Maar Syb kan wél zingen.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dat dat Di-rect maar nooit meer een prijs krijgt. Verschrikkelijk zeg. Met die kloon van Syb van De Kast als zanger. Het klonk nergens naar.
Hits stellen niets voor. Iedereen die een beetje objectief naar de muziekindustrie kijkt weet dat. Te makkelijk. En albumverkoop? Het kreng (en het is een kreng, vergeleken met hoe het live klinkt) is al een paar maanden goud. Pergola heeft daar 18 jaar over gedaan. 'Nuff said. En daarbij, de Popprijs gaat niet over succesvol. Dan had Eboman 'em nooit kunnen winnen, want op dat moment had nog geen hond van hem gehoord. Het gaat om de belangrijkste bijdrage van het afgelopen jaar en, hoewel dat uiteraard een uitermate subjectief gegeven is, kan men niet om Kyteman heen. Zelfs mensen die niets met die muziek hebben (ik noem maar m'n moeder) voelen/horen dat dit iets speciaals is.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar het aantal hits of aantal verkochte platen is natuurlijk wel een objectief meetbaar iets als ze het over het meest succesvolle van het afgelopen jaar hebben. Uiteraard speelt wel meer mee en da's ook gebleken
.
Hij heeft er in ieder geval veel tijd en energie in gestoken...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:24 schreef TAV74 het volgende:
Kyteman, zwaar terecht. Als muziekliefhebber moet je toch op zijn minst respect hebben voor een project als dit.
Sowieso geweldig dat er nog muzikanten zijn die iets als dit aandurven
Mooie van de popprijs is dat van 2 unlimited tot Spinvis tot Kyteman kan hem winnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:42 schreef Derek010 het volgende:
Ik vind het nou niet echt popmuziek...
Die versie komt me inmiddels m'n neus uit.quote:
Dat je niet van z'n muziek houdt, prima. Maar niet erkennen dat de beste man kan zingen, da's gewoon sneu.quote:
ik vind het naar niks klinken hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 00:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat je niet van z'n muziek houdt, prima. Maar niet erkennen dat de beste man kan zingen, da's gewoon sneu.
Ik kan er (nog steeds) geen genoeg van krijgenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die versie komt me inmiddels m'n neus uit.
nu wel Wendequote:Op zondag 17 januari 2010 01:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een chaotische tv-uitzending. Allemaal stukjes van 10 seconden. Laat 't dan maar zitten.
Klopt, vaak storend slecht, maar ze hebben we vaak nummers met een erg goede groove.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die teksten slaan werkelijk nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |