Nee eigenlijk veldhoven, maar als ik dat zeg ken je het waarschijnlijk toch niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
EindhoveeeHeb je al een wijk op 't oog? Woensel-West
?
Ik ook nietquote:
Maar is wel gezellig, met z'n jachthaventje en dorpskern.quote:
Ik via een proxy, om even te kijken of de poll nog werkt als je die opnieuw post.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wie heeft er op Essen gestemd
Waarom als ik vragen mag?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:18 schreef teknomist het volgende:
Ik heb seborik geattendeerd op dit topic.
Dan mag je in 3 topics posten!quote:
Dé metalmod van vroeger op FOK! en hij zat bij mij op de middelbare school. Dus hij komt uit de buurt denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:19 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Waarom als ik vragen mag?Is hij West-Brabants?
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef Chinless het volgende:
Ik heb Bergen op Zoom dicht gemaakt. Ik ga geen nieuw deeltje maken daar, mocht het wel nodig zijn dan geef ik die eer aan een ander
Hehe. Doe ik stiekem alquote:Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dan mag je in 3 topics posten!
Goed bezig!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef Chinless het volgende:
Ik heb Bergen op Zoom dicht gemaakt. Ik ga geen nieuw deeltje maken daar, mocht het wel nodig zijn dan geef ik die eer aan een ander
Ik ook. Als ik opnieuw kon stemmen had ik Essen gestemdquote:Op zondag 17 januari 2010 19:19 schreef teknomist het volgende:
Op zich vind ik Essen ook wel een leuke, goed bereikbare locatie.
Goed idee!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef Chinless het volgende:
Roosendaal is nog erger, haha. Breda heeft wel leuke café'tjes, de grote tenten vind ik ook niet zo leuk... Tilburg heeft ook wel leuke kleine dingen..quote:Op zondag 17 januari 2010 19:25 schreef teknomist het volgende:
Breda.Maar een voor een wat grotere stad vind ik het uitgaansleven tegenvallen daar. De enige club daar is de Mezz, maar die gaat altijd om 2 uur dicht.
Het beste roomijs hebben ze daar!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik ook. Als ik opnieuw kon stemmen had ik Essen gestemd![]()
Tilburg ben ik wel vaak uitgeweest. Vooral in die ene tent, extase ofzo.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Roosendaal is nog erger, haha. Breda heeft wel leuke café'tjes, de grote tenten vind ik ook niet zo leuk... Tilburg heeft ook wel leuke kleine dingen..
In dat topic?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het beste roomijs hebben ze daar!
Ik was nog op tijd met mijn edit.quote:
Ik ga binnenkort weer met een clubje naar Breda, ben benieuwd! Vorige keer in een onwijs foute tent geweest en dat was echt leuk! Haha.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tilburg ben ik wel vaak uitgeweest. Vooral in die ene tent, extase ofzo.De 013 is ook tof.
Maar Breda heeft voor zijn grootte weinig leuke clubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |