Anderhalve man en een paardenkop? Punt is alleen dat je nu al een redelijk groepje users hebt.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Die arme Biesbosch-mensen.. Waar moeten ze anders posten.. Dordrecht?![]()
[..]
Oeiquote:Op zondag 17 januari 2010 00:56 schreef Bluesdude het volgende:
g'navond allemaal..
was da nou voor regionalisme .... Breda is harstikke west-brabant hoor !!
wij horen niet bij die kruikeseikers en bij die lampebolletjes
![]()
Heb hem vanavond nog gepimpt.quote:
He Blues, grappig om jou hier tegen te komen.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:14 schreef Bluesdude het volgende:
Het maakt mij niet uit als de topicbeheerders Breda niet toevoegen maar in Breda zien wij ons als West-Brabant..
Midden-Brabant.. dat klinkt raar hier...
Maar ziet men in West-Brabant dan Breda als niet bij west horend ?
Drimmelen plaats ik altijd midden-brabant
Haha, ik herinnerde me die reeks vroeger dat jullie kwijt waren en dergelijke.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb hem vanavond nog gepimpt.
Zal even terugzoeken. Hij is afgelopen november tien jaar geworden.
Was een vreselijke nacht inderdaad. Kan nu gelukkig niet meer gebeuren.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Haha, ik herinnerde me die reeks vroeger dat jullie kwijt waren en dergelijke.
ja joh... ik dacht .. ik zal eens in jouw posthistory kijken....quote:Op zondag 17 januari 2010 01:16 schreef Stali het volgende:
[..]
He Blues, grappig om jou hier tegen te komen..
Ollie.quote:
Weet je, deze reeks bestaat net anderhalve dag en is een afsplitsing van het Bergen op Zoom topic met users uit de omringende plaatsen. Het is niet dat er tegen Breda gepost wordt maar die heeft een eigen reeks meen ik. Hou me ten goede.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ja joh... ik dacht .. ik zal eens in jouw posthistory kijken....
verdorie.. zie ik west-brabant staan ....!!
mijn geboortegrond notabene... maar zien west-westbrabanders dan Breda dan als buiten de regio liggend ?
Wat een gaaf beest! Hoe heet-ie?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:22 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn Jack Russel.
Hij heet Charly.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat een gaaf beest! Hoe heet-ie?
Jij hebt ook een dwergjack of is het nog een pup?
Ja, geen Pottenkijkers inderdaad. Duurde nog geen week maar was enorm leuk.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:20 schreef Bluesdude het volgende:
stali en ryan kwijt... wat dat niet in dat bos?
mensen gingen naar dat bos... clou's werden gevonden of men dacht die te vinden..
Maar net als Ollie ook een dwergjack he? Die zie je niet veel.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hij heet Charly.
Hij is nu 2 jaar oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |