Zender is prima hoor, hij heeft alleen een langere/betere antenne nodig, want hij staat te ver weg.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:38 schreef rubbereend het volgende:
Kan iemand Giel ff een nieuwe zender geven
Da's al ene stuk beter qua groottequote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom wordt er dan nu ook gewerkt aan een nieuwe site, die idd een stuk breder is (wordt gebruik gemaakt van 960 Grid System, net als de festival-sites van vorig jaar). 800x600 is idd niet meer van deze tijd.
Wat? Komt er een Miss Montreal-subsite?quote:Ik weet echter nu al dat je kritiek gaat hebben op de nieuwe site, en ook al om welk onderdeel.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Over een strak kontje gesproken http://www.sporza.be/cm/s(...)nder_nieuws/1.696002
zal de nieuwe site ook veel met AJAX werken?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom wordt er dan nu ook gewerkt aan een nieuwe site, die idd een stuk breder is (wordt gebruik gemaakt van 960 Grid System, net als de festival-sites van vorig jaar). 800x600 is idd niet meer van deze tijd.
Ik weet echter nu al dat je kritiek gaat hebben op de nieuwe site, en ook al om welk onderdeel.
Wat denk je zelf.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zal de nieuwe site ook veel met AJAX werken?
JA, het navigeren gaat dan een stuk sneller.quote:
Ongeveer iddquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:16 schreef alors het volgende:
Hey daar is Paul![]()
Wanneer is die uitreiking, half 12?
quote:Kyteman gaat Popprijs winnen. Sukkels lieten het doek openvallen, onmiskenbare set-up op podium. #esns10 #popprijs
tis zeker hip. Naar mijn weten heeft die nog niet zo veel gepresteerd voor de nederlandse muziek industrie. Hij zal zo zijn optredens hebben, maar om nou te zeggen. Kyteman dat is die gozer van ....... nou nee.quote:
ja de mensen in de zaal zeiden net ook dat ze veel instrumenten zagenquote:
Eén hit en wat festivals...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
tis zeker hip. Naar mijn weten heeft die nog niet zo veel gepresteerd voor de nederlandse muziek industrie. Hij zal zo zijn optredens hebben, maar om nou te zeggen. Kyteman dat is die gozer van ....... nou nee.
Ik vind dat dus niet genoeg om de popprijs te krijgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zie het, is volledig langs mij heen gegaan vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |