Haha ik denk het niet hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 19:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik was nog op tijd met mijn edit.
Pics?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:34 schreef automatic_ het volgende:
Het parkeren bij het station is daar wel tof
Ow jammer ik hoopte op een massa-blikschadequote:
Haha, nee... Daar heb ik geen foto's vanquote:Op zondag 17 januari 2010 19:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ow jammer ik hoopte op een massa-blikschade
Ooo het is dus wel gebeurd?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee... Daar heb ik geen foto's van
Ik heb mijn auto vorig jaar in elkaar gereden (heb ik wel foto van) op de snelwegquote:Op zondag 17 januari 2010 19:37 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ooo het is dus wel gebeurd?
Staat het op BNdeStem.nl?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn auto vorig jaar in elkaar gereden (heb ik wel foto van) op de snelweg
Jawel, anders had FOK! erbij gezet dat mijn post geëdit was.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:31 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Haha ik denk het niet hoorAnders had ik het wel gezien
Btw ze hebben wel meer beste dingen in Essen.. Het beste station bijvoorbeeld
Nee, haha. In een oud Tilburg Topic en in een peugeot topic..quote:Op zondag 17 januari 2010 19:40 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Staat het op BNdeStem.nl?
Dan heb je misschien wel heel veel 'geluk' gehad.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn auto vorig jaar in elkaar gereden (heb ik wel foto van) op de snelweg
Nee joh... Haha. Zo erg was het ook niet (ja, wel veel schade)...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dan heb je misschien wel heel veel 'geluk' gehad.
Nja, je rijdt geen 50 km/u op een snelweg.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh... Haha. Zo erg was het ook niet (ja, wel veel schade)...
Ik was aan het optrekken (file) en reed achter op iemandquote:Op zondag 17 januari 2010 19:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nja, je rijdt geen 50 km/u op een snelweg.Botsing met andere auto's?
3400 toeren?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik was aan het optrekken (file) en reed achter op iemandHij had geen schade en ik rond de 3400... Lang leven de verzekering!
Hahaquote:Op zondag 17 januari 2010 19:49 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Yes! Ik heb net dat super irritante Scheldwoorden-lepel-topic op slot gedaanEindelijk is mijn Actieve Topics pagina verlost!
Schade inderdaad haha. Ach... Een eigen auto heeft wel watquote:Op zondag 17 januari 2010 19:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
3400 toeren?![]()
Ik heb gelukkig lease, dus dat is ook weinig gedoe. Mijn vervangende auto was alleen een Renault Modus.
Roosendaal is nu een Belgisch station geworden hequote:Op zondag 17 januari 2010 19:51 schreef Ireyon het volgende:
en ¤5,- voor een retourtje Antwerpen ook.
Ja, ik wil ook een eigen auto ondanks dat ik mijn huidige auto ook privé kan gebruiken.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schade inderdaad haha. Ach... Een eigen auto heeft wel wat
Dat is waar ja!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Roosendaal is nu een Belgisch station geworden he
Nu Bergen op Zoom nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |