goedemorgen !quote:Op zondag 17 januari 2010 11:21 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Oh... Of jij kan gewoon niet winnenquote:Op zondag 17 januari 2010 11:44 schreef Chinless het volgende:
Neeen ze hebben het spel officeel verkracht nu.
Hmm, het is allang geleden dat ik überhaupt Risk heb gespeeld, dus het zegt mij allemaal nietsquote:Op zondag 17 januari 2010 12:01 schreef Chinless het volgende:
Dat kan ook, nee ik zal een kleine opsomming geven.
De "legers" zijn nu irritante plaatjes die je amper van het bord krijgt.
Je moet elke ronde legers plaatsen waarna je daarna nog mag aanvallen.
Je hebt gewonnen zodra je 3 "doelen" hebt behaald.
Er staan steden in enkele landen, die tellen als extra leger als je dat land bezit, en zo heb je ook hoofdsteden(1 per speler).
Nou nee, geef mij de oude versie maar terug.
Middag bedoel jequote:
Weet ik niet, ik kom daar nooitquote:Op zondag 17 januari 2010 14:13 schreef Hojdhopper het volgende:
Oke dan zal ik hem hier nog maar eens verkondigen. Slik was weer zo druk, waarom?
Pfff wat hebben we nou aan jouquote:Op zondag 17 januari 2010 14:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm, het is allang geleden dat ik überhaupt Risk heb gespeeld, dus het zegt mij allemaal niets
Vast wel iets. Had je mijn mail nog gezien?quote:
Mail?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:52 schreef Chinless het volgende:
[..]
Vast wel iets. Had je mijn mail nog gezien?
Natuurlijk hoort Breda er wel bij, maar die hebben al een eigen reeks. Deze reeks mocht gemaakt worden, als andere (goedlopende) reeksen gewoon kunnen blijven bestaanquote:Op zondag 17 januari 2010 01:14 schreef Bluesdude het volgende:
Het maakt mij niet uit als de topicbeheerders Breda niet toevoegen maar in Breda zien wij ons als West-Brabant..
Midden-Brabant.. dat klinkt raar hier...
Maar ziet men in West-Brabant dan Breda als niet bij west horend ?
Drimmelen plaats ik altijd midden-brabant
Je staat erbij hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 01:34 schreef TjetMaster het volgende:
* TjetMaster meldt zich aan (Bergen op Zoom)
je weet wel een electronisch verzonden brief. Volgens mij op je gmail.quote:
Chinless je PM-request in de nieuwe OP staat onder het plaatje ipv. erboven.. Kijk even en je ziet wat ik bedoel.. Ik kan er op een of andere manier niet in om het aan te passenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:05 schreef Chinless het volgende:
[..]
je weet wel een electronisch verzonden brief. Volgens mij op je gmail.
Daar staat-ie toch goedquote:Op zondag 17 januari 2010 16:39 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Chinless je PM-request in de nieuwe OP staat onder het plaatje ipv. erboven.. Kijk even en je ziet wat ik bedoel.. Ik kan er op een of andere manier niet in om het aan te passen
Een beetje onduidelijk misschien..quote:
'k Heb het er weer boven gezet..quote:Op zondag 17 januari 2010 17:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Een beetje onduidelijk misschien..
'k Heb bij jou op de basisschool gezetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |