En dat zou natuurlijk jammer zijn!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zit ik even wat muziek te luisteren, mis ik bijna De Staat
Ze heb d`r zin an!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Kathytjuh
Dronken tweets, altijd goed![]()
Lijkt me echt geniaal als je zo`n auto hebt!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
11 Sexy Photos Totally Ruined By People in the Background![]()
![]()
![]()
Absoluut ! Vette humor als je met zo'n bak komt aanzetten bij het werkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lijkt me echt geniaal als je zo`n auto hebt!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ekdom In De Nacht is in de studio vermoed ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef 3FMaster het volgende:
Maareeee, Nachtegiel/Ekdom in de nacht, is dat op locatie of gewoon in de studio?
ekdom is in de studioquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ekdom In De Nacht is in de studio vermoed ik.
Nachtegiel zal wel op Noorderslag plaatsvinden.
Iddquote:
http://twitter.com/Kathytjuh/status/7804768036quote:Nøcken?RT @Kathytjuh Had ik meten zegen dat ik m leil vond ofzo?
quote:@RoelJewel had ik t moeten zege
moet je ook maar via http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_noorderslag_eurosonic6 luisterenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Midden in een optreden en dan begint de ster.. niet echt handig.
Jup, kan inderdaad ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet je ook maar via http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_noorderslag_eurosonic6 luisteren
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, kan inderdaad ook
Nachtegiel nu?! wie zit er in vredesnaam achter de knoppen in Hilversum? Dat is pas een uur later!
... of via StuBru.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet je ook maar via http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_noorderslag_eurosonic6 luisteren
hebben die geen nieuws dan?quote:
Die uuropener komt vanuit de locatiestudio, niet vanuit Hilversum. Er zal dus wel een producer een verkeerde playlist hebben ingeladen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, kan inderdaad ook
Nachtegiel nu?! wie zit er in vredesnaam achter de knoppen in Hilversum? Dat is pas een uur later!
Nee, nu volgens mij niet. Vlak voor de uuropener hoorde ik daar iig Kids van Mgmt ipv nieuws/reclame.quote:
Wel een beetje slordig want het ging ook al fout om 22:00 (zometeen Der Rudy).quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die uuropener komt vanuit de locatiestudio, niet vanuit Hilversum. Er zal dus wel een producer een verkeerde playlist hebben ingeladen.
technicus start de uuropeners toch altijd in.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die uuropener komt vanuit de locatiestudio, niet vanuit Hilversum. Er zal dus wel een producer een verkeerde playlist hebben ingeladen.
Nee hoor, dat doet de DJ. Anders kan je ook nooit de eerste plaat er netjes achter plakken als het uit twee verschillende systemen komt. De technicus doet alleen reclame + nieuws.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
technicus start de uuropeners toch altijd in.
3fm is daar nooit netjes mee, ze passen nu ook de site niet aan, die zegt vrolijk der Rudy.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel een beetje slordig want het ging ook al fout om 22:00 (zometeen Der Rudy).
Komt omdat er nu een herhalend weekschema als programmering wordt gebruikt, dus niet per datum. Het is nogal omslachtig om dat steeds aan te passen. Bij de nieuwe site gaat dat wel veranderen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm is daar nooit netjes mee, ze passen nu ook de site niet aan, die zegt vrolijk der Rudy.
ik zag op de cam dat eric na een sein van de technicus alle schuiven naar beneden haalde.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet de DJ. Anders kan je ook nooit de eerste plaat er netjes achter plakken als het uit twee verschillende systemen komt. De technicus doet alleen reclame + nieuws.
Mja, op locatie doen ze dat dan misschien weer anders, maar volgens mij doet de DJ dat altijd zelf.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zag op de cam dat eric na een sein van de technicus alle schuiven naar beneden haalde.
kijk dat is positief te horen, dat ze daar een verbeter slag gaan makenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt omdat er nu een herhalend weekschema als programmering wordt gebruikt, dus niet per datum. Het is nogal omslachtig om dat steeds aan te passen. Bij de nieuwe site gaat dat wel veranderen.
eric draaide ook gewoon een plaat voor stubru dus moet je een schuif neer beneden halen en de uuropener starten in een fractiequote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, op locatie doen ze dat dan misschien weer anders, maar volgens mij doet de DJ dat altijd zelf.
Zou ook kunnen dat ze naar beneden moesten voor het nieuws natuurlijk... of dat dat het sein was om de uuropener in te starten.
Zeker goed om te horen, alleen de vraag is: wanneer komt die nieuwe website?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kijk dat is positief te horen, dat ze daar een verbeter slag gaan maken
staat ie al ergens stiekem online?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Zeker goed om te horen, alleen de vraag is: wanneer komt die nieuwe website?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Binnenkort, kan geen datums noemen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Ja, maar die URL ga ik niet geven natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
staat ie al ergens stiekem online?
Tuurlijk, waarom veel geld betalen voor een hifi retoursignaal als het ook gewoon via de telefoon kan?quote:
Ik houd nu wijselijk mijn mond...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom veel geld betalen voor een hifi retoursignaal als het ook gewoon via de telefoon kan?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom veel geld betalen voor een hifi retoursignaal als het ook gewoon via de telefoon kan?
Bij MetMichiel gisteren werd er dan ook uitgezonden vanuit een andere locatie, en was er geen video bij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij metmichiel hadden ze wel hifi retoursignaal maar het zal brandbreedte tekort zijn aangezien bij de studio alle zalen kunnen beluisteren
GoedeMIDDAG!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:20 schreef ScottTracy het volgende:
GoedeMIDDAG
Verplicht feestje was nog best leukNu Freaknacht
Ekdom inderdaad vanuit de studio.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:24 schreef ScottTracy het volgende:
Ah Giel vanuit Groningen, Ekdom waarschijnlijk niet? Dus zijn ze nog niet reunited om half 4
het viel me op gisteren dat de radio wagens geen satelliet of antenne hebben, zodat allemaal via glasvezel gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij MetMichiel gisteren werd er dan ook uitgezonden vanuit een andere locatie, en was er geen video bij.
Is dat uit kostenoverwegingen gedaan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het viel me op gisteren dat de radio wagens geen satelliet of antenne hebben, zodat allemaal via glasvezel gaan.
Bye!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:38 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ga nog eventjes in bed luisteren. Truste
Die reactie had ik al verwacht.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:43 schreef hole1988 het volgende:
even terug geluisterd
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/nps/metmichiel/vrijdag-19.wma?start=02:10:13&end=02:11:11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:14 schreef alors het volgende:
[..]
Oh Roosmarijn zit er, dat verklaart een hoop.
oooohquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:14 schreef alors het volgende:
[..]
Oh Roosmarijn zit er, dat verklaart een hoop.
Net even ingebroken in het CMS en aangepast.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:44 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Cam staat nog ingesteld op eurosonic, daarom
Goed initiatiefquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:01 schreef Remzz het volgende:
Nieuw radio 555?
Radiostations willen gezamenlijke actie voor Haïti
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer !quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:01 schreef gerbenp het volgende:
Hallo Nederland!
Elke keer is het inderdaad weer erg moeizaamquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Altijd leuk als ze dan samen aan de lijn hangen. Dan zeggen ze opeens niet zo veel.
Dat meen je niet?! welk item dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:27 schreef Paul het volgende:
Ik kom misschien zo in de show van Timur
Sirolf neemt geloof ik vrijwel alles opquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:34 schreef Paul het volgende:
Zo nu moet iemand het weer rippen dan kan ik het weer op youtube zettenhihi
De show komen sowieso altijd op timurs sitequote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sirolf neemt geloof ik vrijwel alles op.
ga naar http://freaknacht.hole1988.nl en klik op freaknacht gemist onder kies streamquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:17 schreef 3FMaster het volgende:
Ik kan trouwens nergens meer Ekdom in de Nacht terugkijken? Vroeger stond dat gewoon op Uitzendinggemist, maar tegenwoordig niet meer.
Haha tof man ! ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:36 schreef Paul het volgende:
[..]
De show komen sowieso altijd op timurs site![]()
Ik heb eerlijk gezegd niet echt geluisterd naar wat er gezegd werdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoorde je dat ik zei dat ik aan het swingen was
Thanksquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ga naar http://freaknacht.hole1988.nl en klik op freaknacht gemist onder kies stream
Zeg dan dat je Paul van Fok bentquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:37 schreef Paul het volgende:
Ramon nam op, ik zei ik ben Paul van toen met dat Australie verhaal, hij zo :huh
Ik zo dat je dat niet meer weet, valt me tegen![]()
Mustafa Margadi, of hoe je zijn naam ook schrijft vind ik juist een prettige nieuwslezerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:01 schreef 3FMaster het volgende:
Daar heb je die slechte nieuwslezer weer.
Weet hij ondertussen denk ik welquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zeg dan dat je Paul van Fok bent.
Ben je lid van de nieuwsbrief van Giel? Daar interviewt Giel hemquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:45 schreef alors het volgende:
[..]
Mustafa Margadi, of hoe je zijn naam ook schrijft vind ik juist een prettige nieuwslezerSpreekt duidelijk en niet met zo'n lelijke gooise wwrrrrr die ze tegenwoordig allemaal hebben.
Gielquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben je lid van de nieuwsbrief van Giel? Daar interviewt Giel hem
Nee, dat is Rachid Finche.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben je lid van de nieuwsbrief van Giel? Daar interviewt Giel hem
tof nr idd!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:50 schreef -Hans- het volgende:
Neuuuuuh wtf, deze hoor je nooit op 3FM maar wat een track !!!!
Supergrass - Moving. Ik ga even keihard meezingen.
Vraag om een vaste rubriekquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:54 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ik elke week ga bellen naar Timur
Nieuwe paultje pils je weet
de helft ben je alquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:54 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ik elke week ga bellen naar Timur
Nieuwe paultje pils je weet
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:56 schreef yvonne het volgende:
Ik wil ook een pm van Timur!
Ik ben de enige FOK!ker die nog geen pm gehad heeft
Motivational postersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]. Hoe heten deze plaatjes ook alweer?
Vraag ik me toch af waar je dat bericht vandaan hebt. Ik kan het nog op geen enkele nieuwssite vinden namelijk...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:18 schreef themauster het volgende:
Nederland 1, RTL 4 en SBS 6 komen vrijdag met een gezamenlijke uitzending voor de slachtoffers in haiti!
De avond zal beginnen om 20:30 en vanaf 18:00 leiden de zenders afzonderlijk de avond in
Nederland 1 komt met de actualiteiten programma’s NOS JOURNAAL en Een vandaag verder zullen sterren van de zender een bijdrage leveren. RTL 4 komt met de gebruikelijke programma’s in speciale stijl en RTL Nieuws gaat door om 20:00 uur. SBS komt met Hart en Show en laat Popstars vervallen!
Popstars verhuist naar de zaterdagavond
De Show zal live worden uitgezonden vanuit een nog geheime locatie in Nederland en er zullen live schakelingen zijn met rtl en nos verslaggevers
Vrijdag ook Radio 555?
vond ze live wel minder klinken, dat tutututu hoeft niet door de muzikanten gezongen te worden, denk ik dan.. klonnk nogal vreemd namelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Muziek! Go Back To The Zoo - Electric. Vanavond ws ook maar even checken.
Niels![]()
Reactie op mediacourant ik ben inmiddels zelf ook al op zoek gegaan naar een bron kan hem ook nergens vinden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af waar je dat bericht vandaan hebt. Ik kan het nog op geen enkele nieuwssite vinden namelijk...
ooit is van uitzending gemist gehoord http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/zaterdagquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sirolf neemt geloof ik vrijwel alles op.
Mja, vaak klinkt dat inderdaad een beetje slapjesquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vond ze live wel minder klinken, dat tutututu hoeft niet door de muzikanten gezongen te worden, denk ik dan.. klonnk nogal vreemd namelijk
Nope, nog nooit van gehoord maar thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ooit is van uitzending gemist gehoord http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/zaterdag
Da's alleen audio. Ik neem de video op.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ooit is van uitzending gemist gehoord http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/zaterdag
dat vult je HD lekker snel , zeker als je vsr doetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's alleen audio. Ik neem de video op.
ja klopt, kwam hier gisteren al rond de 3 gb met ekstra weekendquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat vult je HD lekker snel , zeker als je vsr doet
Mokequote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:51 schreef -Hans- het volgende:
Bart A: Moke wordt ook genoemd als mogelijke winnaar van de popprijs! Dat zou wat zijn zeg. Gun het ze echt van harte. Maar een uur voor de uitreiking spelen ze al in dezelfde zaal. Gok zelf op Ilse, C-mon & Kypski of Alain Clark..
heb je het fragment nog toen ze mijn fax voorlazenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ja klopt, kwam hier gisteren al rond de 3 gb met ekstra weekend
nee, had m weggegooid omdat m'n hd al vol zat en vandaag 40 gb moest reserveren voor een projectjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
heb je het fragment nog toen ze mijn fax voorlazen
Top! vanavond 22:00 ook live @ Ned 3quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:57 schreef hole1988 het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_noorderslag_eurosonic6 online
hij knalt wel er wel vaak uitquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Top! vanavond 22:00 ook live @ Ned 3.
Vrouw naar m'n hart. Nu al.quote:
M-m-miss Montreal natuurlijk! Verheug me nu al op de speech!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:26 schreef borisz het volgende:
Wie gaat den popprijs winnen vanavond?
Niet zo s-s-spotten hhhhhhhhhè.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
M-m-miss Montreal natuurlijk! Verheug me nu al op de speech!
Whehehquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:59 schreef Cee het volgende:
Ik stond vanochtend bijna 3 kwartier in de rij voor de carwash. Autootje helemaal lekker gewassen, deluxe, helemaal spik en span, niemand kan me nog wat maken, hoera hoera de sneeuw gaat weg!
Vanmiddag ging het regenen, de laatste restjes smelten met het regenwater het putje in. Hoera hoera!
Een half uur geleden keek ik naar buiten, regende lekker door, driewerf hoera!
Ik kijk net weer op van mijn laptop en DIKKE VLOKKEN SNEEUW en de hele teringbende is weer wit.
Nu is het niet leuk meer.
Venema probeert het goed te maken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:05 schreef Noortje. het volgende:
Wat is dat met die Anouk-overkill tegenwoordig?
Meneer Venema?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Venema probeert het goed te maken.
Kwam puur toevallig even langs alvorens Eurosport op te zoeken en kon het niet laten...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zat al op je reactie te wachten. En jahoor
.
Hij is een sluipposterquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zat al op je reactie te wachten. En jahoor
.
Ik snap niet dat Anouk zich doodergert aan alles en iedereen. Ze moet echt aan haar hart denken...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Venema probeert het goed te maken.
90% van nederland wordt nu witquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:19 schreef Brennel het volgende:
Shit! Hier ook weer sneeuw opeens. En ik was nog zo blij vanmiddag dat het zo snel weg ging
QFT.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:58 schreef Dichterbijer het volgende:
Annemieke heeft wel een strak kontje
Staat op http://www.3fm.nl/page/3fm10_noorderslag maar die link is wel heel erg verstopt idd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik dacht: laat ik ff naar 3fm.nl gaan om te kijken wat de stream(s) is/zijn op Eurosonic. Ligt het aan mij of staat daar überhaupt niks over Eurosonic? Wat een onoverzichtelijke K-site blijft het toch.
http://www.stubru.be/ is 1000x overzichtelijker en informatiever. En er staat een link naar Eurosonic.
Thnx.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat op http://www.3fm.nl/page/3fm10_noorderslag maar die link is wel heel erg verstopt idd.
Kwestie van smaak dan wellicht. Maar zo is wel meteen duidelijk wat de zender allemaal te bieden heeft. Geen geneuzel met tig overdreven grote knoppen die ook nog es niet bij elkaar passen. En actualiteit staat voorop met o.a. het blokje aan de linkerkant. Het leest en kijkt gewoon veel prettiger. Dat ik op de 3FM-site niet direct het festival waar 3FM NU uitzendt kan vinden, zeg wmb al genoeg over de site. M'n kritiek - ook op de 3FM-festivalsites van o.a. LL en PP - blijft overeind: veel te veel loze ruimte en datgene wat wel gevuld wordt .. tsja. En niet aangepast voor mobiel gebruik, waardoor essentiële info niet te lezen is. Dat gebeurt bij stubru wel. Daar laadt Flash natuurlijk ook niet op iPhone, maar er verschijnen wel vervangende linkjes naar dezelfde info.quote:En ik vind de site van StuBru juist een regelrecht drama. Ik raak daar op de homepage het overzicht al kwijt...
Dat er nu geen link staat vind ik ook vreemd. Normaal wordt daar een banner boven de nieuwsticker voor gemaakt, en dan kan je dus direct doorklikken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx.
[..]
Kwestie van smaak dan wellicht. Maar zo is wel meteen duidelijk wat de zender allemaal te bieden heeft. Geen geneuzel met tig overdreven grote knoppen die ook nog es niet bij elkaar passen. En actualiteit staat voorop met o.a. het blokje aan de linkerkant. Het leest en kijkt gewoon veel prettiger. Dat ik op de 3FM-site niet direct het festival waar 3FM NU uitzendt kan vinden, zeg wmb al genoeg over de site. M'n kritiek - ook op de 3FM-festivalsites van o.a. LL en PP - blijft overeind: veel te veel loze ruimte en datgene wat wel gevuld wordt .. tsja.
De content mag om te beginnen een stuk breder. Volgens mij kijkt het overgrote deel van de internetters naar een scherm van minimaal 1024x768. Zie o.a. http://www.w3schools.com/browsers/browsers_display.asp Dan heb je dus nog dik 200px ruimte. Dan hoeven het ook allemaal niet van die vierkante blokjes te zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat er nu geen link staat vind ik ook vreemd. Normaal wordt daar een banner boven de nieuwsticker voor gemaakt, en dan kan je dus direct doorklikken.
En die loze ruimte is juist om rust te creeëren. Ik vind de StuBru-site bijvoorbeeld veel te druk.
Daarom wordt er dan nu ook gewerkt aan een nieuwe site, die idd een stuk breder is (wordt gebruik gemaakt van 960 Grid System, net als de festival-sites van vorig jaar). 800x600 is idd niet meer van deze tijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De content mag om te beginnen een stuk breder. Volgens mij kijkt het overgrote deel van de internetters naar een scherm van minimaal 1024x768. Zie o.a. http://www.w3schools.com/browsers/browsers_display.asp Dan heb je dus nog dik 200px ruimte. Dan hoeven het ook allemaal niet van die vierkante blokjes te zijn.
Over een strak kontje gesproken http://www.sporza.be/cm/s(...)nder_nieuws/1.696002quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:58 schreef Dichterbijer het volgende:
Annemieke heeft wel een strak kontje
Zender is prima hoor, hij heeft alleen een langere/betere antenne nodig, want hij staat te ver weg.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:38 schreef rubbereend het volgende:
Kan iemand Giel ff een nieuwe zender geven
Da's al ene stuk beter qua groottequote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom wordt er dan nu ook gewerkt aan een nieuwe site, die idd een stuk breder is (wordt gebruik gemaakt van 960 Grid System, net als de festival-sites van vorig jaar). 800x600 is idd niet meer van deze tijd.
Wat? Komt er een Miss Montreal-subsite?quote:Ik weet echter nu al dat je kritiek gaat hebben op de nieuwe site, en ook al om welk onderdeel.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Over een strak kontje gesproken http://www.sporza.be/cm/s(...)nder_nieuws/1.696002
zal de nieuwe site ook veel met AJAX werken?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom wordt er dan nu ook gewerkt aan een nieuwe site, die idd een stuk breder is (wordt gebruik gemaakt van 960 Grid System, net als de festival-sites van vorig jaar). 800x600 is idd niet meer van deze tijd.
Ik weet echter nu al dat je kritiek gaat hebben op de nieuwe site, en ook al om welk onderdeel.
Wat denk je zelf.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zal de nieuwe site ook veel met AJAX werken?
JA, het navigeren gaat dan een stuk sneller.quote:
Ongeveer iddquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:16 schreef alors het volgende:
Hey daar is Paul![]()
Wanneer is die uitreiking, half 12?
quote:Kyteman gaat Popprijs winnen. Sukkels lieten het doek openvallen, onmiskenbare set-up op podium. #esns10 #popprijs
tis zeker hip. Naar mijn weten heeft die nog niet zo veel gepresteerd voor de nederlandse muziek industrie. Hij zal zo zijn optredens hebben, maar om nou te zeggen. Kyteman dat is die gozer van ....... nou nee.quote:
ja de mensen in de zaal zeiden net ook dat ze veel instrumenten zagenquote:
Eén hit en wat festivals...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
tis zeker hip. Naar mijn weten heeft die nog niet zo veel gepresteerd voor de nederlandse muziek industrie. Hij zal zo zijn optredens hebben, maar om nou te zeggen. Kyteman dat is die gozer van ....... nou nee.
Ik vind dat dus niet genoeg om de popprijs te krijgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zie het, is volledig langs mij heen gegaan vorig jaar.
Staat zich ook als een debiel aan te stellen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:31 schreef StephanL het volgende:
Spike zweet als een otter, nu al.
Knappe steen waar je onder hebt gelegen dan. Zelfs m'n moeder heeft Kyteman op tv gezien.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zie het, is volledig langs mij heen gegaan vorig jaar.
ja wel gezien op tv, maar zijn hit heb ik gemist.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Knappe steen waar je onder hebt gelegen dan. Zelfs m'n moeder heeft Kyteman op tv gezien.
tja wat is popmuziek? Dat is voor de popprijs sowieso al een ruim begrip als je de lijst van winnaars bekijktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:42 schreef Derek010 het volgende:
Ik vind het nou niet echt popmuziek...
Hmja, maar het aantal hits of aantal verkochte platen is natuurlijk wel een objectief meetbaar iets als ze het over het meest succesvolle van het afgelopen jaar hebbenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:56 schreef Sersjee het volgende:
En dat ze "één hit" hebben gescoord... Tja. Tien keer je plaat op de radio en 5 singles verkopen en je staat in de Top 50. Het hebben van een "hit" is al jaren geen graadmeter voor succes meer. Dat je album na 47 weken in de lijst nog op nr. 19 staat en dat overal waar je komt de tent uitpuilt en op z'n kop staat, dat lijkt er meer op.
Maar Syb kan wél zingen.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dat dat Di-rect maar nooit meer een prijs krijgt. Verschrikkelijk zeg. Met die kloon van Syb van De Kast als zanger. Het klonk nergens naar.
Hits stellen niets voor. Iedereen die een beetje objectief naar de muziekindustrie kijkt weet dat. Te makkelijk. En albumverkoop? Het kreng (en het is een kreng, vergeleken met hoe het live klinkt) is al een paar maanden goud. Pergola heeft daar 18 jaar over gedaan. 'Nuff said. En daarbij, de Popprijs gaat niet over succesvol. Dan had Eboman 'em nooit kunnen winnen, want op dat moment had nog geen hond van hem gehoord. Het gaat om de belangrijkste bijdrage van het afgelopen jaar en, hoewel dat uiteraard een uitermate subjectief gegeven is, kan men niet om Kyteman heen. Zelfs mensen die niets met die muziek hebben (ik noem maar m'n moeder) voelen/horen dat dit iets speciaals is.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar het aantal hits of aantal verkochte platen is natuurlijk wel een objectief meetbaar iets als ze het over het meest succesvolle van het afgelopen jaar hebben. Uiteraard speelt wel meer mee en da's ook gebleken
.
Hij heeft er in ieder geval veel tijd en energie in gestoken...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:24 schreef TAV74 het volgende:
Kyteman, zwaar terecht. Als muziekliefhebber moet je toch op zijn minst respect hebben voor een project als dit.
Sowieso geweldig dat er nog muzikanten zijn die iets als dit aandurven
Mooie van de popprijs is dat van 2 unlimited tot Spinvis tot Kyteman kan hem winnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:42 schreef Derek010 het volgende:
Ik vind het nou niet echt popmuziek...
Die versie komt me inmiddels m'n neus uit.quote:
Dat je niet van z'n muziek houdt, prima. Maar niet erkennen dat de beste man kan zingen, da's gewoon sneu.quote:
ik vind het naar niks klinken hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 00:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat je niet van z'n muziek houdt, prima. Maar niet erkennen dat de beste man kan zingen, da's gewoon sneu.
Ik kan er (nog steeds) geen genoeg van krijgenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die versie komt me inmiddels m'n neus uit.
nu wel Wendequote:Op zondag 17 januari 2010 01:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een chaotische tv-uitzending. Allemaal stukjes van 10 seconden. Laat 't dan maar zitten.
Klopt, vaak storend slecht, maar ze hebben we vaak nummers met een erg goede groove.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die teksten slaan werkelijk nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |