Staat zich ook als een debiel aan te stellen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:31 schreef StephanL het volgende:
Spike zweet als een otter, nu al.
Knappe steen waar je onder hebt gelegen dan. Zelfs m'n moeder heeft Kyteman op tv gezien.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zie het, is volledig langs mij heen gegaan vorig jaar.
ja wel gezien op tv, maar zijn hit heb ik gemist.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Knappe steen waar je onder hebt gelegen dan. Zelfs m'n moeder heeft Kyteman op tv gezien.
tja wat is popmuziek? Dat is voor de popprijs sowieso al een ruim begrip als je de lijst van winnaars bekijktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:42 schreef Derek010 het volgende:
Ik vind het nou niet echt popmuziek...
Hmja, maar het aantal hits of aantal verkochte platen is natuurlijk wel een objectief meetbaar iets als ze het over het meest succesvolle van het afgelopen jaar hebbenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:56 schreef Sersjee het volgende:
En dat ze "één hit" hebben gescoord... Tja. Tien keer je plaat op de radio en 5 singles verkopen en je staat in de Top 50. Het hebben van een "hit" is al jaren geen graadmeter voor succes meer. Dat je album na 47 weken in de lijst nog op nr. 19 staat en dat overal waar je komt de tent uitpuilt en op z'n kop staat, dat lijkt er meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |