Gemeente Halderberge hèquote:Op zondag 17 januari 2010 17:39 schreef teknomist het volgende:
Ik snap overigens niet waarom Oudenbosch er niet bij staat.
Ah ok, van sommige plaatsen wist ik het bestaan helemaal niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gemeente Halderberge hèOf bedoel je als foto in de OP-header
?
Ik snap het punt. Alleen moet de banner dan wel weer aangepast worden.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ander punt; 'k ben het wel met Ryan eens dat Drimmelen er echt niet bij hoort.. 't Ligt toch wel erg ver weg en aan foto's te zien is internet er nog niet uitgevonden, laat staan dat er hier leden zitten
Heee!quote:
Net onder de Biesbosch, misschien komt Made wat bekender voor?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ah ok, van sommige plaatsen wist ik het bestaan helemaal niet.Drimmelen, nooit van gehoord...
Je bent toch Halsternaar? En je woont er nog nietquote:Op zondag 17 januari 2010 18:06 schreef Chinless het volgende:
Eigenlijk mag ik hier niet eens posten. Ondanks ik in Halsteren woon, zit ik er over te denken om te gaan verhuizen naar Eindhoven
Eindhoveeequote:Op zondag 17 januari 2010 18:06 schreef Chinless het volgende:
Eigenlijk mag ik hier niet eens posten. Ondanks ik in Halsteren woon, zit ik er over te denken om te gaan verhuizen naar Eindhoven
Sterrevende hoeren kk kachelquote:Op zondag 17 januari 2010 18:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
EindhoveeeHeb je al een wijk op 't oog? Woensel-West
?
'k Heb hem met oudjaar nog op z'n brommertje gezien, de koningquote:Op zondag 17 januari 2010 18:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Sterrevende hoeren kk kachel
Echt?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Heb hem met oudjaar nog op z'n brommertje gezien, de koning
Ik heb er een tijdje gewerkt, maar wat een kille saaie stad zeg. Als je er gaat studeren kun je beter voor Den Bosch, Breda of Tilburg kiezen om te gaan wonen.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:06 schreef Chinless het volgende:
Weet hij van de rage op FOK?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
JaKees kom je echt vaak tegen hoor, als je een beetje regelmatig in Woensel komt
Studeren in Eindhoven en wonen in Roosendaal gaat ook prima samenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje gewerkt, maar wat een kille saaie stad zeg. Als je er gaat studeren kun je beter voor Den Bosch, Breda of Tilburg kiezen om te gaan wonen.
Geen idee, 'k ga het niet vragen ookquote:Op zondag 17 januari 2010 18:23 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Weet hij van de rage op FOK?
Niet zo moeilijk om in een trieste stad te studeren als je in Roosendaal woontquote:Op zondag 17 januari 2010 18:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Studeren in Eindhoven en wonen in Roosendaal gaat ook prima samen![]()
Ik vind Eindhoven, het Technische hart van Europa, met één van de beste Universiteiten van Europa en de langste uitgaansstraat van de Benelux, niet bepaald een trieste stadquote:Op zondag 17 januari 2010 18:28 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk om in een trieste stad te studeren als je in Roosendaal woont
Je moet wel een keer overstappen in Tilburg met de trein.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Studeren in Eindhoven en wonen in Roosendaal gaat ook prima samen![]()
Eigenlijk zijn het meerdere steden he..quote:Op zondag 17 januari 2010 18:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik vind Eindhoven, het Technische hart van Europa, met één van de beste Universiteiten van Europa en de langste uitgaansstraat van de Benelux, niet bepaald een trieste stad
Van Rotterdam hebben ze nog iets unieks gemaakt (love it or hate it).quote:Op zondag 17 januari 2010 18:35 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het meerdere steden he..En ik vond het eigenlijk ook wel meevallen met de triestheid, alleen mis ik in Eindhoven het historisch besef.. Ik las pas geleden dat niet alleen het centrum is vernietigd, maar zelfs de structuur van het centrum (door ringwegen e.d.) Zo erg is het zelfs in Roosendaal niet
Rotterdam was van oudsher een grote stad.. Misschien zijn tot metropool uitgroeiende dorpjes gedoemd te falen?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Van Rotterdam hebben ze nog iets unieks gemaakt (love it or hate it).
Mwah, Rotterdam is samengegaan met dorpen als Kralingen, Charlois en Delfshaven, en is inmiddels vergroeid met Schiedam, Pernis en Vlaardingen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Rotterdam was van oudsher een grote stad.. Misschien zijn tot metropool uitgroeiende dorpjes gedoemd te falen?
Ja maar het is wél altijd al een stad geweest.. Eindhoven en Roosendaal (Den Helder, Emmen, Assen, Nieuwegein enz.) zijn ontstaan uit een dorpje.. Niet echt plaatsen waar je graag zou willen wonen wel?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mwah, Rotterdam is samengegaan met dorpen als Kralingen, Charlois en Delfshaven, en is inmiddels vergroeid met Schiedam, Pernis en Vlaardingen bijvoorbeeld.
Rotterdam heeft het geluk aan de mond van de Maas te liggen.
Ja ok, da's waar.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja maar het is wél altijd al een stad geweest.. Eindhoven en Roosendaal (Den Helder, Emmen, Assen, Nieuwegein enz.) zijn ontstaan uit een dorpje.. Niet echt plaatsen waar je graag zou willen wonen wel?
Ook een leuke; Hellevoetssluisquote:Op zondag 17 januari 2010 19:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja ok, da's waar.
Ik ben een keer in Den Helder geweest. Jezus christus, wat een dode stad is dat zeg.
Nooit geweest...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:03 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ook een leuke; Hellevoetssluis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |