bergen op Zoom Centrum
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
In welk opzicht? Nationale dovendag? Demonstratie van de NVU?
Daarom vraag je het ook natuurlijk.
Nee.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hier kan het iig niet voor zijn.
[ afbeelding ]
Neuzenbal is pas de 23e.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Dit lijkt me ook stug.
Ja over precies een week lig ik nu uitgedroogd en stinkend naar bier en sigaretten in mijn bed te vegeteren.quote:
Uitgedroogdquote:Op zondag 17 januari 2010 22:57 schreef teknomist het volgende:
Ja over precies een week lig ik nu uitgedroogd en stinkend naar bier en sigaretten in mijn bed te vegeteren.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:00 schreef Chinless het volgende:
Nou om jullie gerust te stellen. En dit mag je vast leggen in de OP.
Iedereen die komt krijgt van mij wel een gratis drankje
Uitdroging van de alcohol, de reden waarom je een kater krijgt zeg maar.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Uitgedroogd
Ben jij ook weleens wakker geworden met je zakdoek om je nek en je hele huis vol kleding die je onderweg naar je bed toch zelf had uitgetrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |