... of via StuBru.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet je ook maar via http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_noorderslag_eurosonic6 luisteren
hebben die geen nieuws dan?quote:
Die uuropener komt vanuit de locatiestudio, niet vanuit Hilversum. Er zal dus wel een producer een verkeerde playlist hebben ingeladen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, kan inderdaad ook
Nachtegiel nu?! wie zit er in vredesnaam achter de knoppen in Hilversum? Dat is pas een uur later!
Nee, nu volgens mij niet. Vlak voor de uuropener hoorde ik daar iig Kids van Mgmt ipv nieuws/reclame.quote:
Wel een beetje slordig want het ging ook al fout om 22:00 (zometeen Der Rudy).quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die uuropener komt vanuit de locatiestudio, niet vanuit Hilversum. Er zal dus wel een producer een verkeerde playlist hebben ingeladen.
technicus start de uuropeners toch altijd in.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die uuropener komt vanuit de locatiestudio, niet vanuit Hilversum. Er zal dus wel een producer een verkeerde playlist hebben ingeladen.
Nee hoor, dat doet de DJ. Anders kan je ook nooit de eerste plaat er netjes achter plakken als het uit twee verschillende systemen komt. De technicus doet alleen reclame + nieuws.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
technicus start de uuropeners toch altijd in.
3fm is daar nooit netjes mee, ze passen nu ook de site niet aan, die zegt vrolijk der Rudy.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel een beetje slordig want het ging ook al fout om 22:00 (zometeen Der Rudy).
Komt omdat er nu een herhalend weekschema als programmering wordt gebruikt, dus niet per datum. Het is nogal omslachtig om dat steeds aan te passen. Bij de nieuwe site gaat dat wel veranderen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm is daar nooit netjes mee, ze passen nu ook de site niet aan, die zegt vrolijk der Rudy.
ik zag op de cam dat eric na een sein van de technicus alle schuiven naar beneden haalde.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet de DJ. Anders kan je ook nooit de eerste plaat er netjes achter plakken als het uit twee verschillende systemen komt. De technicus doet alleen reclame + nieuws.
Mja, op locatie doen ze dat dan misschien weer anders, maar volgens mij doet de DJ dat altijd zelf.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zag op de cam dat eric na een sein van de technicus alle schuiven naar beneden haalde.
kijk dat is positief te horen, dat ze daar een verbeter slag gaan makenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt omdat er nu een herhalend weekschema als programmering wordt gebruikt, dus niet per datum. Het is nogal omslachtig om dat steeds aan te passen. Bij de nieuwe site gaat dat wel veranderen.
eric draaide ook gewoon een plaat voor stubru dus moet je een schuif neer beneden halen en de uuropener starten in een fractiequote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, op locatie doen ze dat dan misschien weer anders, maar volgens mij doet de DJ dat altijd zelf.
Zou ook kunnen dat ze naar beneden moesten voor het nieuws natuurlijk... of dat dat het sein was om de uuropener in te starten.
Zeker goed om te horen, alleen de vraag is: wanneer komt die nieuwe website?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kijk dat is positief te horen, dat ze daar een verbeter slag gaan maken
staat ie al ergens stiekem online?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Zeker goed om te horen, alleen de vraag is: wanneer komt die nieuwe website?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Binnenkort, kan geen datums noemen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Ja, maar die URL ga ik niet geven natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
staat ie al ergens stiekem online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |